H. Fuchs - Boekhouden geboekstaafd 1 met 2 Principeschema's€ 5,00
Sjoerd van Leeuwen - CRM in de praktijk
€ 5,00
Ophalen of Verzenden
70sinds 21 apr. '25, 22:48
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
TypeSociale wetenschap
Jaar (oorspr.)2010
AuteurSjoerd van Leeuwen
Beschrijving
Ondertitel: het succesvol invoeren van een klantgerichte bedrijfsstrategie
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 272
Klantgericht ondernemen staat meer dan ooit in de belangstelling. Klanten
worden mondiger en veeleisender en willen 24 uur per dag als koning bediend
worden. Tegelijk maken product, kwaliteit en prijs steeds minder vaak het
onderscheid in het gevecht om de klant. Bedrijven die de concurrentie willen
overleven, stellen daarom de klant centraal. De invoering van Customer
Relationship Management (CRM) is dan dé oplossing.
CRM in de praktijk laat zien hoe u CRM met succes invoert als bedrijfsstrategie. Met veel cases, checklists en do's-and-don'ts is dit boek helemaal toegespitst op de praktijk. Bovendien is het zeer actueel en wordt er veel aandacht geschonken aan de lessen van de afgelopen jaren. CRM in de praktijk vormt zo de verbindende schakel tussen theorie en praktijk, tussen strategie en implementatie en tussen denken en doen.
Deze herziene editie bevat talrijke nieuwe trends en ontwikkelingen zoals:
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 272
Klantgericht ondernemen staat meer dan ooit in de belangstelling. Klanten
worden mondiger en veeleisender en willen 24 uur per dag als koning bediend
worden. Tegelijk maken product, kwaliteit en prijs steeds minder vaak het
onderscheid in het gevecht om de klant. Bedrijven die de concurrentie willen
overleven, stellen daarom de klant centraal. De invoering van Customer
Relationship Management (CRM) is dan dé oplossing.
CRM in de praktijk laat zien hoe u CRM met succes invoert als bedrijfsstrategie. Met veel cases, checklists en do's-and-don'ts is dit boek helemaal toegespitst op de praktijk. Bovendien is het zeer actueel en wordt er veel aandacht geschonken aan de lessen van de afgelopen jaren. CRM in de praktijk vormt zo de verbindende schakel tussen theorie en praktijk, tussen strategie en implementatie en tussen denken en doen.
Deze herziene editie bevat talrijke nieuwe trends en ontwikkelingen zoals:
- Van relatiemanagement naar communitymanagement;
- Soci...
Advertentienummer: m2260062702
Populaire zoektermen
medicijnen in Wetenschapmalenstein in Wetenschapgans in WetenschapNieuw in WetenschapAntiek en Kunst in WetenschapWetenschap in Boekenforensische in Wetenschapgoederenrecht pitlo in Wetenschapnatuur en techniek in Wetenschapbiv in praktijkwiskunde in de praktijkkwaliteitsmanagement in de praktijkwetenschap in beeldecologisch groenbeheer in de praktijkcorydoras sterbai kopenspeelhuisje met glijbaan in Speeltoestellenford fiesta achteruitrijcamerasigma s2u allure satinboek hells angelscajon. in Percussiearisto rekenliniaal in Gereedschap en Instrumentenktm 640 in Overige onderdelensinger naaimachinesfossielen verkopen