Nike KNVB trainingstruiGereserveerd
C.D.R. de Vaal - Kwaliteitsmanagement in de praktijk
€ 38,00
Ophalen of Verzenden
482sinds 23 feb. '25, 12:41
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2019
AuteurC.D.R. de Vaal
Beschrijving
ISBN 9789055163120
Ondertitel: Kwaliteit is mensenwerk: verbeelden, verbinden, verbeteren
Taal: Nederlands; Vlaams
Kwaliteitsmanagement in de praktijk gaat verder dan kwaliteitssystemen, modellen,plannen maken, meten en evalueren (het systeemtechnische perspectief). Het gaat ook over cultuur, communicatie, motivatie en teamgedrag (het sociaal-dynamische perspectief). Dit boek brengt beide perspectieven op kwaliteitsmanagement met elkaar in balans. De technieken, instrumenten en checklists kunnen direct in de praktijk worden toegepast. Uitgangspunt is dat niet alleen systemen en boeken tot kwaliteit leiden. Ook de relatie en samenwerking tussen mensen is van cruciaal belang!Het eerste hoofdstuk legt het fundament voor de rest van het boek met een beschrijving van kernbegrippen en uitgangspunten van kwaliteitsmanagement. Daarna wordt in vier delen de plan-do-check-act-cyclus gevolgd. In elk deel komen zowel modellen, systemen en processen (de harde kant van kwaliteitsmanagement) als relaties en samenwerking (de zachte kant van kwaliteitsmanagement) aan de orde...
Ondertitel: Kwaliteit is mensenwerk: verbeelden, verbinden, verbeteren
Taal: Nederlands; Vlaams
Kwaliteitsmanagement in de praktijk gaat verder dan kwaliteitssystemen, modellen,plannen maken, meten en evalueren (het systeemtechnische perspectief). Het gaat ook over cultuur, communicatie, motivatie en teamgedrag (het sociaal-dynamische perspectief). Dit boek brengt beide perspectieven op kwaliteitsmanagement met elkaar in balans. De technieken, instrumenten en checklists kunnen direct in de praktijk worden toegepast. Uitgangspunt is dat niet alleen systemen en boeken tot kwaliteit leiden. Ook de relatie en samenwerking tussen mensen is van cruciaal belang!Het eerste hoofdstuk legt het fundament voor de rest van het boek met een beschrijving van kernbegrippen en uitgangspunten van kwaliteitsmanagement. Daarna wordt in vier delen de plan-do-check-act-cyclus gevolgd. In elk deel komen zowel modellen, systemen en processen (de harde kant van kwaliteitsmanagement) als relaties en samenwerking (de zachte kant van kwaliteitsmanagement) aan de orde...
Advertentienummer: m2238560774
Populaire zoektermen
medicijnen in Wetenschapmalenstein in Wetenschapgans in WetenschapNieuw in WetenschapAntiek en Kunst in WetenschapWetenschap in Boekenforensische in Wetenschapgoederenrecht pitlo in Wetenschapnatuur en techniek in Wetenschapkwaliteitsmanagement in de praktijkbiv in praktijkwiskunde in de praktijkwetenschap in beeldecologisch groenbeheer in de praktijklacoste heren polo in Polo'sdamast zakmesautec velgenwarhammer 40k death guardzelfborende schroeven in Doe-het-zelf en Verbouwsandisk extreme portablestuur nissan micraschemerlamp op voetlaser grootzeilswiza wekker in Klokken