Corvette C3 Targa 1981Automaat€ 18.750,00
Mercedes-Benz S-Klasse 3.8 380 SE AUT 1981 Groen
€ 13.250,-
Bouwjaar
1981
KM stand
242.450 km
Brandstof
Benzine
Transmissie
Automaat
Carrosserie
Sedan
866sinds 16 mei. '25, 13:41
Merk & Model, uitvoering
Mercedes S-Klasse, 3.8 380 SE AUT
Bouwjaar
1981
KM stand
242.450 km
Brandstof
Benzine
Transmissie
Automaat 4 versnellingen
Motorinhoud
3.8 liter
Vermogen
217 pk
APK tot
14 mei 2027
Basis
Merk & Model
Mercedes S-Klasse
Uitvoering
3.8 380 SE AUT
KM stand
242.450 km
Brandstof
Benzine
Bouwjaar
1981
Carrosserie
Sedan
Transmissie
Automaat 4 versnellingen
Kenteken
72-SZ-NB
Aantal deuren
4
Aantal stoelen
5
Bekleding
Stof
Kleur
Groen
Interieur
Overige kleuren
Remmen voor
Schijfrem
Remmen achter
Schijfrem
Motor
Motorinhoud
3.8 liter
Aantal cilinders
8
Vermogen
217 pk
Milieu
Brandstof
Benzine
Geschiedenis
APK tot
14 mei 2027
Aantal eigenaren tot en met nu
1
Eigenaar sinds
14 juni 2006
Type laatste eigenaar
particulier
Datum registratie Nederland
14 juni 2006
Import auto
Ja
Opties
Afmetingen en gewicht
Lengte
4.99 m
Breedte
1.82 m
Hoogte
1.43 m
Wielbasis
2.94 m
Leeg gewicht
1.539 kg
Max. toelaatbaar gewicht
2.115 kg
Gewicht aanhanger geremd
1.900 kg
Gewicht aanhanger ongeremd
750 kg
Zekerheden van deze auto
APK tot 14 mei 2027
Auto voldoet aan veiligheids- en milieunormen
Eerste eigenaar
Minder risico op verborgen problemen
Beschrijving
Een prachtige W126 met een superfijne 3,8 L V8 motor aangeboden, met automaat en een limited slip differentieel (optie 256) , wat standaard uitvoering was voor MB's die in Zwitserland nieuw verkocht werden. Ander fijne opties zijn o.a electrisch verstelbare bestuurders stoel, electrisch verstelbare rechter buitenspiegel, centrale deurvergrendeling, automatische klima, alle ramen electrisch bedienbaar, electrische antenne, hoofdsteunen voor en achter, getint glas rondom, koplamp sproeiers en -wissers.
Ik heb deze auto in 2006 geïmporteerd uit Zwitserland, en sindsdien als liefhebbers auto in prima staat gehouden, dus nu bijna 20 jaar in bezit.
De nodige updates zijn uitgevoerd, dus niet alleen de vloeistoffen vervangen, maar ook de min of meer bekende zwakkere punten van dit klassieke model aangepakt en opgelost. Bijvoorbeeld de injector rubbers, de olie druppelaars op de nokken assen, de kunststof ketting geleiders en dergelijke preventief vervangen. Eén puntje moet nog vermeld worden: er zit een scheurtje in het dashboard (foto) waar ik aan gewend ben geraakt, maar voor mooi moet dat eigenlijk worden vervangen: en heb daarvoor een perfect exemplaar in de juiste kleuren combinatie klaar liggen.
De voorspatborden hadden roestige randen, en zijn daarom vervangen door nieuwe originele MB spatschermen, en professioneel gespoten. De achter spatschermen zijn in prima staat, net als de onderzijde van de deuren en de gehele bodem: er is nog nooit aan de bodem gelast!
De bekleding is ook in prima staat, dus geen lelijke rugleuning wangen met instapschade: deze zijn smetteloos.
Voor de "kenners" heb ik ook een aantal foto's toegevoegd van bekende probleem gebieden, om te tonen dat deze wagen ze dus niet heeft.
Anders dan de standaard 1500 kg trekgewicht heb ik op deze wagen een toelating van 1900 kg. op het kenteken, voor wie daar belang bij heeft. Dat kan als je de weg weet.
Als er nog vragen zijn dan hoor ik dat graag, maar aub niet 'wat is je laatste prijs' of iets van dergelijke strekking. Bieden mag,naast de wagen. Zolang de advertentie hier staat is hij nog beschikbaar.
Ik heb deze auto in 2006 geïmporteerd uit Zwitserland, en sindsdien als liefhebbers auto in prima staat gehouden, dus nu bijna 20 jaar in bezit.
De nodige updates zijn uitgevoerd, dus niet alleen de vloeistoffen vervangen, maar ook de min of meer bekende zwakkere punten van dit klassieke model aangepakt en opgelost. Bijvoorbeeld de injector rubbers, de olie druppelaars op de nokken assen, de kunststof ketting geleiders en dergelijke preventief vervangen. Eén puntje moet nog vermeld worden: er zit een scheurtje in het dashboard (foto) waar ik aan gewend ben geraakt, maar voor mooi moet dat eigenlijk worden vervangen: en heb daarvoor een perfect exemplaar in de juiste kleuren combinatie klaar liggen.
De voorspatborden hadden roestige randen, en zijn daarom vervangen door nieuwe originele MB spatschermen, en professioneel gespoten. De achter spatschermen zijn in prima staat, net als de onderzijde van de deuren en de gehele bodem: er is nog nooit aan de bodem gelast!
De bekleding is ook in prima staat, dus geen lelijke rugleuning wangen met instapschade: deze zijn smetteloos.
Voor de "kenners" heb ik ook een aantal foto's toegevoegd van bekende probleem gebieden, om te tonen dat deze wagen ze dus niet heeft.
Anders dan de standaard 1500 kg trekgewicht heb ik op deze wagen een toelating van 1900 kg. op het kenteken, voor wie daar belang bij heeft. Dat kan als je de weg weet.
Als er nog vragen zijn dan hoor ik dat graag, maar aub niet 'wat is je laatste prijs' of iets van dergelijke strekking. Bieden mag,naast de wagen. Zolang de advertentie hier staat is hij nog beschikbaar.
Advertentienummer: m2268678028
Kopen zonder zorgen?
Aankoopkeuring vanaf €179. Boek via Marktplaats en krijg 10% korting
Meer informatiePopulaire zoektermen
c63 amg in Mercedes-Benzmercedes glc in Mercedes-Benza klasse amg in Mercedes-Benzmercedes c350e in Mercedes-Benzc180 in Mercedes-Benza180 in Mercedes-Benzamg in Mercedes-Benzmercedes a klassemercedes a160 in Mercedes-Benze63 amg in Mercedes-Benza klasse in Mercedes-Benzmercedes c klassec klasse in Mercedes-Benzmercedes c200 in Mercedes-Benzavengers ps4i7-7700k in Computers en Softwarepaddestoel beeldjewagner sf 2747pflicon in Truien en Vestenandreas kruis kopenstatus quo in Cd's en Dvd'sbifa in Watersport en Botenvarpapuu finlandia