Kenmerken

Conditie
Gebruikt
Merk

Beschrijving

Te koop

Gibson Les Paul R8 VOS Custom shop uit 2010.

Het is een Les Paul die klinkt en speelt zoals je mag verwachten als ie uit de customshop komt.

Het is een gitaar die gebruikt is waarvoor ie bedoeld is, gewoon spelen met dat ding.

Ik ben er altijd erg zuinig mee omgegaan, maar hier en daar kom je een lichte gebruikssporen tegen.

Het was dan ook geen "case hero", dat is natuurlijk zonde van zo'n gitaar.

Op de gitaar is een Benen Topkam geplaatst en een metalen afdek plaatje voor de Jackplug, de originele plastic versie is aanwezig.

Een in/ruilvoorstel met een Martin om28 zou ik ook overwegen.
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Emmen
2.187x bekeken
43x bewaard
Sinds 5 apr '26
Advertentienummer: m2385120994