Tk: nieuwe wandelschoenen Mountain Peak mt 40€ 35,00
Tk: boek Robert B. Cialdini - Invloed (nieuw)
€ 22,50
Ophalen of Verzenden
40sinds 3 mei. '25, 15:04
Kenmerken
ConditieNieuw
Jaar (oorspr.)2009
AuteurRobert B. Cialdini
Beschrijving
Een boek boordevol slimme inzichten om je overtuigingskracht mee te vergroten.
Nieuwstaat. Komt uit rookvrij huis.
Ondertitel: de zes geheimen van het overtuigen
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 306
Contributors: Marjolein Stoltenkamp
Welke mechanismen zorgen ervoor dat u 'ja' zegt tegen aanbiedingen waar u eigenlijk niet op zit te wachten? Welke technieken gebruiken verkopers en anderen die iets van u gedaan willen krijgen? En hoe kunt u deze technieken zelf toepassen?
Aan de hand van boeiende theorie en herkenbare praktijkvoorbeelden laat Robert Cialdini in deze internationale bestseller zien hoe beïnvloeding werkt. De auteur ging daarvoor drie jaar 'undercover' bij autodealers, fondsenwervers, reclamemakers en telemarketeers. Daar ontdekte hij dat het geheim van succesvol overtuigen in zes eenvoudige principes schuilt: wederkerigheid, consistentie, sociaal bewijs, sympathie, autoriteit en schaarste.
In deze 5e herziene editie onderzoekt Cialdini onder meer
de werking van invloed in andere culturen;
de rol van het internet en andere nieuwe technologieën;
recente maatschappelijke ontwikkelingen, zoals toenemend excessief geweld.
Nieuwstaat. Komt uit rookvrij huis.
Ondertitel: de zes geheimen van het overtuigen
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 306
Contributors: Marjolein Stoltenkamp
Welke mechanismen zorgen ervoor dat u 'ja' zegt tegen aanbiedingen waar u eigenlijk niet op zit te wachten? Welke technieken gebruiken verkopers en anderen die iets van u gedaan willen krijgen? En hoe kunt u deze technieken zelf toepassen?
Aan de hand van boeiende theorie en herkenbare praktijkvoorbeelden laat Robert Cialdini in deze internationale bestseller zien hoe beïnvloeding werkt. De auteur ging daarvoor drie jaar 'undercover' bij autodealers, fondsenwervers, reclamemakers en telemarketeers. Daar ontdekte hij dat het geheim van succesvol overtuigen in zes eenvoudige principes schuilt: wederkerigheid, consistentie, sociaal bewijs, sympathie, autoriteit en schaarste.
In deze 5e herziene editie onderzoekt Cialdini onder meer
de werking van invloed in andere culturen;
de rol van het internet en andere nieuwe technologieën;
recente maatschappelijke ontwikkelingen, zoals toenemend excessief geweld.
Advertentienummer: m2263995646
Populaire zoektermen
medicijnen in WetenschapNieuw in Wetenschapmalenstein in Wetenschapgans in WetenschapAntiek en Kunst in WetenschapWetenschap in Boekenforensische in Wetenschapgoederenrecht pitlo in Wetenschapnatuur en techniek in Wetenschapboek martien meilandkookmutsjes boekafter boekjasper alblas boekrobert en bertrandgetal en ruimte 12e editie in Schoolboekenulvenhoutgrote cdbureau 155 cmkinzo gereedschap in Slijpmachinesschiedammer parkmoordcrucifix in Religiegiant v741fiat panda interieur in Interieur en Bekledingkippen zijdehoenders in Dieren en Toebehoren