William Lidwell - Universele Ontwerpprincipes€ 10,00
Management en organisatie in de media- en entertainmentindus
€ 5,00
Ophalen of Verzenden
200sinds 16 feb. '25, 14:39
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2009
AuteurJ. Scholten
Beschrijving
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 232
De media- entertainmentindustrie is in de afgelopen decennia enorm veranderd. Internationalisering, internet en technologische ontwikkelingen hebben het medialandschap voorgoed een ander aanzien gegeven. Door deze ontwikkelingen hebben zich ook op gebied van management en organisatie in deze branche grote veranderingen voorgedaan. Zo wordt tegenwoordig op grote schaal gebruikt gemaakt van interactieve media. Daarnaast begint de scheiding tussen de branchegebieden te verdwijnen en heeft de ontwikkeling van zogenaamde crossmedia- of multimediabedrijven een vlucht genomen.
In dit boek wordt een helder beeld geschetst van organisaties die werkzaam zijn binnen de Nederlandse entertainmentindustrie. Aandacht gaat uit naar de vorm die organisaties aannemen. De centrale thema's hierbij zijn: missie, doelstelling, strategie, managementstijl, structuur, personeel en cultuur van de organisatie. Hierbij wordt steeds een koppeling gemaakt tussen theorie en interessante voorbeeldcases uit de media- en entertainmentindustrie...
Aantal pagina's: 232
De media- entertainmentindustrie is in de afgelopen decennia enorm veranderd. Internationalisering, internet en technologische ontwikkelingen hebben het medialandschap voorgoed een ander aanzien gegeven. Door deze ontwikkelingen hebben zich ook op gebied van management en organisatie in deze branche grote veranderingen voorgedaan. Zo wordt tegenwoordig op grote schaal gebruikt gemaakt van interactieve media. Daarnaast begint de scheiding tussen de branchegebieden te verdwijnen en heeft de ontwikkeling van zogenaamde crossmedia- of multimediabedrijven een vlucht genomen.
In dit boek wordt een helder beeld geschetst van organisaties die werkzaam zijn binnen de Nederlandse entertainmentindustrie. Aandacht gaat uit naar de vorm die organisaties aannemen. De centrale thema's hierbij zijn: missie, doelstelling, strategie, managementstijl, structuur, personeel en cultuur van de organisatie. Hierbij wordt steeds een koppeling gemaakt tussen theorie en interessante voorbeeldcases uit de media- en entertainmentindustrie...
Advertentienummer: m2235945378
Populaire zoektermen
medicijnen in Wetenschapmalenstein in Wetenschapgans in WetenschapNieuw in WetenschapAntiek en Kunst in WetenschapWetenschap in Boekenforensische in Wetenschapgoederenrecht pitlo in Wetenschapnatuur en techniek in Wetenschaphandboek organisatie en managementorganisatie en management 8e druk in Boekenfinancieel management en financieringbasisboek facility management 3e drukmanagement accounting berekenen beslissen beheersenlego harry potter kasteel in Duplo en Legogalajurk bordeaux roodzilveren koningsketting 80 cmkeerkoppeling bukh dv20duikelrek praxisschilder pauwelsgeborduurd lakentje in Kinderen en Baby'syamaha ty in Fietsen en Brommersaquatint in Etsen en Gravuressamofa motor