Het event als strategisch marketinginstrument€ 8,00
Martijn Mulder - Leisure!
€ 8,00
Ophalen of Verzenden
251sinds 28 jan. '25, 13:30
Kenmerken
ConditieNieuw
Jaar (oorspr.)2019
AuteurMartijn Mulder
Beschrijving
Nieuw: Nooit gebruikt
Ondertitel: inleiding in de vrije tijd
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 248
Rockfestivals, tentoonstellingen, lms, reizen, pretparken, sportwedstrijden: het leisureaanbod is groot. De industrie wordt steeds groter en professioneler en de vrijetijdsconsument wordt steeds veeleisender: leisure is big business. Leisure! geeft een helder en toegankelijk overzicht van ons vrijetijdsgedrag en de leisuresector, een sector die uiterst dynamisch is en waarin hypes elkaar razendsnel opvolgen. Het boek biedt (toekomstig) professionals in dit werkveld een houvast om de dynamiekte begrijpen en te analyseren en om in te spelen op veranderingen in vraag, aanbod en beleid. In het eerste deel zet de auteur uiteen wat de begrippen leisure en vrije tijd inhouden en hoe onze vrije tijd zich heeft ontwikkeld. Het tweede deel behandelt onsvrijetijdsgedrag: hoe kunnen we verklaren welke dingen we doen in onze vrije tijd en welke factoren beïnvloeden de keuzes die we maken? Het derde deel is gewijd aan de leisure-industrie zelf...
Ondertitel: inleiding in de vrije tijd
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 248
Rockfestivals, tentoonstellingen, lms, reizen, pretparken, sportwedstrijden: het leisureaanbod is groot. De industrie wordt steeds groter en professioneler en de vrijetijdsconsument wordt steeds veeleisender: leisure is big business. Leisure! geeft een helder en toegankelijk overzicht van ons vrijetijdsgedrag en de leisuresector, een sector die uiterst dynamisch is en waarin hypes elkaar razendsnel opvolgen. Het boek biedt (toekomstig) professionals in dit werkveld een houvast om de dynamiekte begrijpen en te analyseren en om in te spelen op veranderingen in vraag, aanbod en beleid. In het eerste deel zet de auteur uiteen wat de begrippen leisure en vrije tijd inhouden en hoe onze vrije tijd zich heeft ontwikkeld. Het tweede deel behandelt onsvrijetijdsgedrag: hoe kunnen we verklaren welke dingen we doen in onze vrije tijd en welke factoren beïnvloeden de keuzes die we maken? Het derde deel is gewijd aan de leisure-industrie zelf...
Advertentienummer: m2228611896
Populaire zoektermen
medicijnen in Wetenschapmalenstein in Wetenschapgans in WetenschapNieuw in WetenschapAntiek en Kunst in WetenschapWetenschap in Boekenforensische in Wetenschapgoederenrecht pitlo in Wetenschapnatuur en techniek in Wetenschapwetenschap in beeldmartijn katan boekfrank de mulder puremulder in Kleutersforensische wetenschap in Boekenopel manta oldtimer in Auto'sraytheon nederlandschildpad tafeldrank kist in Kistenstoobz kabouter 50 cmvolkswagen 2004kerst stansjes in Hobby en Vrije tijd1980 in Poppensuzuki santana4x40 schroeven