Jean-Pierre Thomassen - Customer delight in 5 stappen

€ 5,00
Ophalen of Verzenden
130sinds 30 mar. '25, 14:54
Deel via
of

Kenmerken

ConditieZo goed als nieuw
TypeSociale wetenschap
Jaar (oorspr.)2014
AuteurJean-Pierre Thomassen

Beschrijving



Ondertitel: hoe je klanten verrast en ze enthousiast, gelukkig en betrokken maakt en houdt

Taal: Nederlands; Vlaams

Aantal pagina's: 100

Steeds meer organisaties beseffen dat het hebben van tevreden klanten nog niet voldoende is om succesvol te zijn. Immers, een tevreden klant is vaak een onverschillige klant, die gemakkelijk overstapt en de organisatie niet zal aanbevelen. Vandaar dat organisaties de lat hoger leggen, ze streven naar Customer Delight. Ze streven naar enthousiaste klanten, of op zijn oud-Nederlands begeesterde klanten, die de organisatie een 9 of zelfs een 10 geven.Dat dit streven van organisaties geen utopie maar werkelijkheid is, ook in Nederland, blijkt uit dit boek. Het beschrijft aan de hand van veel Nederlandse praktijkvoorbeelden hoe organisaties kunnen excelleren in klantgerichtheid om op deze wijze grote percentages enthousiaste klanten en een zeer hoge Net Promoter Score te realiseren. Het boek presenteert een aanpak in vijf stappen, waarin een organisatie alle bedrijfsaspecten zo vormgeeft dat haar klanten elke keer weer een verrassende klantgerichtheid...
Advertentienummer: m2251715128
Overige advertenties van marianne
Meer van marianne