Fiat Doblo 2013
57119sinds 24 jul. '25, 17:26
€ 6.000,-
Merk & Model, uitvoering
Fiat DOBLO, DOBLO
Bouwjaar
2013
Brandstof
Benzine
Motorinhoud
1.4 liter
Vermogen
95 pk
APK tot
21 juli 2026
Basis
Merk & Model
Fiat DOBLO
Uitvoering
DOBLO
Brandstof
Benzine
Bouwjaar
2013
Kenteken
VD-737-L
Aantal stoelen
2
Motor
Motorinhoud
1.4 liter
Vermogen
95 pk
Milieu
Brandstof
Benzine
Verbruik
12.5 km/l
CO2-uitstoot
185 g/km
Geschiedenis
APK tot
21 juli 2026
Aantal eigenaren tot en met nu
2
Eigenaar sinds
28 februari 2018
Type laatste eigenaar
particulier
Datum registratie Nederland
02 mei 2013
Nieuwprijs vanaf
€ 18.976,00
Afmetingen en gewicht
Breedte
1.86 m
Leeg gewicht
1.440 kg
Max. toelaatbaar gewicht
2.210 kg
Gewicht aanhanger ongeremd
500 kg
Beschrijving
Fiat Doblo pick-up uit 2013 met circa 70.000km op de teller.
Weinig kilometers en een niet alledaagse vorm voor een Doblo. De auto is in het verleden in Italië van fabriek af aan omgebouwd tot een pick-up en heeft bij de eerste eigenaar dienstgedaan als bedrijfsauto op eigen terrein. In deze periode, tussen 2013 en 2018, was er slechts 6000km mee gereden.
Vanaf 2018 heeft hij dienstgedaan als 'boodschappenauto' voor ons bouwbedrijf. Vandaar de lage kilometerstand (RDW-rapport kilometerstand kan op verzoek aangeleverd worden). De auto was extra, als reserve, en werd slechts op wekelijkse basis gebruikt.
De auto is en wordt nog steeds regulier onderhouden. Wij hebben er vanaf 2018 nul problemen mee gehad. Hij gaat weg i.v.m. pensioen en het afbouwen van de bedrijfsactiviteiten
Aandachtspunten, zie ook de foto’s:
- Bij aankoop in 2018 liepen de wielkasten van de pick-up body door over de buitenzijde van de banden (achterwielen waren dus niet zichtbaar). Dit zag er zo achterlijk en doorgezakt uit dat we de wielkasten open hebben gemaakt. De body is dus handmatig dus aangepast. Zie ook de foto’s.
- Iemand heeft in het verleden, er worden geen namen genoemd, een iets te krappe bocht genomen in een parkeergarage. Er zit een deuk achter het passagier portier (zie foto’s). De deuk is naar ons inzicht goed uit te deuken, maar we zijn er nooit aan toe gekomen. Dankzij de rubber stootblokken in de parkeergarage is de lak onbeschadigd gebleven.
- De achterklep gaat heel mooi open, en land dan precies op de trekhaak. Daar zit dus ook een deuk.
- Het ‘lampje kapot’ lampje op het dashboard brand. Staat aan sinds we begin dit jaar een lampje vervangen hebben (voorlicht). Waarschijnlijk hebben we de sensorstekker niet goed teruggeduwd.
- De koplampen zijn vervaagd/verouderd. Geen APK punt, lichtbeeld is goed, maar ziet er wel wat verouderd uit. Je schijnt ze te kunnen oppoetsen.
- De auto is rondom en van binnen redelijk netjes, met de kanttekening dat hij door praktisch iedereen op de bouw gebruikt is. Het is een gebruiksauto.
Voor de rest is het gewoon een prima bedrijfswagen. Je kunt tot 770kg laden, van drie kanten (zijschotten kunnen ook omlaag). Tot 1000kg een aanhanger erachter. Langere lading kan achterop over het dak heen steken (lading-beugel achter de cabine). Benzine model, heeft zijn voordelen ten opzichte van diesel in bepaalde delen van Nederland.
De houten bodemplaat van de pick-up is vorig jaar vernieuwd (betonplex, aanhangerbodem kwaliteit) en 100% goed, de grijze industrieverf die we er nog over hebben gespoten bleek minder goed vast te zitten. De auto heeft geen roest. De banden zijn zo goed als nieuw. De voorruit had ten tijde van de gemaakte foto’s nog een barst in de onderhoek, deze is vorige week compleet vervangen. De auto heeft deze week een nieuwe APK gekregen (keuringsrapport kan op verzoek opgestuurd, er waren geen opmerkingen).
De auto kan verkocht worden met BTW bon. Vraagprijs is 6000 euro ex. btw.
Mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust. Het is een eerlijke auto en wij doen hem niet beter voor dan dat hij is.
Weinig kilometers en een niet alledaagse vorm voor een Doblo. De auto is in het verleden in Italië van fabriek af aan omgebouwd tot een pick-up en heeft bij de eerste eigenaar dienstgedaan als bedrijfsauto op eigen terrein. In deze periode, tussen 2013 en 2018, was er slechts 6000km mee gereden.
Vanaf 2018 heeft hij dienstgedaan als 'boodschappenauto' voor ons bouwbedrijf. Vandaar de lage kilometerstand (RDW-rapport kilometerstand kan op verzoek aangeleverd worden). De auto was extra, als reserve, en werd slechts op wekelijkse basis gebruikt.
De auto is en wordt nog steeds regulier onderhouden. Wij hebben er vanaf 2018 nul problemen mee gehad. Hij gaat weg i.v.m. pensioen en het afbouwen van de bedrijfsactiviteiten
Aandachtspunten, zie ook de foto’s:
- Bij aankoop in 2018 liepen de wielkasten van de pick-up body door over de buitenzijde van de banden (achterwielen waren dus niet zichtbaar). Dit zag er zo achterlijk en doorgezakt uit dat we de wielkasten open hebben gemaakt. De body is dus handmatig dus aangepast. Zie ook de foto’s.
- Iemand heeft in het verleden, er worden geen namen genoemd, een iets te krappe bocht genomen in een parkeergarage. Er zit een deuk achter het passagier portier (zie foto’s). De deuk is naar ons inzicht goed uit te deuken, maar we zijn er nooit aan toe gekomen. Dankzij de rubber stootblokken in de parkeergarage is de lak onbeschadigd gebleven.
- De achterklep gaat heel mooi open, en land dan precies op de trekhaak. Daar zit dus ook een deuk.
- Het ‘lampje kapot’ lampje op het dashboard brand. Staat aan sinds we begin dit jaar een lampje vervangen hebben (voorlicht). Waarschijnlijk hebben we de sensorstekker niet goed teruggeduwd.
- De koplampen zijn vervaagd/verouderd. Geen APK punt, lichtbeeld is goed, maar ziet er wel wat verouderd uit. Je schijnt ze te kunnen oppoetsen.
- De auto is rondom en van binnen redelijk netjes, met de kanttekening dat hij door praktisch iedereen op de bouw gebruikt is. Het is een gebruiksauto.
Voor de rest is het gewoon een prima bedrijfswagen. Je kunt tot 770kg laden, van drie kanten (zijschotten kunnen ook omlaag). Tot 1000kg een aanhanger erachter. Langere lading kan achterop over het dak heen steken (lading-beugel achter de cabine). Benzine model, heeft zijn voordelen ten opzichte van diesel in bepaalde delen van Nederland.
De houten bodemplaat van de pick-up is vorig jaar vernieuwd (betonplex, aanhangerbodem kwaliteit) en 100% goed, de grijze industrieverf die we er nog over hebben gespoten bleek minder goed vast te zitten. De auto heeft geen roest. De banden zijn zo goed als nieuw. De voorruit had ten tijde van de gemaakte foto’s nog een barst in de onderhoek, deze is vorige week compleet vervangen. De auto heeft deze week een nieuwe APK gekregen (keuringsrapport kan op verzoek opgestuurd, er waren geen opmerkingen).
De auto kan verkocht worden met BTW bon. Vraagprijs is 6000 euro ex. btw.
Mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust. Het is een eerlijke auto en wij doen hem niet beter voor dan dat hij is.
Zekerheden van deze auto
APK tot 21 juli 2026
Auto voldoet aan veiligheids- en milieunormen
Kopen zonder zorgen?
Aankoopkeuring vanaf €179. Boek via Marktplaats en krijg 10% korting
Meer informatieAdvertentienummer: m2292325019
Populaire zoektermen
bestelauto benzinekleine bestelautohybride bestelautobestelautobestelauto particulieroldtimer bestelautomarge bestelautobestelauto dhlbestelauto automaat4x4 bestelautobestelautobestelauto met laadklepoldtimer bestelautohybride bestelautofeyenoord 1991 in Sportartikelen en Voetbaljordan flight 45 in Schoenentrampoline 425 in Speelgoed | Buiten | Trampolinesdiesel jas in Jassen | Zomerxooon bank leer in Banken | Bankstellenoptivent in Dakpannen en Dakbedekkingall in one laser printer in Printerspartij stekkers in Kabels en Stekkerspuk in Schoolboekenroyal sphinx maastricht in Antiek | Servies los