Handboek social media marketing (Patrick Petersen)€ 20,00
Transmedia storytelling (René Boonstra)
€ 8,00
Ophalen of Verzenden
20sinds 16 mei. '25, 20:47
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2015
AuteurRené Boonstra
Beschrijving
Samenvatting:
Met transmedia storytelling kun je een breed publiek op uiteenlopende manieren betrekken bij een verhaal. Het
publiek kan zelfs een bijdrage leveren aan het verloop ervan. De beleving staat centraal, waardoor de
onderliggende boodschap veel beter blijft hangen. Om een verhaal transmediaal goed over te laten komen, heb
je een uitgebalanceerde mix van uiteenlopende (online en omline) mediakanalen nodig.
In Transmedia storytelling leer je aan de hand van een stappenplan een communicatieboodschap transmediaal
over te brengen. In de vier hoofdstukken van het boek staan de volgende onderwerpen centraal:
het verhaal afstemmen op de identiteit van je organisatie en de drijfveren van je publiek;
het mediumspeciefiek selecteren van geschikte mediakanalen;
de randvoorwaarden om een goed verhaal op te bouwen;
de uiteindelijke implementatie van een transmediaal storytelling communicatieproject.
Transmedia storytelling biedt veel praktijkcases waarin de stappen nader worden uitgelegd.
Het ISBN nummer is: 978 94 6236 430 1
Wanneer gekozen wordt voor verzending:
- Het geboden bedrag is exclusief verzendkosten.
Met transmedia storytelling kun je een breed publiek op uiteenlopende manieren betrekken bij een verhaal. Het
publiek kan zelfs een bijdrage leveren aan het verloop ervan. De beleving staat centraal, waardoor de
onderliggende boodschap veel beter blijft hangen. Om een verhaal transmediaal goed over te laten komen, heb
je een uitgebalanceerde mix van uiteenlopende (online en omline) mediakanalen nodig.
In Transmedia storytelling leer je aan de hand van een stappenplan een communicatieboodschap transmediaal
over te brengen. In de vier hoofdstukken van het boek staan de volgende onderwerpen centraal:
het verhaal afstemmen op de identiteit van je organisatie en de drijfveren van je publiek;
het mediumspeciefiek selecteren van geschikte mediakanalen;
de randvoorwaarden om een goed verhaal op te bouwen;
de uiteindelijke implementatie van een transmediaal storytelling communicatieproject.
Transmedia storytelling biedt veel praktijkcases waarin de stappen nader worden uitgelegd.
Het ISBN nummer is: 978 94 6236 430 1
Wanneer gekozen wordt voor verzending:
- Het geboden bedrag is exclusief verzendkosten.
Advertentienummer: m2268879414
Populaire zoektermen
medicijnen in Wetenschapmalenstein in Wetenschapgans in WetenschapNieuw in WetenschapAntiek en Kunst in WetenschapWetenschap in Boekenforensische in Wetenschapgoederenrecht pitlo in Wetenschapnatuur en techniek in Wetenschapwetenschap in beeldrene van der gijp in Boekenrene daniels te koopstorytelling in Boekenboonstra in Boekenzilverstaal kopenloafers damesrenault f4 in Auto'sn47 turboopel in Radiografisch & Auto'sopel zafira 200 pkbeeld serpentijn in Antiek en Kunstroland gp 16militaria bren in Verzamelentafel 2.40 in Eettafels