R. Riezebos - Merkenmanagement€ 7,00
Communicatiemanagement
€ 3,00
Ophalen of Verzenden
91sinds 17 mar. '25, 22:01
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
TypeSociale wetenschap
Jaar (oorspr.)2005
Beschrijving
Ondertitel: in communicatiewetenschappelijk perspectief
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 331
Contributors: B. van Ruler
Communicatiemanagement kan worden bestudeerd vanuit verschillende disciplines. Dit boek biedt een geïntegreerde benadering van de in- en externe communicatie gezien vanuit een communicatiewetenschappelijke hoek.
In dit kader wordt communicatiemanagement vooral gezien als een probleem van sturing en bijsturing van het ingewikkelde proces van productie, distributie en ontvangst van communicatieboodschappen. Aan de orde komen theorieën die bedoeld zijn om uitspraken te kunnen doen waarom de communicatie in, van en met organisaties verloopt zoals die verloopt en of en hoe die anders zou kunnen.
Communicatiemanagement wordt hierin niet bekeken vanuit de organisaties zelf, maar vanuit de publieke sfeer waarin sociale actoren in hun rol als medewerker, consument, burger en actievoerder met organisaties te maken krijgen. Aan de hand van veel voorbeelden wordt duidelijk gemaakt hoe deze communicatieprocessen verlopen, wat de consequenties zijn van een bepaalde...
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 331
Contributors: B. van Ruler
Communicatiemanagement kan worden bestudeerd vanuit verschillende disciplines. Dit boek biedt een geïntegreerde benadering van de in- en externe communicatie gezien vanuit een communicatiewetenschappelijke hoek.
In dit kader wordt communicatiemanagement vooral gezien als een probleem van sturing en bijsturing van het ingewikkelde proces van productie, distributie en ontvangst van communicatieboodschappen. Aan de orde komen theorieën die bedoeld zijn om uitspraken te kunnen doen waarom de communicatie in, van en met organisaties verloopt zoals die verloopt en of en hoe die anders zou kunnen.
Communicatiemanagement wordt hierin niet bekeken vanuit de organisaties zelf, maar vanuit de publieke sfeer waarin sociale actoren in hun rol als medewerker, consument, burger en actievoerder met organisaties te maken krijgen. Aan de hand van veel voorbeelden wordt duidelijk gemaakt hoe deze communicatieprocessen verlopen, wat de consequenties zijn van een bepaalde...
Advertentienummer: m2246999385
Populaire zoektermen
medicijnen in Wetenschapmalenstein in Wetenschapgans in WetenschapNieuw in WetenschapAntiek en Kunst in WetenschapWetenschap in Boekenforensische in Wetenschapgoederenrecht pitlo in Wetenschapnatuur en techniek in Wetenschapwetenschap in beeldforensische wetenschap in Boekenwetenschap in beeld in Boekenschrijven voor de wetenschap in Studie en Cursushet avontuur van mens en wetenschap in Boekenhobby excellent 495 ufe in Caravansaprilia sr ditech in Apriliajeaniushaardhout hoogerheidewobbel aldigolf solidopokemon kaarten waalwijkps call me in Sieraden en Tasseneetbank landelijkrichie sambora in Rock