Donna J. Duell - 1 verpleegkundige vaardigheden € 15,00
Klinische redeneren en evidence-based practise
Gereserveerd
Verzenden
380sinds 24 feb. '25, 14:45
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
Beschrijving
Klinische redeneren en evidence-based practise
Ondertitel: Weloverwogen besluitvorming door verpleegkundigen
Dit boek helpt uw studenten verpleegkunde om de kwaliteit van hun klinische redenering en daarmee de kwaliteit van zorg te verhogen. Het leert studenten herkennen wanneer een klinische redenering nodig is, en om welke redenering het dan gaat. Dit is belangrijk voor twee rollen in het opleidingsprofiel Bachelor Nursing 2020: de Zorgverlenerrol en de rol van de Reflectieve Evidence-Based Practice (EBP)-professional.
Klinisch redeneren en evidence-based practice. Weloverwogen besluitvorming door verpleegkundigen sluit aan bij actuele kennis over het aanleren van complexe cognitieve vaardigheden. Vanuit deze kennis zijn vier sets standaardvragen geformuleerd, waarmee de student cognitieve scripts kan ontwikkelen voor het redeneren over de diagnose, etiologie, prognose en interventies. Vanuit het 4C/ID-model zijn complexiteitsniveaus, leertaken en deeltaakoefeningen opgenomen. Het leren klinisch redeneren wordt ondersteund met onder meer casusvideo’s en flitscolleges...
Ondertitel: Weloverwogen besluitvorming door verpleegkundigen
Dit boek helpt uw studenten verpleegkunde om de kwaliteit van hun klinische redenering en daarmee de kwaliteit van zorg te verhogen. Het leert studenten herkennen wanneer een klinische redenering nodig is, en om welke redenering het dan gaat. Dit is belangrijk voor twee rollen in het opleidingsprofiel Bachelor Nursing 2020: de Zorgverlenerrol en de rol van de Reflectieve Evidence-Based Practice (EBP)-professional.
Klinisch redeneren en evidence-based practice. Weloverwogen besluitvorming door verpleegkundigen sluit aan bij actuele kennis over het aanleren van complexe cognitieve vaardigheden. Vanuit deze kennis zijn vier sets standaardvragen geformuleerd, waarmee de student cognitieve scripts kan ontwikkelen voor het redeneren over de diagnose, etiologie, prognose en interventies. Vanuit het 4C/ID-model zijn complexiteitsniveaus, leertaken en deeltaakoefeningen opgenomen. Het leren klinisch redeneren wordt ondersteund met onder meer casusvideo’s en flitscolleges...
Advertentienummer: m2239001511
Populaire zoektermen
medicijnen in Wetenschapmalenstein in Wetenschapgans in WetenschapNieuw in WetenschapAntiek en Kunst in WetenschapWetenschap in Boekenforensische in Wetenschapgoederenrecht pitlo in Wetenschapnatuur en techniek in Wetenschapklinisch redeneren en evidence-based practiceklinische pathologieevidence based practice voor paramediciklinische neuropsychologie kesselsleerboek klinische neurologieiphone 3fleischmann ho in Hobby en Vrije tijdvarta e11aeg compressorscheidingswand panelen in Platen en Panelenmenora chanoekarobin hobb hardcover in Boekenrekord p2lamp harco loorschuurvondst in Militaria, Tweede Wereldoorlog