Red de dieren!€ 8,95
Brigitte Heldeweg - Waarom begrijp je me niet?
€ 7,95
Ophalen of Verzenden
330sinds 30 mar. '25, 17:12
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2009
AuteurBrigitte Heldeweg; Gert van Grunsven; Manon Desar
Beschrijving
Ondertitel: beter samenwerken door het (h)erkennen van communicatiestijlen
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 203
Contributors: Bram Gerrits
Gesprekken lopen niet altijd zoals we hadden verwacht. Je gesprekspartner reageert ineens heel emotioneel, lijkt helemaal niet geïnteresseerd in je verhaal, blijft maar om de hete brij heen draaien of komt met oplossingen terwijl jij alleen wilde overleggen. Frustrerend en onnodig! Waarom begrijp je me niet? laat zien hoe je ervoor kunt zorgen dat gesprekken wél effectief verlopen. Je maakt kennis met vier communicatiestijlen die op de werkvloer voorkomen:
- de directieve stijl
- de expressieve stijl
- de coöperatieve stijl
- de beschouwende stijl
Inzicht in je eigen communicatiestijl helpt je om je kwaliteiten beter te benutten en valkuilen te vermijden. Daarnaast is het nuttig om je bewust te zijn van de communicatiestijl die je collega, manager of klant hanteert, zodat je daarop kunt inspelen. De kans dat je je gespreksdoel bereikt wordt hiermee een stuk groter...
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 203
Contributors: Bram Gerrits
Gesprekken lopen niet altijd zoals we hadden verwacht. Je gesprekspartner reageert ineens heel emotioneel, lijkt helemaal niet geïnteresseerd in je verhaal, blijft maar om de hete brij heen draaien of komt met oplossingen terwijl jij alleen wilde overleggen. Frustrerend en onnodig! Waarom begrijp je me niet? laat zien hoe je ervoor kunt zorgen dat gesprekken wél effectief verlopen. Je maakt kennis met vier communicatiestijlen die op de werkvloer voorkomen:
- de directieve stijl
- de expressieve stijl
- de coöperatieve stijl
- de beschouwende stijl
Inzicht in je eigen communicatiestijl helpt je om je kwaliteiten beter te benutten en valkuilen te vermijden. Daarnaast is het nuttig om je bewust te zijn van de communicatiestijl die je collega, manager of klant hanteert, zodat je daarop kunt inspelen. De kans dat je je gespreksdoel bereikt wordt hiermee een stuk groter...
Advertentienummer: m2251787467
Populaire zoektermen
medicijnen in Wetenschapmalenstein in Wetenschapgans in WetenschapNieuw in WetenschapAntiek en Kunst in WetenschapWetenschap in Boekenforensische in Wetenschapgoederenrecht pitlo in Wetenschapnatuur en techniek in Wetenschapwetenschap in beeldhoe en waarom boekenastrologie leer en begrijphet grote waarom boekwaarom begrijp je me niet in Boekenmazda mx5 naspiegel 150x60h20go waterparkni no kuni switch in Spelcomputers, Gamesdiana 48studer in Audio, Tv en Fotoluchtbalg bmw e39sealmachine gebruiktrolhoes audi in Auto-onderdelenkaasrasp machine