Fondue set (nieuw) Bieden
De media-explosie (Trends & issues in media & communicatie)
Bieden
Ophalen of Verzenden
281sinds 11 mar. '25, 16:48
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
TypeSociale wetenschap
Jaar (oorspr.)2017
AuteurKees van Wijk; Henri Spijkerboer; peter 't Lam; David Huijzer
Beschrijving
Ondertitel: Trends en issues in media en communicatie
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 424
Een dagelijks leven zonder media; we kunnen het ons niet meer voorstellen. De verscheidenheid aan media-uitingen groeit met de dag. Naast de traditionele media, zoals radio en televisie, zorgen ook de media uit het digitale tijdperk voor een aanhoudende stroom aan boodschappen. Alle reden om te spreken van een media-explosie.
Dit boek gaat over de menselijke omgang met die media-explosie. Daarbij staan niet de technologie en de informatiekunde centraal, maar de werking van deze diverse communicatievormen in het informatietijdperk. Hoe ontwikkelt het denken over communicatie zich? Welke trends en issues komen in de media naar voren? Wat zijn de belangrijkste trends en hoe ontwikkelen de media zich als interactief communicatiemiddel? Hoe gaan journalisten en woordvoerders om met politieke en economische issues? En hoe grijpt al die media-publiciteit in ons alledaagse bestaan in? Dergelijke vragen lopen als een rode draad door De media-explosie.
.
De conditie van dit boek is zo goed als nieuw.
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 424
Een dagelijks leven zonder media; we kunnen het ons niet meer voorstellen. De verscheidenheid aan media-uitingen groeit met de dag. Naast de traditionele media, zoals radio en televisie, zorgen ook de media uit het digitale tijdperk voor een aanhoudende stroom aan boodschappen. Alle reden om te spreken van een media-explosie.
Dit boek gaat over de menselijke omgang met die media-explosie. Daarbij staan niet de technologie en de informatiekunde centraal, maar de werking van deze diverse communicatievormen in het informatietijdperk. Hoe ontwikkelt het denken over communicatie zich? Welke trends en issues komen in de media naar voren? Wat zijn de belangrijkste trends en hoe ontwikkelen de media zich als interactief communicatiemiddel? Hoe gaan journalisten en woordvoerders om met politieke en economische issues? En hoe grijpt al die media-publiciteit in ons alledaagse bestaan in? Dergelijke vragen lopen als een rode draad door De media-explosie.
.
De conditie van dit boek is zo goed als nieuw.
Advertentienummer: m2244644341
Populaire zoektermen
medicijnen in Wetenschapmalenstein in Wetenschapgans in WetenschapNieuw in WetenschapAntiek en Kunst in WetenschapWetenschap in Boekenforensische in Wetenschapgoederenrecht pitlo in Wetenschapnatuur en techniek in Wetenschapde media explosie druk 5geweldloze communicatie boekmedia en publiekcommunicatie handboek in Boekenwetenschap in beeldchevrolet impala oldtimerroyal delftpyjama paardopklapbare pooltafelford focus mk3 koplampenpanini 94 in Sportartikelen en Voetbalgolf 5 gti veren in Ophanging en Ondersteldoosje in Euromuntengbc inbindmachinedalem