Hinke Kruizenga - Zakboek Diëtetiek€ 22,50
Iris van Hest - Marktonderzoekdesign
€ 15,00
Ophalen of Verzenden
Afhaalpunt voor € 4,95 of thuis voor € 5,95
Thuisbezorgd voor € 6,95
171sinds 8 apr. '25, 17:07
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
TypeSociale wetenschap
Jaar (oorspr.)2020
AuteurIris van Hest
Beschrijving
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 240
Door de bomen het bos niet meer zien. Het is een gevoel dat (young) professionals nietvreemd is wanneer zij hun onderzoek opzetten. Inderdaad kan de veelheid aan keuzes enonderzoekmethoden het zicht belemmeren op dat waar het eigenlijk om gaat. Met behulpvan een ‘onderzoekboom’ geeft dit boek je inzicht in de diversiteit aan onderzoektechniekendie je in kunt zetten bij marktonderzoek.Het begint allemaal onder de grond, met de wortels van marktonderzoek. Die bestaanuit begrippen als validiteit en betrouwbaarheid, maar ook uit een onderzoekende houdingen ethisch handelen. In de stam volgen de onderzoekstappen, vanaf de aanleiding totaan de keuze voor een specifieke onderzoektechniek. De verschillende technieken zijn deuitlopers van een drietal dikkere takken: deskresearch, verbaal onderzoek en observatie.Het boek eindigt met een toelichting op de wijze waarop je je resultaten kunt analyseren.In dit boek ontdek je stapsgewijs hoe je op een gestructureerde, creatieve en logischemanier marktonderzoek ontwerpt...
Aantal pagina's: 240
Door de bomen het bos niet meer zien. Het is een gevoel dat (young) professionals nietvreemd is wanneer zij hun onderzoek opzetten. Inderdaad kan de veelheid aan keuzes enonderzoekmethoden het zicht belemmeren op dat waar het eigenlijk om gaat. Met behulpvan een ‘onderzoekboom’ geeft dit boek je inzicht in de diversiteit aan onderzoektechniekendie je in kunt zetten bij marktonderzoek.Het begint allemaal onder de grond, met de wortels van marktonderzoek. Die bestaanuit begrippen als validiteit en betrouwbaarheid, maar ook uit een onderzoekende houdingen ethisch handelen. In de stam volgen de onderzoekstappen, vanaf de aanleiding totaan de keuze voor een specifieke onderzoektechniek. De verschillende technieken zijn deuitlopers van een drietal dikkere takken: deskresearch, verbaal onderzoek en observatie.Het boek eindigt met een toelichting op de wijze waarop je je resultaten kunt analyseren.In dit boek ontdek je stapsgewijs hoe je op een gestructureerde, creatieve en logischemanier marktonderzoek ontwerpt...
Advertentienummer: m2255152168
Populaire zoektermen
medicijnen in Wetenschapmalenstein in Wetenschapgans in WetenschapNieuw in WetenschapAntiek en Kunst in WetenschapWetenschap in Boekenforensische in Wetenschapgoederenrecht pitlo in Wetenschapnatuur en techniek in Wetenschapwetenschap in beeldiris en koiris van vlietiris en michieliris murdoch de zee de zeebuiten gordijn in Gordijnen en Lamellensubwoofer in Autospeakersauto 18.000 euromessing sproeiertesla model s bumpergeschakelde woonunitnicky gootjeskledingrek 150 cmcwd springzadelford capri plaatwerk in Auto-onderdelen