Fiets - 28 inch - AltraBieden
Jean-Pierre Thomassen - Customer delight in 5 stappen
€ 5,00
Ophalen of Verzenden
130sinds 30 mar. '25, 14:54
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
TypeSociale wetenschap
Jaar (oorspr.)2014
AuteurJean-Pierre Thomassen
Beschrijving
Ondertitel: hoe je klanten verrast en ze enthousiast, gelukkig en betrokken maakt en houdt
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 100
Steeds meer organisaties beseffen dat het hebben van tevreden klanten nog niet voldoende is om succesvol te zijn. Immers, een tevreden klant is vaak een onverschillige klant, die gemakkelijk overstapt en de organisatie niet zal aanbevelen. Vandaar dat organisaties de lat hoger leggen, ze streven naar Customer Delight. Ze streven naar enthousiaste klanten, of op zijn oud-Nederlands begeesterde klanten, die de organisatie een 9 of zelfs een 10 geven.Dat dit streven van organisaties geen utopie maar werkelijkheid is, ook in Nederland, blijkt uit dit boek. Het beschrijft aan de hand van veel Nederlandse praktijkvoorbeelden hoe organisaties kunnen excelleren in klantgerichtheid om op deze wijze grote percentages enthousiaste klanten en een zeer hoge Net Promoter Score te realiseren. Het boek presenteert een aanpak in vijf stappen, waarin een organisatie alle bedrijfsaspecten zo vormgeeft dat haar klanten elke keer weer een verrassende klantgerichtheid...
Advertentienummer: m2251715128
Overige advertenties van marianne
Meer van marianne
Populaire zoektermen
medicijnen in Wetenschapmalenstein in Wetenschapgans in WetenschapNieuw in WetenschapAntiek en Kunst in WetenschapWetenschap in Boekenforensische in Wetenschapgoederenrecht pitlo in Wetenschapnatuur en techniek in Wetenschapperfect slapen in 7 stappen tweedehandsmarketingcommunicatie in 14 stappen in Boekenpierre heijboer doemvluchtwetenschap in beeldjean m auelbedrijfsauto bestelauto in Auto'sboot te koop schiedamvw 7 zitplaatsenschipperkeadidas marseilleriviera maison storage potolifanten belroadcamperkappa in Polo'soude houten kistjes in Kisten