Antoine van Staveren - Bewust-er zijn met hooggevoeligheid€ 12,50
Marlies van der Meer - Social media marketing voor zzp'ers
€ 13,50
Ophalen of Verzenden
250sinds 25 feb. '25, 12:51
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
TypeSociale wetenschap
Jaar (oorspr.)2011
AuteurMarlies van der Meer
Beschrijving
Ondertitel: laat de klant zien dat jij de beste oplossing bent
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 168
Contributors: Rinus Vermeulen
Veel zzp'ers hikken aan tegen koude acquisitie en verkoopgesprekken. Ze gebruiken social media vooral om gezellig met anderen te praten en af en toe informatie te delen. Maar nieuwe klanten krijgen ze er niet mee.
Dit boek laat zien hoe je de mogelijkheden van social media op een slimme manier kunt inzetten. Marlies van der Meer geeft praktische tips om je know-like-trust-factor en je expertstatus te vergroten. Klanten die jou leren kennen en die je aardig, betrouwbaar en deskundig vinden, gaan je namelijk vanzelf als de beste oplossing voor hun probleem zien. Maar voordat je social media effectief als marketingtool kunt inzetten, moet je eerst weten wie je klanten zijn en wat jij voor hen kunt betekenen. Daarom in dit boek ook aandacht voor je ideale klanten en je niche.
'In het dichtbeboste woud van boeken over sociale media is er nu eindelijk een die als een sequoia boven de rest uitsteekt...
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 168
Contributors: Rinus Vermeulen
Veel zzp'ers hikken aan tegen koude acquisitie en verkoopgesprekken. Ze gebruiken social media vooral om gezellig met anderen te praten en af en toe informatie te delen. Maar nieuwe klanten krijgen ze er niet mee.
Dit boek laat zien hoe je de mogelijkheden van social media op een slimme manier kunt inzetten. Marlies van der Meer geeft praktische tips om je know-like-trust-factor en je expertstatus te vergroten. Klanten die jou leren kennen en die je aardig, betrouwbaar en deskundig vinden, gaan je namelijk vanzelf als de beste oplossing voor hun probleem zien. Maar voordat je social media effectief als marketingtool kunt inzetten, moet je eerst weten wie je klanten zijn en wat jij voor hen kunt betekenen. Daarom in dit boek ook aandacht voor je ideale klanten en je niche.
'In het dichtbeboste woud van boeken over sociale media is er nu eindelijk een die als een sequoia boven de rest uitsteekt...
Advertentienummer: m2239325913
Populaire zoektermen
medicijnen in Wetenschapmalenstein in Wetenschapgans in WetenschapNieuw in WetenschapAntiek en Kunst in WetenschapWetenschap in Boekenforensische in Wetenschapgoederenrecht pitlo in Wetenschapnatuur en techniek in Wetenschapmarketing@questjunior.nlbasisboek online marketingsocial work in Studie en Cursusgrondslagen van de marketing in Boekenprincipes van marketing 7e editiemechanolego iedereen is superanne golon angeliquetuinpaaltjes 60 cmversnellingsbak land roveraovo m365 pro 2022aandrijfas a3 in Auto-onderdelenloods in Dakbedekkingde antwoorden op de grote vragenkristallen bak in Antiek en Kunst