Luc van Beers - Internal branding 2.0

Bieden
Ophalen
40sinds 19 mei. '25, 19:21
Deel via
of

Kenmerken

ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2011
AuteurLuc van Beers; Gaby Nedeski

Beschrijving



Taal: Nederlands; Vlaams

Aantal pagina's: 309

Duurzaamheid, transparantie, authenticiteit zijn de begrippen van deze tijd. Steeds vaker willen mensen weten waar een bedrijf echt voor staat. Het vervullen van de productbelofte volstaat niet meer, het bedrijf zelf moet openstaan voor de maatschappij en passen bij het beeld wat consumenten en medewerkers van de wereld hebben. De realiteit van bedrijven is echter weerbarstig en het blijkt een behoorlijke klus het bovenstaande te realiseren.

Internal branding helpt hierbij. Begonnen als (oneerbiedig gezegd) reclame-uitlegservice, blijken de technieken van internal branding steeds beter toepasbaar om de binnen- en buitenwereld van bedrijven en organisaties op elkaar af te stemmen. Maar wat is internal branding en hoe doe je dat eigenlijk? Internal branding 2.0 geeft antwoord op de meest prangende en meest gestelde vragen.

De auteurs, zelf gelouterde ervaringdeskundigen, delen hun inzichten en ervaring. Zij zijn zelf van huis uit communicatiemanagers, maar preken niet voor eigen parochie: voor het beste resultaat moeten de muren tusse...
Advertentienummer: m2269901496