🐴 Ford Transit Paardenvrachtwagen – 2-paards – zeer goed onderhouden – APK t/m 09/2026!
Algemene informatie
• Merk / type: Ford Transit
paardenvrachtwagen
• Airco
• Kenteken: 57-BB-HJ
• Bouwjaar: 2002
• Kilometerstand: ca. 203.800 km
• APK geldig tot: 20 september 2026
• Transmissie: handgeschakeld
• Brandstof: diesel
• Rijbewijs: B
• Kleur: zachtgroen
• Aantal paarden: 2
⸻
Technische staat & onderhoud
De wagen is altijd goed onderhouden en technisch in uitstekende staat.
Alleen de bak (niet de vloer) heeft op ten duur wel een beetje liefde nodig. Hier en daar wat roest. En de achteruitrijcamera doet het niet.
Onderhoud is steeds uitgevoerd bij Vakgarage Koopman Winterswijk en AutomZ, met facturen ter inzage (recent nog ruim €1.200,- aan onderhoud in 2025).
Belangrijkste recente werkzaamheden:
• Jaarbeurt & grote onderhoudsbeurt
2025.
• Nieuwe cardanas + lagers
• Remmen compleet vernieuwd. Schijven en
blokken voor in 2023. De schijven en blokken
achter in 2024
• Dynamo en V-snaar vervangen 2024
• Nieuwe banden Michelin
CrossClimate, 2023
• Airco nagezien & gevuld
• Alle vloeistoffen, filters en olie ververst
• Nieuwe accu 2023
Facturen aanwezig voor meer dan €5.000,- aan recent onderhoud.
Kortom: niet bezuinigd op onderhoud. Direct klaar voor gebruik!
⸻
Indeling & uitrusting
• Ruimte voor 2 paarden (rubbermatten,
tussenwand, ventilatie en dakluik)
• Licht en ruim laadgedeelte, makkelijk
instappen via brede klep.
•. Betonplex met rubberen gietvloer.
• Zadelkamer / opbergruimte met
zadelsteunen, bezem, jerrycan, krukje
en verlichting
• Cabine met 3 zitplaatsen, armsteunen
en nette stoffering
• Binnenverlichting in paarden- en
zadelgedeelte
•. Camera in paardengedeelte aanwezig
en functioneel
• Achteruitrijcamera aanwezig maar
functioneert momenteel niet
• Sterke 2.4 TDCi motor. De 125 pk
variant. Dus de betroubaarste.
•. Trekhaak
⸻
💶 Vraagprijs
€ 14.750,- Marge auto
Bij interesse of voor een bezichtiging graag even bericht sturen of bellen.
Proefrit mogelijk in overleg.
Wordt verkocht wegens beëindiging eigen gebruik.