Kenmerken
Adverteerder
Particulier
Type motor
Super Sport
Motorvermogen (kW)
meer dan 35 kW
Aantal cilinders
2 cilinders
Kilometerstand
32900
Motorinhoud
1000
Motorrijbewijs
Motorrijbewijs A
Opties
- Quickshifter
Beschrijving
Te koop mooie Aprilia RSV-1000R uit 2009 in de bijzondere kleur Ice White met 32900kms. Zijn er maar weinig van gemaakt en komen bijna nooit te koop in deze specificatie. Let ook op de zeer rijke uitrusting.
Heerlijke motor, met een zeer sterkte 1000cc V-twin, die vanaf onderin al flink er aan sleurt. Absoluut geen beginnersmotor, maar voor de gevorderde rijder een enorm plezier.
Te koop omdat qua motorkarakter een 4-cylinder met hoge toeren mijn voorkeur heeft.
De motor heeft:
-Dynojet Powercommander (staat nu op 0 map, naar wens af te stellen of met autotune)
-Dynojet Quickshifter
-Nieuwe Oberon slave koppelingscylinder
-Gipro Gear-indicator
-Ohlins voorvork van Factory, af fabriek, met Brembo gold remklauwen
-Factory OZ achterwiel met lichtgewicht remschijf (originele velg beschikbaar, set OZ velgen gebruikt kost al snel €2000), maakt een flink verschil met insturen.
-Ohlins AP841 schokbreker achter (van Factory) pas gereviseerd met veer voor zwaarder persoon dan standaard. (origineel beschikbaar, ohlins kost +/- €800)
-MRA double bubble ruit (origineel beschikbaar)
-Single seat cover (buddyseat beschikbaar)
-Fabrieks Akrapovic uitlaten, heerlijk geluid en met DB-killers gewoon een E-keur dus legaal.
-Recent olie, remolie, luchtfitler en bougies gewisseld, nieuwe banden
-Spyball alarmsysteem
-Origineel Nederlandse motor.
-Werkplaatshandboek
-Voorop twee stroken zwart vinyl, maar dit kan er zo af
Mist nog een OZ voorvelg en stuurdemper en dan hij is identiek qua uitrusting als een Factory.
Alleen de 2008/2009 RSV’s hebben geen problemen met het oplaadcircuit van de accu. Bij de eerdere versies raakt de stator en/of de regulator overbelast en als de accu dan leeg valt, reset hij ook de km-stand. Daarom hebben veel RSV’s van voor 2008 vaak een veel lagere km-stand op de teller dan ze eigenlijk gelopen hebben, omdat bijna allemaal ze regelmatig tegen dit probleem aanlopen. De oplossing voor dit probleem is erg duur (€1500-2000, als het al beschikbaar is) en daarom zijn de 2008/2009 versies erg geliefd.
De 2008/2009 versies hebben af fabriek een verbeterd vliegwiel met betere magneten waardoor het oplaadsysteem van de RSV eindelijk even betrouwbaar is als het heerlijke Rotax-blok. Deze motor is daarom te vertrouwen op de gelopen km-stand.
Onderhandelen alleen naast de motor. Op lage biedingen, berichten met laagste vraagprijs etc wordt niet gereageerd.
Heerlijke motor, met een zeer sterkte 1000cc V-twin, die vanaf onderin al flink er aan sleurt. Absoluut geen beginnersmotor, maar voor de gevorderde rijder een enorm plezier.
Te koop omdat qua motorkarakter een 4-cylinder met hoge toeren mijn voorkeur heeft.
De motor heeft:
-Dynojet Powercommander (staat nu op 0 map, naar wens af te stellen of met autotune)
-Dynojet Quickshifter
-Nieuwe Oberon slave koppelingscylinder
-Gipro Gear-indicator
-Ohlins voorvork van Factory, af fabriek, met Brembo gold remklauwen
-Factory OZ achterwiel met lichtgewicht remschijf (originele velg beschikbaar, set OZ velgen gebruikt kost al snel €2000), maakt een flink verschil met insturen.
-Ohlins AP841 schokbreker achter (van Factory) pas gereviseerd met veer voor zwaarder persoon dan standaard. (origineel beschikbaar, ohlins kost +/- €800)
-MRA double bubble ruit (origineel beschikbaar)
-Single seat cover (buddyseat beschikbaar)
-Fabrieks Akrapovic uitlaten, heerlijk geluid en met DB-killers gewoon een E-keur dus legaal.
-Recent olie, remolie, luchtfitler en bougies gewisseld, nieuwe banden
-Spyball alarmsysteem
-Origineel Nederlandse motor.
-Werkplaatshandboek
-Voorop twee stroken zwart vinyl, maar dit kan er zo af
Mist nog een OZ voorvelg en stuurdemper en dan hij is identiek qua uitrusting als een Factory.
Alleen de 2008/2009 RSV’s hebben geen problemen met het oplaadcircuit van de accu. Bij de eerdere versies raakt de stator en/of de regulator overbelast en als de accu dan leeg valt, reset hij ook de km-stand. Daarom hebben veel RSV’s van voor 2008 vaak een veel lagere km-stand op de teller dan ze eigenlijk gelopen hebben, omdat bijna allemaal ze regelmatig tegen dit probleem aanlopen. De oplossing voor dit probleem is erg duur (€1500-2000, als het al beschikbaar is) en daarom zijn de 2008/2009 versies erg geliefd.
De 2008/2009 versies hebben af fabriek een verbeterd vliegwiel met betere magneten waardoor het oplaadsysteem van de RSV eindelijk even betrouwbaar is als het heerlijke Rotax-blok. Deze motor is daarom te vertrouwen op de gelopen km-stand.
Onderhandelen alleen naast de motor. Op lage biedingen, berichten met laagste vraagprijs etc wordt niet gereageerd.
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Heemstede
1.221x bekeken
39x bewaard
Sinds 10 aug '25
Advertentienummer: m2298264613
Populaire zoektermen
aprilia rs 125rsv milleaprilia rs 125aprilia srv 850aprilia moto 6.5aprilia sxv 550aprilia rs 660aprilia rs 250Motoren | Apriliaaprilia shiver 750aprilia dorsoduro 1200aprilia sr gt 200rsv 1000rsv 1000 rotterlo in Op zoek naar een huisqueen ann salontafel in Tafels | Salontafelskerstbal huisje in Kerstautoradio opel meriva in Autoradio'sstilstaande fiets in Fietsen | Driewielfietsenhella jumbo in Verlichtingveluwe strandbad in Vakantiehuizen | Nederlandaparte in Accessoires | Overigeriviera maison haak in Woonaccessoires | Kapstokkenwindscherm 206 cc in Interieur en Bekleding