Examenbundels havo, geschiedenis, economie, bedrijfseconomie€ 20,00
Piaggio Vespa Sprint Akrapovic 2017 4t2v
€ 4.200,00
Ophalen
1377sinds 27 apr. '25, 12:53
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
Maximum snelheidMaximaal 45 km/u
Bouwjaar2017
Kilometerstand12750
BrandstofBenzine
Cilinderinhoud50
Beschrijving
Beste geïnteresseerde,
Hierbij bied ik mijn Vespa sprint uit 2017 aan. Ik verkoop de scooter omdat ik nu studeer en al ruim een jaar gebruik maak van een auto en ik mijn scooter eigenlijk al heel lang niet gebruik.
Ik had er destijds hard voor gespaard en ben lang op zoek geweest naar het juiste model met de goede kilometerstand. Ik kocht de scooter met 6000km van de 2e eigenaar maar dat was eigenlijk een handelaar die de scooter zelf maar 3 maanden in bezit heeft gehad voordat ik de scooter kocht. (Na te gaan via kentekencheck)
Technisch gezien ben ik dus de 2e echte eigenaar wat heel netjes is voor een Vespa Sprint uit 2017.
Omdat ik dicht bij school woon ben ik er nooit mee naar school gegaan en heb ik de scooter eigenlijk alleen maar gebruikt om naar mijn werk te rijden en als het lekker weer is met vrienden te rijden.
De scooter is dus niet intensief gebruikt.
Het kenteken is DKS26K mocht u een kenteken-check willen doen
De kilometerstand is ~12.750
Opties en upgrades
Om te beginnen heb ik de Vespa laten detailen en polijsten bij een gespecialiseerd bedrijf waardoor de scooter nu echt in showroom-staat is.
Daarnaast is de Vespa is voorzien van diverse optische aanpassingen:
Verlichting:
- Level 10 verlichting voor en achter
- Virtu Design smoked achterlicht (zeer zeldzaam, nergens meer te koop)
- Grote led angel eye koplamp
- Extra grootlicht bij het voorwiel gemonteerd
Visueel:
- Laag windscherm
- THNDR smoked teller-glas
- Teller-inleg glanszwart
- Glans-zwarte sierlijsten en roosters in de neus
- Piaggio badge zwart
- Bar end spiegels zelioni-style
- Zelioni handvaten
- Zelioni remhevels
- Buzetti zijstandaard
- 125cc achterspatbord (dus zonder reflectoren)
- Bitubo achterschokbreker
- Indo achterrek
- Koso temperatuurmeter
- Schommelarm-kapje glans zwart
- MP3 velgen met Michelin Citygrip banden
- Koplamprand glanszwart
- Witte stickers op het zijscherm
- Volledig motorblok glans-zwart gespoten
- Akrapovic demper met originele ophanging (uitlaat)
Daarnaast heb ik ook nog een hele doos vol met de originele chrome accessoires die ik van de scooter af heb gehaald. Daar zit onder andere ook een draadloze begrenzer met afstandsbediening in en de originele verlichting etc. Zelf gebruik ik de draadloze begrenzer niet omdat ik de rijervaring met de ducati cdi fijner vindt.
Het enigste puntje is dat de Akrapovic uitlaat lichte schade heeft van de vorige eigenaar (Ik kocht de uitlaat tweedehands) de schade valt nauwelijks op als je het niet weet maar ik vond het wel zo eerlijk om het even te vermelden.
Ook zit er op de linkerkant ter hoogte van het zadel een putje in de lak, ik ben van plan dit er uit te laten halen maar ben er nog niet aan toe gekomen. Het valt niet op als je het niet weet.
Op motorisch vlak zijn er enkele upgrades doorgevoerd om de rijervaring te verbeteren, waaronder Malossi 6.5 gram rollen en een Ducati CDI (gele stekker, ingezaagd).
Daarnaast is er écht altijd euro 98 benzine getankt. Ook beschikt de scooter natuurlijk over een Akrapovic uitlaatsysteem wat voor een fijne rijervaring zorgt. De uitlaat heeft een Decibel-killer (DB-killer) waardoor de uitlaat ook als een normale scooter-uitlaat kan klinken en dus niet te veel lawaai maakt. Als de decibel-killer er niet in zit heeft de scooter echt een prachtig geluid, en zijn er uiteraard ook knallen uit de uitlaat te horen! De voorbocht is recent gepolijst dus die glimt mooi.
Onderhoudsverleden
Op het onderhoud van deze scooter is nooit bespaard, en zijn alleen de beste merken gebruikt.
Recent onderhoud:
- Koppelingsegmenten opgeschuurd
- Distributieketting vervangen (regulier onderhoud voor deze leeftijd en kilometerstand)
- Luchtfilterhuis schoongemaakt
- Kleppen gesteld
- Remschoenen opgeschuurd
- Carter gereinigd
- Carburateur schoongemaakt en opnieuw afgesteld.
- Alle rubber slangen ingevet met siliconen-spray zodat ze niet uitdrogen.
Daarnaast heeft de scooter 2000 km geleden een uitgebreide beurt gehad, waarbij de olie is ververst, de rollen opnieuw zijn vervangen, de V-snaar is vernieuwd en de remvloeistof is vervangen.
Het lijkt misschien alsof de scooter weinig motorische opties heeft alleen door altijd goed onderhoud te hebben uitgevoerd en de perfecte afstelling rijd de scooter fantastisch en trekt hij snel op voor een 50cc. De scooter trekt vlot op tot de 60km per uur en loopt daarna uit tot 73 km per uur.
Mede dankzij de originele staat van het blok en de 50cc cilinder is het blok ook nooit te zwaar belast geweest, en nog belangrijker; is er nooit wat interns kapot gegaan zoals de krukas-lagers of ingezakte kleppen!
Mocht u toch andere motorische opties willen zoals een 80cc cilinder of een malossi multivar, heb ik goede contacten die voor extreem scherpe prijzen nieuwe Malossi onderdelen kunnen leveren en eventueel ook voor een scherpe prijs kunnen monteren!
Buiten motorische opties toevoegen zijn visuele opties toevoegen ook altijd bespreekbaar!
Interesse?
Ik hoop de scooter uiteraard te verkopen aan net zo’n liefhebber als ik zelf ben. De scooter is in uitstekende staat en start en rijdt perfect. Ik vind het jammer om de scooter te verkopen maar ik kan het geld beter voor iets anders gebruiken.
Ben je op zoek naar een betrouwbare en goed onderhouden Vespa? Neem dan gerust contact op voor meer informatie of een bezichtiging.
De vraagprijs bedraagt 4200. De verkoop heeft geen haast dus heel veel lager bieden heeft geen zin.
Hierbij bied ik mijn Vespa sprint uit 2017 aan. Ik verkoop de scooter omdat ik nu studeer en al ruim een jaar gebruik maak van een auto en ik mijn scooter eigenlijk al heel lang niet gebruik.
Ik had er destijds hard voor gespaard en ben lang op zoek geweest naar het juiste model met de goede kilometerstand. Ik kocht de scooter met 6000km van de 2e eigenaar maar dat was eigenlijk een handelaar die de scooter zelf maar 3 maanden in bezit heeft gehad voordat ik de scooter kocht. (Na te gaan via kentekencheck)
Technisch gezien ben ik dus de 2e echte eigenaar wat heel netjes is voor een Vespa Sprint uit 2017.
Omdat ik dicht bij school woon ben ik er nooit mee naar school gegaan en heb ik de scooter eigenlijk alleen maar gebruikt om naar mijn werk te rijden en als het lekker weer is met vrienden te rijden.
De scooter is dus niet intensief gebruikt.
Het kenteken is DKS26K mocht u een kenteken-check willen doen
De kilometerstand is ~12.750
Opties en upgrades
Om te beginnen heb ik de Vespa laten detailen en polijsten bij een gespecialiseerd bedrijf waardoor de scooter nu echt in showroom-staat is.
Daarnaast is de Vespa is voorzien van diverse optische aanpassingen:
Verlichting:
- Level 10 verlichting voor en achter
- Virtu Design smoked achterlicht (zeer zeldzaam, nergens meer te koop)
- Grote led angel eye koplamp
- Extra grootlicht bij het voorwiel gemonteerd
Visueel:
- Laag windscherm
- THNDR smoked teller-glas
- Teller-inleg glanszwart
- Glans-zwarte sierlijsten en roosters in de neus
- Piaggio badge zwart
- Bar end spiegels zelioni-style
- Zelioni handvaten
- Zelioni remhevels
- Buzetti zijstandaard
- 125cc achterspatbord (dus zonder reflectoren)
- Bitubo achterschokbreker
- Indo achterrek
- Koso temperatuurmeter
- Schommelarm-kapje glans zwart
- MP3 velgen met Michelin Citygrip banden
- Koplamprand glanszwart
- Witte stickers op het zijscherm
- Volledig motorblok glans-zwart gespoten
- Akrapovic demper met originele ophanging (uitlaat)
Daarnaast heb ik ook nog een hele doos vol met de originele chrome accessoires die ik van de scooter af heb gehaald. Daar zit onder andere ook een draadloze begrenzer met afstandsbediening in en de originele verlichting etc. Zelf gebruik ik de draadloze begrenzer niet omdat ik de rijervaring met de ducati cdi fijner vindt.
Het enigste puntje is dat de Akrapovic uitlaat lichte schade heeft van de vorige eigenaar (Ik kocht de uitlaat tweedehands) de schade valt nauwelijks op als je het niet weet maar ik vond het wel zo eerlijk om het even te vermelden.
Ook zit er op de linkerkant ter hoogte van het zadel een putje in de lak, ik ben van plan dit er uit te laten halen maar ben er nog niet aan toe gekomen. Het valt niet op als je het niet weet.
Op motorisch vlak zijn er enkele upgrades doorgevoerd om de rijervaring te verbeteren, waaronder Malossi 6.5 gram rollen en een Ducati CDI (gele stekker, ingezaagd).
Daarnaast is er écht altijd euro 98 benzine getankt. Ook beschikt de scooter natuurlijk over een Akrapovic uitlaatsysteem wat voor een fijne rijervaring zorgt. De uitlaat heeft een Decibel-killer (DB-killer) waardoor de uitlaat ook als een normale scooter-uitlaat kan klinken en dus niet te veel lawaai maakt. Als de decibel-killer er niet in zit heeft de scooter echt een prachtig geluid, en zijn er uiteraard ook knallen uit de uitlaat te horen! De voorbocht is recent gepolijst dus die glimt mooi.
Onderhoudsverleden
Op het onderhoud van deze scooter is nooit bespaard, en zijn alleen de beste merken gebruikt.
Recent onderhoud:
- Koppelingsegmenten opgeschuurd
- Distributieketting vervangen (regulier onderhoud voor deze leeftijd en kilometerstand)
- Luchtfilterhuis schoongemaakt
- Kleppen gesteld
- Remschoenen opgeschuurd
- Carter gereinigd
- Carburateur schoongemaakt en opnieuw afgesteld.
- Alle rubber slangen ingevet met siliconen-spray zodat ze niet uitdrogen.
Daarnaast heeft de scooter 2000 km geleden een uitgebreide beurt gehad, waarbij de olie is ververst, de rollen opnieuw zijn vervangen, de V-snaar is vernieuwd en de remvloeistof is vervangen.
Het lijkt misschien alsof de scooter weinig motorische opties heeft alleen door altijd goed onderhoud te hebben uitgevoerd en de perfecte afstelling rijd de scooter fantastisch en trekt hij snel op voor een 50cc. De scooter trekt vlot op tot de 60km per uur en loopt daarna uit tot 73 km per uur.
Mede dankzij de originele staat van het blok en de 50cc cilinder is het blok ook nooit te zwaar belast geweest, en nog belangrijker; is er nooit wat interns kapot gegaan zoals de krukas-lagers of ingezakte kleppen!
Mocht u toch andere motorische opties willen zoals een 80cc cilinder of een malossi multivar, heb ik goede contacten die voor extreem scherpe prijzen nieuwe Malossi onderdelen kunnen leveren en eventueel ook voor een scherpe prijs kunnen monteren!
Buiten motorische opties toevoegen zijn visuele opties toevoegen ook altijd bespreekbaar!
Interesse?
Ik hoop de scooter uiteraard te verkopen aan net zo’n liefhebber als ik zelf ben. De scooter is in uitstekende staat en start en rijdt perfect. Ik vind het jammer om de scooter te verkopen maar ik kan het geld beter voor iets anders gebruiken.
Ben je op zoek naar een betrouwbare en goed onderhouden Vespa? Neem dan gerust contact op voor meer informatie of een bezichtiging.
De vraagprijs bedraagt 4200. De verkoop heeft geen haast dus heel veel lager bieden heeft geen zin.
Advertentienummer: m2261920328
Populaire zoektermen
vespa sprint 2018 bromvespa sprint 2015 in Scooters | Vespavespa p200e in Scooters | Vespavespa primavera zadel in Scooters | Vespabromfiets in Scooters | Vespavespa 4v blokvespa sprintvespa sprint 2017akrapovic vespa in Scootersvespa sprint 2020vespa sprint 2018 in Vespavespa ciao in Vespapiaggio vespavespa sprint sdigitale verrekijker met camerahc airco in Airco'spaviljoen met vast dakswarovski kristal beeldjes in Swarovskilego 31073bronzen chiparusroos vonk sociale psychologieaccu bosch in Watersport en Botengezichtsbruiner vintagedavid en alex in Jurken