Stepping Stones 6e ed 4 VWO Flex TextWorkbook A+B nieuwe set€ 19,00
Handboek RTTI Docentenhandboek – Drost en Verra (als nieuw)
€ 11,80
Verzenden
Verzenden voor € 3,70
20sinds 11 mei. '25, 14:51
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
AuteurDrost, Verra
Beschrijving
Sturen van leerprocessen met RTTI - Handboek RTTI, ISBN 9789490037086. Marinka Drost / Petra Verra. Paperback, 208 p. geïllustreerd.
Dit boek is in uitstekende staat, als nieuw.
Beschikbaar voor de bij de advertentie vermelde prijs, verzenden naar een DHL Servicepunt + €3,70 / huisadres + €4,20.
Het Handboek RTTI biedt scholen instrumenten om het leerpotentieel van iedere leerling maximaal te benutten. Voor een optimaal leerproces is het van belang de te behalen (cognitieve) niveaus (aan) te kunnen duiden en in één taal over leren te spreken. Met RTTI worden de verschillende cognitieve niveaus overzichtelijk ingedeeld. Er wordt beschreven hoe je in de praktijk aantoonbaar opbrengstgericht kunt werken als leerling, docent, team, vakgroep, schoolleider en bestuurder. Hoe borg ik de kwaliteit van toetsen? Hoe maak ik van elke toets een formatieve toets? Hoe weet ik of toetsen voldoende determineren? Hoe krijg ik zicht op de leerontwikkeling van iedere leerling? Hoe realiseer ik gerichte en effectieve feedback voor alle leerlingen? Hoe geef ik een verantwoorde en transparante diagnose aan leerlingen, collega's en ouders? hoe verbeter ik de doorlopende leerlijn? Hoe realiseer ik een effectieve doorstroom: elke leerling op de juiste plaats? Hoe kan ik praktisch differentiëren? Hoe vergader ik effectiever? Hoe krijg ik leerlingen gemotiveerder? Hoe geef ik vorm aan een lerende, opbrengstgerichte organisatie? Dit handboek geeft op deze en vele andere vragen die je als docent en schoolleider tegenkomt een duidelijk antwoord, met praktische formats ter ondersteuning.
Dit boek is in uitstekende staat, als nieuw.
Beschikbaar voor de bij de advertentie vermelde prijs, verzenden naar een DHL Servicepunt + €3,70 / huisadres + €4,20.
Het Handboek RTTI biedt scholen instrumenten om het leerpotentieel van iedere leerling maximaal te benutten. Voor een optimaal leerproces is het van belang de te behalen (cognitieve) niveaus (aan) te kunnen duiden en in één taal over leren te spreken. Met RTTI worden de verschillende cognitieve niveaus overzichtelijk ingedeeld. Er wordt beschreven hoe je in de praktijk aantoonbaar opbrengstgericht kunt werken als leerling, docent, team, vakgroep, schoolleider en bestuurder. Hoe borg ik de kwaliteit van toetsen? Hoe maak ik van elke toets een formatieve toets? Hoe weet ik of toetsen voldoende determineren? Hoe krijg ik zicht op de leerontwikkeling van iedere leerling? Hoe realiseer ik gerichte en effectieve feedback voor alle leerlingen? Hoe geef ik een verantwoorde en transparante diagnose aan leerlingen, collega's en ouders? hoe verbeter ik de doorlopende leerlijn? Hoe realiseer ik een effectieve doorstroom: elke leerling op de juiste plaats? Hoe kan ik praktisch differentiëren? Hoe vergader ik effectiever? Hoe krijg ik leerlingen gemotiveerder? Hoe geef ik vorm aan een lerende, opbrengstgerichte organisatie? Dit handboek geeft op deze en vele andere vragen die je als docent en schoolleider tegenkomt een duidelijk antwoord, met praktische formats ter ondersteuning.
Advertentienummer: m2267098695
Populaire zoektermen
medicijnen in WetenschapNieuw in Wetenschapmalenstein in Wetenschapgans in WetenschapAntiek en Kunst in Wetenschaphandboek sterrenkundeWetenschap in Boekenforensische in Wetenschapgoederenrecht pitlo in Wetenschapnatuur en techniek in Wetenschaphandboek voor lerarenhandboek systeemtherapiehandboek mediationhandboek naaitechnieken in Boekenrenault espacesport classic porscheneedle feltingduckhamsendure vliegensprayactivity center box in Fisher-Pricesigarenringenstoelen groesbeek in Huis en Inrichtingphilips bord in Merken en Reclameformule 1 band pirelli in Verzamelen