Jakop Rigter - Basisboek psychologie€ 12,50
Iris van Hest - Marktonderzoekdesign
€ 20,00
Ophalen of Verzenden
441sinds 26 mar. '25, 12:55
Kenmerken
ConditieNieuw
TypeSociale wetenschap
Jaar (oorspr.)2020
AuteurIris van Hest
Beschrijving
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 240
Door de bomen het bos niet meer zien. Het is een gevoel dat (young) professionals nietvreemd is wanneer zij hun onderzoek opzetten. Inderdaad kan de veelheid aan keuzes enonderzoekmethoden het zicht belemmeren op dat waar het eigenlijk om gaat. Met behulpvan een ‘onderzoekboom’ geeft dit boek je inzicht in de diversiteit aan onderzoektechniekendie je in kunt zetten bij marktonderzoek.Het begint allemaal onder de grond, met de wortels van marktonderzoek. Die bestaanuit begrippen als validiteit en betrouwbaarheid, maar ook uit een onderzoekende houdingen ethisch handelen. In de stam volgen de onderzoekstappen, vanaf de aanleiding totaan de keuze voor een specifieke onderzoektechniek. De verschillende technieken zijn deuitlopers van een drietal dikkere takken: deskresearch, verbaal onderzoek en observatie.Het boek eindigt met een toelichting op de wijze waarop je je resultaten kunt analyseren.In dit boek ontdek je stapsgewijs hoe je op een gestructureerde, creatieve en logischemanier marktonderzoek ontwerpt...
Advertentienummer: m2250203216
Populaire zoektermen
medicijnen in Wetenschapmalenstein in Wetenschapgans in WetenschapNieuw in WetenschapAntiek en Kunst in WetenschapWetenschap in Boekenforensische in Wetenschapgoederenrecht pitlo in Wetenschapnatuur en techniek in Wetenschapwetenschap in beeldiris en koiris van vlietiris en michieliris murdoch de zee de zeevan raam easy rider tweedehandshonda cbr600rr2 persoons tuinbank met tafellego 6671neptune apexfiat grande punto 1.4 dynamicjbl opladeroverweg belmercedes radio w203 in Autoradio'sdates