Stefan Renkema - Inleiding Sales 2e druk Bieden
Mirjam Broekhoff - Marktonderzoek boek 10e druk
Bieden
Ophalen of Verzenden
Afhaalpunt voor € 4,95 of thuis voor € 5,95
Thuisbezorgd voor € 6,95
413sinds 3 feb. '25, 11:06
Kenmerken
ConditieNieuw
Jaar (oorspr.)2021
AuteurMirjam Broekhoff; Harm Stumpel; Erik Kostelijk
Beschrijving
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 486
Marktonderzoek is het complete basisboek voor alle opleidingen waar studenten in het kader van afstuderen of stage zelf marktonderzoek doen. Het onderzoeksproces staat centraal, waarbij de nadruk ligt op het onderlinge verband tussen de verschillende fasen van onderzoek. Er is uitgebreide aandacht voor het formuleren van het theoretisch kader, de centrale vraag en de deelvragen. De verschillende onderzoeksvormen – kwalitatief en kwantitatief – worden beschreven, vanuit een praktische how to-benadering. De belangrijkste wijziging in deze vernieuwde, tiende editie is de nieuwe structuur. Deze volgt nu de verschillende fasen van de onderzoekscyclus: Probleemanalyse, Onderzoeksopzet, Uitvoering, Analyse, Rapportage en presentatie. Daarnaast is er een uitgebreide paragraaf toegevoegd over A/B testing, usability testing en user experience en een hoofdstuk over (digital) analytics.
Advertentienummer: m2230798727
Populaire zoektermen
medicijnen in Wetenschapmalenstein in Wetenschapgans in WetenschapNieuw in WetenschapAntiek en Kunst in WetenschapWetenschap in Boekenforensische in Wetenschapgoederenrecht pitlo in Wetenschapnatuur en techniek in Wetenschapmens en recht 10e druk in Boekenboek martien meilandkookmutsjes boekafter boekgrondslagen van de marketing 10e drukgrote spiegel in Spiegelsvuurschaal cortenstaalflipperskoffiecuphouder in Keukenbenodigdhedenkuijper in Antiek en Kunstlift en rolldan cooper stripboekbuitenkraan koper in Buitenkranenstoelen land rover in Auto-onderdelentechnics g7