Joseph A. Michelli - De Starbucks strategie

€ 7,00
Verzenden
Afhaalpunt voor € 4,95 of thuis voor € 5,95
Thuisbezorgd voor € 6,95
230sinds 9 feb. '25, 14:00
Deel via
of

Kenmerken

ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2014
AuteurJoseph A. Michelli

Beschrijving



Ondertitel: de grondbeginselen van een goede relatie met je klanten, binding met je werknemers en kennis van je producten

Taal: Nederlands; Vlaams

Aantal pagina's: 256

Contributors: Gerard Grasman


Blink net zo uit als Starbucks!
 
Door een uitgekiende strategie van Starbucks is koffie bestellen veranderd in een cultureel fenomeen. Michelli toont in dit boek welke leiderschapsstrategieën zorgen voor het succes van deze keten. En hoe het bedrijf erin slaagde de economische crises te verwerken.
 
‘Neem een kop koffie, leg je voeten op tafel en lees dit boek!’ – Ken Blanchard, auteur van De One Minute Manager
 
Joseph A. Michelli is organisatieadviseur en psycholoog. Hij is daarnaast de auteur van de internationale bestseller Starbucks. Hij is een van de meest gevraagde sprekers op het gebied van klanttevredenheid.
Advertentienummer: m2233307633