Een familie, acht tragedies 9789025302061 Gerard Koolschijn€ 22,75
Verhalen om niet te verdwalen 9789402600865 Jan Spackler
€ 7,30
Verzenden
Verzenden voor € 2,95
170sinds 4 apr. '23, 16:26
Kenmerken
AuteurJan Spackler, Ruud Heijenga
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789402600865
Jaar (oorspr.)2016
Beschrijving
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Verhalen om niet te verdwalen
Auteur: Jan Spackler, Ruud Heijenga
ISBN: 9789402600865
Conditie: Als nieuw
We leven in een overgerationaliseerde zakelijke wereld. Koning spreadsheet, KPI' s en het geloof in een maakbare wereld domineren. Wij belichten in dit Bookazine daarom de andere kant van de medaille, die van het onbewuste en irrationele. In twaalf aansprekende verhalen vertellen we hoe organisaties zich op een natuurlijke wijze kunnen transformeren tot bezielde merkorganisaties.
De verhalen geven naar analogie van De reis van de held van Joseph Campbell inzicht in de reis, welke merkorganisaties maken in de huidige logaritmisch versnellende context. Een reis in de buitenwereld welke volgens Carl Jung onlosmakelijk verbonden is met de reis naar binnen, naar de ziel van de organisatie, naar de wereld van het onbewuste en de archetypen. Een verhalenbundel over groei en verdieping van merkorganisaties als levend organisme.
Een verademing tegenover de veelal verstikkende mechanische benaderingswijze.
Interviews met Arjan Erkel, Andi Lothian, Stephan van Slooten en Tjeu van den Berk.
Verhalen over Transities binnen retail: De Roma in Antwerpen, Rabobank en de coöperatie, innovatie van citizenM, de vuurproef voor Volkswagen AG, Heineken & Design, de 9+ klantreis van Carglass, Jumbo's familiecultuur en marktprestaties en de bezieler van Het Oogziekenhuis.
Titel: Verhalen om niet te verdwalen
Auteur: Jan Spackler, Ruud Heijenga
ISBN: 9789402600865
Conditie: Als nieuw
We leven in een overgerationaliseerde zakelijke wereld. Koning spreadsheet, KPI' s en het geloof in een maakbare wereld domineren. Wij belichten in dit Bookazine daarom de andere kant van de medaille, die van het onbewuste en irrationele. In twaalf aansprekende verhalen vertellen we hoe organisaties zich op een natuurlijke wijze kunnen transformeren tot bezielde merkorganisaties.
De verhalen geven naar analogie van De reis van de held van Joseph Campbell inzicht in de reis, welke merkorganisaties maken in de huidige logaritmisch versnellende context. Een reis in de buitenwereld welke volgens Carl Jung onlosmakelijk verbonden is met de reis naar binnen, naar de ziel van de organisatie, naar de wereld van het onbewuste en de archetypen. Een verhalenbundel over groei en verdieping van merkorganisaties als levend organisme.
Een verademing tegenover de veelal verstikkende mechanische benaderingswijze.
Interviews met Arjan Erkel, Andi Lothian, Stephan van Slooten en Tjeu van den Berk.
Verhalen over Transities binnen retail: De Roma in Antwerpen, Rabobank en de coöperatie, innovatie van citizenM, de vuurproef voor Volkswagen AG, Heineken & Design, de 9+ klantreis van Carglass, Jumbo's familiecultuur en marktprestaties en de bezieler van Het Oogziekenhuis.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlAdvertentienummer: a1477748974
Populaire zoektermen
medicijnen in WetenschapWetenschap in Boekenforensische in Wetenschapgoederenrecht pitlo in Wetenschapnatuur en techniek in Wetenschaperotische verhalen in Boekenverhalen vertellen en vragen stellenjan jans en de kindererenkolletje tovert verhalendirk janwetenschap in beeldjan biggel boekenroald dahl alle verhalengeert jan jansen boekpippi langkous alle verhalenmtv cdschuine trap hoogslaperbrocante letterslittle dutch konijn doekjewerfhorst