Pieternel Dijkstra - Professioneel coachen€ 15,00
Caroline Koetsenruijter - Jij moet je bek houden!
€ 12,00
Ophalen of Verzenden
200sinds 31 mar. '25, 18:08
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
TypeSociale wetenschap
Jaar (oorspr.)2020
AuteurCaroline Koetsenruijter
Beschrijving
Verzenden4,85 kk.
Ondertitel: Omgaan met boze burgers, ouders, klanten en patiënten
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 224
Elk jaar ervaren maar liefst 1,6 miljoen professionals conflicten en agressie tijdens hun werk. Zij krijgen te maken met boze burgers, agressieve cliënten, manipulerende patiënten, verongelijkte ouders/verzorgers, opgefokte passagiers en klanten die geen nee accepteren. Jij moet je bek houden! helpt professionals effectief om te gaan met deze situaties en sterker uit de strijd te komen.Conflicten zorgen voor stress en daar kun je letterlijk ziek van worden. Voor professionals bij de overheid, in de zorg, in het onderwijs en in het bedrijfsleven wordt het effectief omgaan met conflicten steeds belangrijker. Hoe reageer je als iemand met geweld dreigt? Wat zeg je als een woedende cliënt jou de huid vol scheldt? In dit boek leer je hoe je dat doet. Je leest ook wat jouw werkgever moet doen als een werknemer met agressie en geweld te maken krijgt, en hoe je opvang en nazorg kunt bieden...
Ondertitel: Omgaan met boze burgers, ouders, klanten en patiënten
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 224
Elk jaar ervaren maar liefst 1,6 miljoen professionals conflicten en agressie tijdens hun werk. Zij krijgen te maken met boze burgers, agressieve cliënten, manipulerende patiënten, verongelijkte ouders/verzorgers, opgefokte passagiers en klanten die geen nee accepteren. Jij moet je bek houden! helpt professionals effectief om te gaan met deze situaties en sterker uit de strijd te komen.Conflicten zorgen voor stress en daar kun je letterlijk ziek van worden. Voor professionals bij de overheid, in de zorg, in het onderwijs en in het bedrijfsleven wordt het effectief omgaan met conflicten steeds belangrijker. Hoe reageer je als iemand met geweld dreigt? Wat zeg je als een woedende cliënt jou de huid vol scheldt? In dit boek leer je hoe je dat doet. Je leest ook wat jouw werkgever moet doen als een werknemer met agressie en geweld te maken krijgt, en hoe je opvang en nazorg kunt bieden...
Advertentienummer: m2252183240
Populaire zoektermen
medicijnen in Wetenschapmalenstein in Wetenschapgans in WetenschapNieuw in WetenschapAntiek en Kunst in WetenschapWetenschap in Boekenforensische in Wetenschapgoederenrecht pitlo in Wetenschapnatuur en techniek in Wetenschapwelkom bij de nieuwe jijjij bent de placebo tweedehandswetenschap in beeldde maatschappij dat ben jij niveau 3-4wat jij niet ziet arlidgemaaimachine in Grasmaaiersknuffel muis ikea in Knuffels en Pluchemonat nederlandscreens voor overkappingvaude karakorum fietstaskia picanto aandrijfas2400|2500|3200|3300|3400|4100|4200|4300|4400|4500 in Platen en Paneleneuro disney in Verzamelenolympus analoog lensspinning hometrainer in Fitnessmaterialen