leer clean bank 2.5-zits groen Bieden
Bas Wouters - Online invloed
Bieden
Ophalen of Verzenden
160sinds 13 apr. '25, 17:53
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2020
AuteurBas Wouters; Joris Groen
Beschrijving
Ondertitel: Beter online resultaten door te begrijpen hoe je bezoekers denken, klikken en kopen
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 416
Hoe maak je van kijkers kopers? En van afhakers aanhakers? Door het slim toepassen van gedragspsychologie haal je veel meer resultaat uit je website, app of online campagne. Psycholoog en webdesigner Joris Groen en overtuigingsgoeroe Bas Wouters leggen haarfijn uit wat werkt, wat niet werkt, en waarom.In dit boek vind je concrete en makkelijk toepasbare richtlijnen, gebaseerd op 40 jaar praktijkervaring en de inzichten van de belangrijkste gedragswetenschappers van dit moment, zoals Fogg, Cialdini en Kahneman.Met ruim 40 succescases uit de praktijk en meer dan 150 illustraties van do’s-and-don’ts is dit de meest complete en praktische gids voor het ontwerpen en verbeteren van jouw online klantreis.Joris is psycholoog en user experience designer, gespecialiseerd in online overtuigen. Hij verbeterde de resultaten van honderden websites, webshops, apps en online campagnes van onder andere KLM, Mercedes-Benz en Bol...
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 416
Hoe maak je van kijkers kopers? En van afhakers aanhakers? Door het slim toepassen van gedragspsychologie haal je veel meer resultaat uit je website, app of online campagne. Psycholoog en webdesigner Joris Groen en overtuigingsgoeroe Bas Wouters leggen haarfijn uit wat werkt, wat niet werkt, en waarom.In dit boek vind je concrete en makkelijk toepasbare richtlijnen, gebaseerd op 40 jaar praktijkervaring en de inzichten van de belangrijkste gedragswetenschappers van dit moment, zoals Fogg, Cialdini en Kahneman.Met ruim 40 succescases uit de praktijk en meer dan 150 illustraties van do’s-and-don’ts is dit de meest complete en praktische gids voor het ontwerpen en verbeteren van jouw online klantreis.Joris is psycholoog en user experience designer, gespecialiseerd in online overtuigen. Hij verbeterde de resultaten van honderden websites, webshops, apps en online campagnes van onder andere KLM, Mercedes-Benz en Bol...
Advertentienummer: m2257047530
Populaire zoektermen
medicijnen in Wetenschapmalenstein in Wetenschapgans in WetenschapNieuw in WetenschapAntiek en Kunst in WetenschapWetenschap in Boekenforensische in Wetenschapgoederenrecht pitlo in Wetenschapnatuur en techniek in Wetenschapbasisboek online marketingwetenschap in beeldbas boekensword art onlinestartrekenen online in Boekencooker in Sanitairhuis huren in schiedam van €350ford fiesta oranjelets gorendier in Boekenmp3 piaggio accukastje in Sidetablesaudi a1 hemel in Auto-onderdelensola bestek 12 deligschuifdak golf 2 in Auto-onderdelen