A Cognitive Psychology of Mass Communication

€ 31,00
Ophalen of Verzenden
Afhaalpunt voor € 4,95 of thuis voor € 5,95
Thuisbezorgd voor € 6,95
260sinds 7 mar. '25, 14:24
Deel via
of

Kenmerken

ConditieZo goed als nieuw
TypeSociale wetenschap
AuteurFred W. Sandborn and Richard Jackson Harris

Beschrijving

Dit boek biedt lezers een diepgaand inzicht in hoe media onze attitudes, denkpatronen en gedragingen beïnvloeden. Met een academisch grondige maar tegelijkertijd toegankelijke benadering is deze nieuwe editie volledig bijgewerkt om onze huidige medialandschap te weerspiegelen. De updates omvatten nieuw onderzoek en voorbeelden met een steeds globaler perspectief, een grotere focus op sociale media, extra grafische weergaven, speciale toepassingssecties aan het einde van elk hoofdstuk en een uitbreiding van de referentielijst om het nieuwste onderzoek te omvatten. Het boek blijft de invloed van media, inclusief sociale media, op onze perceptie van de werkelijkheid benadrukken. Daarnaast wordt er uitgebreid ingegaan op desinformatie, misinformatie en nepnieuws.

Geschreven in een boeiende en toegankelijke stijl, is de tekst geschikt voor zowel bachelor- als masterstudenten in mediapsychologie, massacommunicatiepsychologie en media-effecten.
Advertentienummer: m2242984517