Een praktische kijk op marketing en strategiemodellen

€ 8,00
Verzenden
Afhaalpunt voor € 4,95 of thuis voor € 5,95
Thuisbezorgd voor € 6,95
180sinds 17 feb. '25, 12:57
Deel via
of

Kenmerken

ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2010
AuteurYoursi Mandour; Marleen Bekkers

Beschrijving



Taal: Nederlands; Vlaams

Aantal pagina's: 275

U hebt ongetwijfeld wel eens een SWOT-analyse gemaakt of de
Value Chain van Porter op uw eigen organisatie toegepast. Dan weet
u ook uit eigen ervaring dat het niet eenvoudig is deze modellen te
vertalen naar uw eigen situatie. En is het niet opmerkelijk dat we
nog altijd terugvallen op dezelfde, vaak twintig jaar oude modellen?
Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen brengt
hier verandering in. U krijgt een overzicht van de 22 belangrijkste
modellen, die u helpen in een kort tijdsbestek tot een betere strategie
te komen. Dit overzicht is een unieke mix van klassieke, beproefde
modellen en recente, baanbrekende modellen. De volgorde van de
modellen loopt parallel aan het strategische planningsproces.
Per model is aangegeven:
• Waar in het planningsproces het model in te zetten is
• Wat de kerngedachte van het model is
• Welke stappen u moet doorlopen om het model in uw eigen
situatie toe te passen
• Wat de beperkingen van het model zijn
Deze tweede herziene editie is uitgebreid met talloze actuele
praktijkvoorbeelden en d...
Advertentienummer: m2236301438