Reint Jan Renes - Draaiboek gedragsverandering€ 5,00
Chantal Steuten - Strategische communicatie
€ 5,00
Ophalen of Verzenden
80sinds 13 mei. '25, 19:07
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
TypeSociale wetenschap
Jaar (oorspr.)2014
AuteurChantal Steuten; Noelle Aarts; Cees van Woerkum
Beschrijving
Gratis ophalen!
Ondertitel: principes en toepassingen
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 320
Strategische Communcatie3e geheel herziene drukDe hele dag door worden we bestookt met informatie en suggesties, bedoeld om ons ergens toe aan te zetten of juist van af te brengen, in het belang van onszelf of van de wereld om ons heen. Ook bij het bedenken van oplossingen voor de meest uiteenlopende problemen roepen we al gauw om meer of betere communicatie. Kortom, strategische communicatie is aan de orde van de dag.Dit boek gaat over principes en toepassingen van strategische communicatie. Het betreft een derde, sterk gewijzigde druk waaraan nieuwe, actuele thema's zijn toegevoegd zoals onbewuste beïnvloeding, social media en de rol van communicatie bij innovatieprocessen. Het uitgangspunt van het boek is dat een goed begrip van de wijze waarop mensen met elkaar communiceren en een gedegen inzicht in de mechanismen die daarbij een rol spelen, noodzakelijk zijn voor een effectieve toepassing van communicatie, ook in professionele settings...
Ondertitel: principes en toepassingen
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 320
Strategische Communcatie3e geheel herziene drukDe hele dag door worden we bestookt met informatie en suggesties, bedoeld om ons ergens toe aan te zetten of juist van af te brengen, in het belang van onszelf of van de wereld om ons heen. Ook bij het bedenken van oplossingen voor de meest uiteenlopende problemen roepen we al gauw om meer of betere communicatie. Kortom, strategische communicatie is aan de orde van de dag.Dit boek gaat over principes en toepassingen van strategische communicatie. Het betreft een derde, sterk gewijzigde druk waaraan nieuwe, actuele thema's zijn toegevoegd zoals onbewuste beïnvloeding, social media en de rol van communicatie bij innovatieprocessen. Het uitgangspunt van het boek is dat een goed begrip van de wijze waarop mensen met elkaar communiceren en een gedegen inzicht in de mechanismen die daarbij een rol spelen, noodzakelijk zijn voor een effectieve toepassing van communicatie, ook in professionele settings...
Advertentienummer: m2267834713
Populaire zoektermen
medicijnen in Wetenschapmalenstein in Wetenschapgans in WetenschapNieuw in WetenschapAntiek en Kunst in WetenschapWetenschap in Boekenforensische in Wetenschapgoederenrecht pitlo in Wetenschapnatuur en techniek in Wetenschapstrategische marketingplanninggeweldloze communicatie boekcommunicatie handboek in Boekenwetenschap in beeldchantal van gastelled achterlichten golf 5 in Verlichtinghuurwoning gramsbergengratis hondenspeeltjesswarovski libellevolkswagen saveirozoutbakzadel honda cb 750 in Motorencrazy rich asians in Boekenlonka blik in Verzamelengevlochten porselein in Porselein