Rob Beltman - De marketingorganisatie van de toekomst

Bieden
Ophalen of Verzenden
150sinds 11 apr. '25, 07:39
Deel via
of

Kenmerken

ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2016
AuteurRob Beltman
Productnummer (ISBN)9789089653468

Beschrijving



Taal: Nederlands; Vlaams

Aantal pagina's: 200

Contributors: Josien Moerman

'De marketingorganisatie van de toekomst' is uitgeroepen tot het beste marketingboek van 2017 door de onafhankelijke jury van de PIM Marketing Literatuur Prijs.

De ontwikkelingen in het marketingvak lijken sneller te gaan dan het licht. Duizenden commercieel verantwoordelijken worden dagelijks uitgedaagd om nieuwe trends te vertalen naar hun eigen organisatie. Dat roept allerlei vragen op. Welke competenties moeten we in huis halen om relevant te zijn en blijven, om de klant optimaal te bedienen en betrekken, via al die kanalen en netwerken? Welke nieuwe rollen brengt dat met zich mee? En hoe organiseren we dat nou optimaal met de mensen en middelen die we hebben, zodat de organisatie als geheel markt- en klantgericht presteert?

Er bestaan enorm veel marketingboeken met mooie theorieën en modellen, met nieuwe invalshoeken over hoe je merken en klantrelaties kunt managen. Maar er zijn vrijwel geen boeken over hoe je marketing binnen de organisatie integraal en optimaal inricht...
Advertentienummer: m2256071837