Kilometerteller Mercedes C63 AMG W204 USA dashboard€ 250,00
Startblokkering weghalen VW Polo 9N 9N3 Golf 4 5 6 R32 GTI
Op aanvraag
Ophalen of Verzenden
831sinds 24 okt. '22, 22:01
Kenmerken
ConditieGebruikt
Beschrijving
Wegschrijven startonderbreker Magneti Marelli 4MV 4LV 4AV
(1.4 16v en 1.6 16v motoren Polo en Golf Ibiza Fabia)
-Knippert het oranje sleutellampje (soms/permanent) en start de auto dan niet meer.?
-Wil de dealer het hele systeem vervangen (kosten rond de 1000 euro)?
-Wij hebben een permanente en betrouwbare oplossing
Kosten: prijs op aanvraag
Bosch ME7.5 ME 7.1 ME7.5.10 (oa 1.8T, 1.4 16V)
Bosch EDC15 (eeprom en flash, oa ook 2.5TDI V6 modellen)
Bosch EDC16 (oa 1.9TDI en 2.0TDI, 4.0TDI 5.0TDI 2003-2010)
Bosch MED9 (oa 2.0TFSI, VW Golf 5 GTI, Golf 6 R20)
Magneti Marelli 4MV 4LV 4AV (1.4 16v en 1.6 16v motoren Polo en Golf)
Simos 3.3 Simos 7 (oa 1.6 8v motoren)
Bosch ME 3.8.3 en 5.9.2 (AGU en AEB 1.8T motoren)
EDC17 (ook immo 5 / MQB versies vanaf 2013) inleren of immo off
MED17 (ook immo 5 / MQB versies vanaf 2013) inleren of immo off
Siemens PCR 2.1 (1.6 TDI) inleren of immo off
Siemens PPD1.x inleren of immo off
Simos 8.1 8.2 8.3 8.4 8.5 8.6 (3.2 FSI en 3.0TFSI oa Audi S4 S5 A6 A7 )
Simos 10 (1.2TSI VW Polo en Golf) inleren of immo off
Simos 12 (1.8TSI VW Audi) inleren of immo off
Simos 18 (VW Golf 7 GTI, Audi S3 8V) inleren of immo off
Porsche Continental SDI7, SDI8, SDI9, SDI10, SDI21 inleren of immo off
DSG modules: (VAG 7GV, AL552, DL382, DL501, DQ200MQB, DQ250MQB, DQ380, DQ381, DQ400, DQ500, VL300, VL381) inleren of immo off
BCM2 module inleren/clonen Audi A4 A5 Q5 A6 A7 A8 Touareg)
ELV/ESL/stuurslot inleren/clonen (Audi A6 4F, Audi Q7, Audi A4/A5/Q5 8K)
Oorzaken van problemen met de startonderbreker:
-ECU / motorcomputer defect of vervangen voor een ander exemplaar vanwege een defect
-Leesring / contactslot defect of vervangen
-Tellerklok defect of vervangen voor ander exemplaar (VW AUDI SEAT SKODA)
-Sleutels kwijt, defect, vervangen of beschadigd
Symptomen:
VW AUDI SEAT SKODA: Bij problemen met de sleutel, leesring, teller, immobox of ecu, start de auto maar voor 2 seconden en valt dan weer uit. Bij sommige nieuwere modellen draait de auto alleen rond maar start deze niet. Bij sommige modellen verschijnt in het display: schluessel nicht gefunden / key not found / sleutel niet gevonden. Soms staat er: wegfahrsperre aktiv of immobilizer active.
RENAULT / CITROEN / PEUGEOT / FIAT / DEAWOO / KIA / NISSAN / FORD / MAZDA: het rode lampje in de tellerklok blijft branden of knippert snel. De startmotor draait rond maar de auto slaat niet aan, of de startmotor draait in zijn geheel niet rond
BMW: de auto draait wel rond maar slaat niet aan, of de startmotor draait in zijn geheel niet
Oplossingen:
1) Het wegschrijven van de startblokkering in de ECU / motorcomputer / motorregelapparaat.
Daarna zal ongeacht de conditie van de sleutel, boordnet of de koppeling daartussen, het voertuig starten met een mechanisch passende sleutel. Het risico op diefstal van de auto neemt theoretisch toe, maar in de praktijk niet of nauwelijks, aangezien de methoden om de startblokkering te omzeilen reeds uitgebreid bekend zijn bij dieven die op zoek zijn naar deze autos. De methode om met een wel functionerende startonderbreker af te rekenen zijn vaak al jarenlang bekend. (autos ouder dan 3-4 jaar).
INFORMEER NAAR DE PRIJS
2) Het defecte component vervangen en de startblokkering opnieuw inleren/koppelen.
Bij modellen waarbij de startonderbreker niet weggeschreven kan worden is dit vaak de enige oplossing. Dit klinkt eenvoudig maar is in de praktijk vaak lastiger en daarmee kostbaar. Hierbij moet men denken aan het vervangen van de sleutel, het contactslot + leesring voor de transponder, het boordnetregelapparaat of de immobilizer module, en/of de ecu/motorregelapparaat. Ook dit is mogelijk,
INFORMEER NAAR DE PRIJS
Prijs:
Informeer vrijblijvend naar de mogelijkheden en prijs, bij voorkeur met bouwjaar en kenteken, en wanneer beschikbaar met een foto of onderdeelnummer van de motorcomputer. De hoeveelheid werk verschilt per model aanzienlijk.
Is het deactiveren van de startonderbreker niet mogelijk, dan ben ik meestal in staat om het probleem op een andere manier te verhelpen
Ook kunt u bij ons ook terecht voor onder andere :
· Sleutels programmeren/slijpen
· Startblokkering aanpassen/verwijderen
· Airbag module reparatie
· Dashboard reparatie
· Uitlezen van storingen
· Software programmeren/updaten ( motormanagement : EGR DPF DTC verwijderen )
· Tweedehandse onderdelen inleren
· Chiptuning
Wij zijn alleen op afspraak geopend op onderstaand adres:
MT Automotive
Molenvliet 20c
3961 MV Wijk bij Duurstede
tel 0640047916
Btw-nummer: NL001312103B23
KVK-nummer: 69355568
IBAN: NL57 RABO 0317 8672 53
BIC: RABONL2U
(1.4 16v en 1.6 16v motoren Polo en Golf Ibiza Fabia)
-Knippert het oranje sleutellampje (soms/permanent) en start de auto dan niet meer.?
-Wil de dealer het hele systeem vervangen (kosten rond de 1000 euro)?
-Wij hebben een permanente en betrouwbare oplossing
Kosten: prijs op aanvraag
Bosch ME7.5 ME 7.1 ME7.5.10 (oa 1.8T, 1.4 16V)
Bosch EDC15 (eeprom en flash, oa ook 2.5TDI V6 modellen)
Bosch EDC16 (oa 1.9TDI en 2.0TDI, 4.0TDI 5.0TDI 2003-2010)
Bosch MED9 (oa 2.0TFSI, VW Golf 5 GTI, Golf 6 R20)
Magneti Marelli 4MV 4LV 4AV (1.4 16v en 1.6 16v motoren Polo en Golf)
Simos 3.3 Simos 7 (oa 1.6 8v motoren)
Bosch ME 3.8.3 en 5.9.2 (AGU en AEB 1.8T motoren)
EDC17 (ook immo 5 / MQB versies vanaf 2013) inleren of immo off
MED17 (ook immo 5 / MQB versies vanaf 2013) inleren of immo off
Siemens PCR 2.1 (1.6 TDI) inleren of immo off
Siemens PPD1.x inleren of immo off
Simos 8.1 8.2 8.3 8.4 8.5 8.6 (3.2 FSI en 3.0TFSI oa Audi S4 S5 A6 A7 )
Simos 10 (1.2TSI VW Polo en Golf) inleren of immo off
Simos 12 (1.8TSI VW Audi) inleren of immo off
Simos 18 (VW Golf 7 GTI, Audi S3 8V) inleren of immo off
Porsche Continental SDI7, SDI8, SDI9, SDI10, SDI21 inleren of immo off
DSG modules: (VAG 7GV, AL552, DL382, DL501, DQ200MQB, DQ250MQB, DQ380, DQ381, DQ400, DQ500, VL300, VL381) inleren of immo off
BCM2 module inleren/clonen Audi A4 A5 Q5 A6 A7 A8 Touareg)
ELV/ESL/stuurslot inleren/clonen (Audi A6 4F, Audi Q7, Audi A4/A5/Q5 8K)
Oorzaken van problemen met de startonderbreker:
-ECU / motorcomputer defect of vervangen voor een ander exemplaar vanwege een defect
-Leesring / contactslot defect of vervangen
-Tellerklok defect of vervangen voor ander exemplaar (VW AUDI SEAT SKODA)
-Sleutels kwijt, defect, vervangen of beschadigd
Symptomen:
VW AUDI SEAT SKODA: Bij problemen met de sleutel, leesring, teller, immobox of ecu, start de auto maar voor 2 seconden en valt dan weer uit. Bij sommige nieuwere modellen draait de auto alleen rond maar start deze niet. Bij sommige modellen verschijnt in het display: schluessel nicht gefunden / key not found / sleutel niet gevonden. Soms staat er: wegfahrsperre aktiv of immobilizer active.
RENAULT / CITROEN / PEUGEOT / FIAT / DEAWOO / KIA / NISSAN / FORD / MAZDA: het rode lampje in de tellerklok blijft branden of knippert snel. De startmotor draait rond maar de auto slaat niet aan, of de startmotor draait in zijn geheel niet rond
BMW: de auto draait wel rond maar slaat niet aan, of de startmotor draait in zijn geheel niet
Oplossingen:
1) Het wegschrijven van de startblokkering in de ECU / motorcomputer / motorregelapparaat.
Daarna zal ongeacht de conditie van de sleutel, boordnet of de koppeling daartussen, het voertuig starten met een mechanisch passende sleutel. Het risico op diefstal van de auto neemt theoretisch toe, maar in de praktijk niet of nauwelijks, aangezien de methoden om de startblokkering te omzeilen reeds uitgebreid bekend zijn bij dieven die op zoek zijn naar deze autos. De methode om met een wel functionerende startonderbreker af te rekenen zijn vaak al jarenlang bekend. (autos ouder dan 3-4 jaar).
INFORMEER NAAR DE PRIJS
2) Het defecte component vervangen en de startblokkering opnieuw inleren/koppelen.
Bij modellen waarbij de startonderbreker niet weggeschreven kan worden is dit vaak de enige oplossing. Dit klinkt eenvoudig maar is in de praktijk vaak lastiger en daarmee kostbaar. Hierbij moet men denken aan het vervangen van de sleutel, het contactslot + leesring voor de transponder, het boordnetregelapparaat of de immobilizer module, en/of de ecu/motorregelapparaat. Ook dit is mogelijk,
INFORMEER NAAR DE PRIJS
Prijs:
Informeer vrijblijvend naar de mogelijkheden en prijs, bij voorkeur met bouwjaar en kenteken, en wanneer beschikbaar met een foto of onderdeelnummer van de motorcomputer. De hoeveelheid werk verschilt per model aanzienlijk.
Is het deactiveren van de startonderbreker niet mogelijk, dan ben ik meestal in staat om het probleem op een andere manier te verhelpen
Ook kunt u bij ons ook terecht voor onder andere :
· Sleutels programmeren/slijpen
· Startblokkering aanpassen/verwijderen
· Airbag module reparatie
· Dashboard reparatie
· Uitlezen van storingen
· Software programmeren/updaten ( motormanagement : EGR DPF DTC verwijderen )
· Tweedehandse onderdelen inleren
· Chiptuning
Wij zijn alleen op afspraak geopend op onderstaand adres:
MT Automotive
Molenvliet 20c
3961 MV Wijk bij Duurstede
tel 0640047916
Btw-nummer: NL001312103B23
KVK-nummer: 69355568
IBAN: NL57 RABO 0317 8672 53
BIC: RABONL2U
Advertentienummer: m1901720350
Populaire zoektermen
achteruitrijcamera golf in Elektronica en Kabelsbmw combox in Elektronica en Kabelsbsm citroen in Elektronica en Kabelslaadkabel v60 in Elektronica en Kabelsbmw mulf 2 in Elektronica en Kabelsecu opel astra g in Elektronica en Kabelsecu opel corsa in Elektronica en Kabelsbsi citroen in Elektronica en Kabelsgolf 3 ecu in Elektronica en Kabelsecu opel corsa c in Elektronica en Kabelsmercedes a klasse in Elektronica en Kabelsbmw bluetooth module e60 in Elektronica en Kabelsbmw cas module in Elektronica en Kabelsecu fiat punto in Elektronica en Kabelsrotiform velgenslagtoltv meubel 260 cmmatchbox mg 1100volvo 300 pkdonald duck carnavalinternational 844 in Zakelijke goederenstalen velgen 16 inch citroenklm huisje 86zafira opc bumper