M. Hogendoorn - Communicatieonderzoek

€ 5,00
Ophalen of Verzenden
60sinds 22 mei. '25, 15:04
Deel via
of

Kenmerken

ConditieZo goed als nieuw
TypeSociale wetenschap
Jaar (oorspr.)2008
AuteurM. Hogendoorn

Beschrijving

Ondertitel: een strategisch instrument

Taal: Nederlands; Vlaams

Aantal pagina's: 262

Bewust of onbewust maakt vrijwel iedere organisatie gebruik van communicatie om bepaalde doelen te bereiken. Toch vraagt men zich vaak af of de gebruikte vorm van communicatie wel doeltreffend genoeg is. Deze twijfel resulteert vaak in het doen of laten doen van communicatieonderzoek.
Dit boek is bedoeld ter ondersteuning van het onderzoeksbeleid van mensen in de communicatiepraktijk. De auteur behandelt in de eerste plaats de beleidsmatige dimensie van communicatieonderzoek en het rendement van de verkregen informatie. Vervolgens geeft hij een overzicht van de vele mogelijkheden die communicatieonderzoek biedt. Ten slotte besteedt de auteur aandacht aan de meest bekende vormen van onderzoek, zoals pretesten, mediumbereikonderzoek en klantentevredenheidsonderzoek.
Advertentienummer: m2270841077