Model zeil kajuit jacht LeComte Ocean Racer 52 HandgemaaktZie omschrijving
Kenmerken
Conditie
Nieuw
Type
Auto's
Beschrijving
Porsche Limited Edition Espresso Kopjes No. 7019 Set van 4 in originele doos.
De kopjes gaan naar een echte liefhebber die ze op waarde weet te schatten. Ze komen uit eigen collectie en gaan niet voor een habbekrats weg. Doe een goed bod en ze kunnen van jou zijn.
De kopjes zijn nooit gebruikt en altijd in de doos bewaard. Het betreft serie No. 7019.
De kopjes betreft de volgende bijzondere race modellen van Porsche:
Porsche 917 LH-Coupe
Porsche 908/03 Spyder
Porsche 909 Bergspyder
Porsche 917 KH-Coupe
De Porsche 917 is een raceauto die tussen 1969 en 1970 verscheen. De Porsche was erg opzienbarend vanwege de unieke samenstelling van de auto. Het chassis was van aluminium, de carrosserie van glasvezelversterkte kunststof en de motor was een zogenaamde 180°-V12 (een combinatie van twee Porsche 911 motoren). De Porsche 917 werd veel gebruikt tijdens de 24 uur van Le Mans waar hij in 1970 en 1971 won. Ook won de wagen in 1971 de 12 uur van Sebring. Van de Porsche 917 bestaan verschillende versies o.a. de 917"K" (Kurzheck) de 917"LH"(Longheck) en de 917/30.
De Porsche 908 was een sportwagen van Porsche, geïntroduceerd in 1968 als opvolger van de door Ferdinand Piech ontworpen Porsche 907. Nadat de FIA in 1967 aankondigde de regels voor het World Championship for Marques te wijzigen ontwierp Porsche de 908, die de eerste Porsche werd met de maximaal toegestane motorinhoud.
Hoewel de Porsche 908 eerst werd uitgevoerd als gesloten coupé om de weerstand te verminderen bij snelle races, werd vanaf 1969 vooral gereden met een lichtere open spyder, de 908-2.
De Porsche 909 is een raceauto gemaakt voor heuvelklimwedstrijden. De auto werd geïntroduceerd in 1968 om de door Ferrari gemaakte special de baas te zijn. De auto woog ongeveer 380 kilogram en had een tweeliter, 275 PK sterke achtcilinder boxermotor. Er zijn twee 909's gemaakt, omdat de coureurs liever de 910 reden. De 909 was een gevaarlijke auto om mee te rijden. Zo zat de coureur helemaal voor in de auto met de voeten voor de vooras. De 909 heeft nooit een race gewonnen, een tweede plaats was het hoogst haalbare, maar stond wel model voor latere succesvolle racemodellen als de 908/3 en de 917
De kopjes gaan naar een echte liefhebber die ze op waarde weet te schatten. Ze komen uit eigen collectie en gaan niet voor een habbekrats weg. Doe een goed bod en ze kunnen van jou zijn.
De kopjes zijn nooit gebruikt en altijd in de doos bewaard. Het betreft serie No. 7019.
De kopjes betreft de volgende bijzondere race modellen van Porsche:
Porsche 917 LH-Coupe
Porsche 908/03 Spyder
Porsche 909 Bergspyder
Porsche 917 KH-Coupe
De Porsche 917 is een raceauto die tussen 1969 en 1970 verscheen. De Porsche was erg opzienbarend vanwege de unieke samenstelling van de auto. Het chassis was van aluminium, de carrosserie van glasvezelversterkte kunststof en de motor was een zogenaamde 180°-V12 (een combinatie van twee Porsche 911 motoren). De Porsche 917 werd veel gebruikt tijdens de 24 uur van Le Mans waar hij in 1970 en 1971 won. Ook won de wagen in 1971 de 12 uur van Sebring. Van de Porsche 917 bestaan verschillende versies o.a. de 917"K" (Kurzheck) de 917"LH"(Longheck) en de 917/30.
De Porsche 908 was een sportwagen van Porsche, geïntroduceerd in 1968 als opvolger van de door Ferdinand Piech ontworpen Porsche 907. Nadat de FIA in 1967 aankondigde de regels voor het World Championship for Marques te wijzigen ontwierp Porsche de 908, die de eerste Porsche werd met de maximaal toegestane motorinhoud.
Hoewel de Porsche 908 eerst werd uitgevoerd als gesloten coupé om de weerstand te verminderen bij snelle races, werd vanaf 1969 vooral gereden met een lichtere open spyder, de 908-2.
De Porsche 909 is een raceauto gemaakt voor heuvelklimwedstrijden. De auto werd geïntroduceerd in 1968 om de door Ferrari gemaakte special de baas te zijn. De auto woog ongeveer 380 kilogram en had een tweeliter, 275 PK sterke achtcilinder boxermotor. Er zijn twee 909's gemaakt, omdat de coureurs liever de 910 reden. De 909 was een gevaarlijke auto om mee te rijden. Zo zat de coureur helemaal voor in de auto met de voeten voor de vooras. De 909 heeft nooit een race gewonnen, een tweede plaats was het hoogst haalbare, maar stond wel model voor latere succesvolle racemodellen als de 908/3 en de 917
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Twisk
206x bekeken
5x bewaard
Sinds 1 jul '25
Advertentienummer: m2284648497
Populaire zoektermen
formule 1 bandformule 1 velgformule 1 autopirelli formule 1 bandverstappen helm 1:4max verstappen helm 1:2jumbo formule 1 autoformule 1 zandvoortformule 1 pirellimax verstappen helm 1 4formule 1 onderdelenformule 1formule 1 bandmaico motorenred fox labrador in Honden | Retrievers, Spaniëls en Waterhondenaudi velgen 20 inch in Banden en Velgenleitz v35 in Fotografie | Doka Toebehorenjfk in Cd's | Overige Cd'sengelse meubels in Antiek | Meubels | Tafelsnaert in Kunst | Schilderijen | Klassieksuske en wiske 286 in Stripboekenford fiesta mk6 in Tuning en Stylingman tge wit in Bestelauto'srozen machine in Feestartikelen