Liner / lakenzak 1x gebruikt € 7,50
Egbert Jan Van Bel - Kloteklanten 3.0
€ 5,00
Ophalen of Verzenden
530sinds 17 feb. '24, 12:09
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2018
AuteurEgbert Jan Van Bel
Productnummer (ISBN)9789024421947
Beschrijving
Ondertitel: hoe word ik het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland (...voor mijn klanten)
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 176
Leer van de winnaars!Dit boek stelt u en uw medewerkers in staat om winst te behalen met klantvriendelijkheid. Resultaten en trends uit 10 jaar onderzoek naar klantvriendelijkheid in Nederland bijeengebracht in een praktisch boek.Hoe kijken Nederlandse klanten naar klantvriendelijkheid. Wat werkt wel in Nederland, en vooral, wat werkt niet! Met praktische tips en ervaringen waarmee u direct aan de slag kunt.Tot slot met wetenschappelijk bewijs dat er een harde relatie bestaat tussen klantvriendelijkheid en klantentrouw.Vijf professionals, vijf topmanagers en alle vijf winnaar van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Egbert Jan van Bel interviewde deze ware klantgerichte managers, zodat u kunt leren van hun ervaringen, de strategie die ze hebben gehanteerd, de hobbels die moesten worden genomen, het gewonnen plezier en de geboekte winst. Het zijn mensen zoals u en ik, met hun dagelijkse sores...
Advertentienummer: m2082094804
Populaire zoektermen
medicijnen in WetenschapWetenschap in Boekenforensische in Wetenschapgoederenrecht pitlo in Wetenschapnatuur en techniek in Wetenschapjan jans en de kindererendirk janwetenschap in beeldjan biggel boekenmam ik bel je zo teruggeert jan jansen boekborre boekjes groep 0boekenweekgeschenk jan wolkersjan mankes boekjan geurtz in Boekenredwood navarro 310 airtime pedalenpermobil x850lechuza in Bloembakken en Plantenbakkenhanwag 42