Ton van Kollenburg - Lean Orange Belt€ 25,00
Bas Wouters - Online invloed
€ 15,00
Ophalen of Verzenden
361sinds 26 jan. '25, 22:47
Kenmerken
ConditieGelezen
Jaar (oorspr.)2020
AuteurBas Wouters; Joris Groen
Beschrijving
Gebruikte staat
Ondertitel: Beter online resultaten door te begrijpen hoe je bezoekers denken, klikken en kopen
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 416
Hoe maak je van kijkers kopers? En van afhakers aanhakers? Door het slim toepassen van gedragspsychologie haal je veel meer resultaat uit je website, app of online campagne. Psycholoog en webdesigner Joris Groen en overtuigingsgoeroe Bas Wouters leggen haarfijn uit wat werkt, wat niet werkt, en waarom.In dit boek vind je concrete en makkelijk toepasbare richtlijnen, gebaseerd op 40 jaar praktijkervaring en de inzichten van de belangrijkste gedragswetenschappers van dit moment, zoals Fogg, Cialdini en Kahneman.Met ruim 40 succescases uit de praktijk en meer dan 150 illustraties van do’s-and-don’ts is dit de meest complete en praktische gids voor het ontwerpen en verbeteren van jouw online klantreis.Joris is psycholoog en user experience designer, gespecialiseerd in online overtuigen. Hij verbeterde de resultaten van honderden websites, webshops, apps en online campagnes van onder andere KLM, Mercedes-Benz en Bol...
Ondertitel: Beter online resultaten door te begrijpen hoe je bezoekers denken, klikken en kopen
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 416
Hoe maak je van kijkers kopers? En van afhakers aanhakers? Door het slim toepassen van gedragspsychologie haal je veel meer resultaat uit je website, app of online campagne. Psycholoog en webdesigner Joris Groen en overtuigingsgoeroe Bas Wouters leggen haarfijn uit wat werkt, wat niet werkt, en waarom.In dit boek vind je concrete en makkelijk toepasbare richtlijnen, gebaseerd op 40 jaar praktijkervaring en de inzichten van de belangrijkste gedragswetenschappers van dit moment, zoals Fogg, Cialdini en Kahneman.Met ruim 40 succescases uit de praktijk en meer dan 150 illustraties van do’s-and-don’ts is dit de meest complete en praktische gids voor het ontwerpen en verbeteren van jouw online klantreis.Joris is psycholoog en user experience designer, gespecialiseerd in online overtuigen. Hij verbeterde de resultaten van honderden websites, webshops, apps en online campagnes van onder andere KLM, Mercedes-Benz en Bol...
Advertentienummer: m2228104726
Populaire zoektermen
medicijnen in Wetenschapmalenstein in Wetenschapgans in WetenschapNieuw in WetenschapAntiek en Kunst in WetenschapWetenschap in Boekenforensische in Wetenschapgoederenrecht pitlo in Wetenschapnatuur en techniek in Wetenschapbasisboek online marketingwetenschap in beeldbas boekensword art onlinestartrekenen online in Boekenikea bureau in Bureausvaljoux 7750kremer schrobmachineterrarium 90x45x45mdf aanbiedingdeco mode in Huis en Inrichtingjamie oliver kommt-03 in Yamahadikke dvdpenning in Militaria, Algemeen