Kenmerken
Conditie
Zo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)
9780072866148
Jaar (oorspr.)
2003
Beschrijving
Korting: nu van 27.3 euro, voor 13.65 euro.
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Bestel direct op onze website!
Titel: Advertising and Promotion
ISBN: 9780072866148
Conditie: Als nieuw
Advertising and Promotion: An Integrated Marketing Communications Perspective, 6/e, by Belch and Belch, is the number one text in the Advertising market. As the field of advertising and promotion continues to dramatically change since the dominant days of high-powered Madison Avenue agencies, marketers must look beyond traditional media in order to achieve success. In order to best communicate with consumers, advertisers must utilize a myriad of tools (advertising, public relations, direct marketing, interactive/Internet marketing, sales promotion, and personal selling); Belch/Belch is the first book to reflect the shift from the conventional methods of advertising to the more widely recognized approach of implementing an integrated marketing communications strategy. The text underscores the importance of recognizing that a firm must use all promotional tools available to convey a unified message to the consumer. The integrated marketing communications perspective, (the theme of the text), catapults the reader into the business practices of the 21st century.
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Bestel direct op onze website!
Titel: Advertising and Promotion
ISBN: 9780072866148
Conditie: Als nieuw
Advertising and Promotion: An Integrated Marketing Communications Perspective, 6/e, by Belch and Belch, is the number one text in the Advertising market. As the field of advertising and promotion continues to dramatically change since the dominant days of high-powered Madison Avenue agencies, marketers must look beyond traditional media in order to achieve success. In order to best communicate with consumers, advertisers must utilize a myriad of tools (advertising, public relations, direct marketing, interactive/Internet marketing, sales promotion, and personal selling); Belch/Belch is the first book to reflect the shift from the conventional methods of advertising to the more widely recognized approach of implementing an integrated marketing communications strategy. The text underscores the importance of recognizing that a firm must use all promotional tools available to convey a unified message to the consumer. The integrated marketing communications perspective, (the theme of the text), catapults the reader into the business practices of the 21st century.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nl...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Rotterdam
0x bekeken
0x bewaard
Sinds 13 okt '25
Advertentienummer: a1518993734
Populaire zoektermen
Taal | Engelslijsters engelsall right engelsengels blackbirdshunger games engelstaal van de mediatorengelsgerard engelslord of the rings engelsbridgerton engelsoutlander boeken engelstwilight engelsengels voor beginnerstaal vitaalglas in lood raam in Glas en Ramenminarelli horizontaal blok aerox in Brommeronderdelen | Scootersfocus jaargang in Tijdschriften en Krantenphilips ee in Elektronica-componentenpups doetinchem in Honden | Retrievers, Spaniëls en Waterhondengroot chinees kookboek in Kookboekenspeelgoed jaren 80 in Poppenkleine caravan tot 4 meter in Caravansmategot artimeta in Retroqlima kachel laser in Kachels