Renault Modus 1.2-16V Authentique NL-auto |Lage KM-stand ! (€ 4.995,00
Seat Mii 1.0 Chill Out |Navigatie |Airco |Regensensor |NL-au
€ 7.245,-
Bouwjaar
2014
KM stand
85.898 km
Brandstof
Benzine
Transmissie
Handgeschakeld
Carrosserie
Hatchback
280sinds 1 mei. '25, 13:11
Merk & Model, uitvoering
SEAT Mii, 1.0 Chill Out |Navigatie |Airco |Regensensor |NL-auto |Elk. ramen & Spiegels |LM velgen
Bouwjaar
2014
KM stand
85.898 km
Brandstof
Benzine
Transmissie
Handgeschakeld 5 versnellingen
Motorinhoud
1.0 liter
Vermogen
60 pk
APK tot
20 november 2025
Wegenbelasting
€ 23,00 per maand
Emissieklasse
Euro 5
Basis
Merk & Model
SEAT Mii
Uitvoering
1.0 Chill Out |Navigatie |Airco |Regensensor |NL-auto |Elk. ramen & Spiegels |LM velgen
KM stand
85.898 km
Brandstof
Benzine
Bouwjaar
2014
Carrosserie
Hatchback
Transmissie
Handgeschakeld 5 versnellingen
Kenteken
6-SXF-46
Aantal deuren
5
Aantal stoelen
4
Bekleding
Stof
Kleur
Rood
Aandrijving
Voorwiel
Motor
Motorinhoud
1.0 liter
Aantal cilinders
3
Vermogen
60 pk
Topsnelheid
161 km/h
Milieu
Brandstof
Benzine
Verbruik
24.4 km/l
CO2-uitstoot
95 g/km
Emissieklasse
Euro 5
Energielabel
A
Geschiedenis
Conditie
Gebruikt
APK tot
20 november 2025
Aantal eigenaren tot en met nu
2
Eigenaar sinds
02 november 2023
Type laatste eigenaar
autobedrijf
Datum registratie Nederland
26 februari 2014
Nieuwprijs vanaf
€ 10.575,00
Onderhoud
Dealer onderhouden
Opties
Afmetingen en gewicht
Lengte
3.56 m
Breedte
1.64 m
Hoogte
1.48 m
Wielbasis
2.41 m
Tankinhoud
35 liter
Leeg gewicht
840 kg
Max. toelaatbaar gewicht
1.290 kg
Kosteninschatting gebruik
Wegenbelasting
€ 23,00 per maand
Reparaties en onderhoud
€ 51,99 per maand
Banden
€ 12,10 per maand
Brandstof verbruik / maand
€ 108,55 per maand
Kosten p/m
€ 195,64
Per kilometer
€ 0,16
Per jaar
€ 2.347,67
Beschrijving
Algemene informatie
Aantal deuren: 5
Kleur: Rood
Technische informatie
Vermogen: 44 kW (60 PK)
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Bandenmaat: 175/65 R14
Acceleratie (0-100): 14,4 s
Topsnelheid: 161 km/u
Maten en gewichten
Laadvermogen: 450 kg
GVW: 1.290 kg
Afmetingen (LxBxH): 356 x 164 x 148 cm
Wielbasis: 241 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu en verbruik
Brandstofverbruik in de stad: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
CO₂-uitstoot: 95 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 74 per kwartaal
Comfort & Interieur
Exterieur
Veiligheid
Overig
plus
Prima weggedrag
Voordelig in aanschaf en gebruik
Wie op zoek is naar een kleine auto moet compromissen sluiten. Een auto kan niet compact en toch ruim zijn. Een auto kan niet snel en tegelijkertijd zuinig zijn. Een auto kan ook niet luxueus en voordelig zijn. En een op-en-top Spaanse Seat kan al helemaal geen Duitse degelijkheid bieden. Of toch wel?
Een goede auto maken is niet moeilijk. Een goede auto tegen een lage prijs maken is een hele uitdaging. Om te beginnen zijn de ontwikkelingskosten van een nieuw model torenhoog. Juist een kleine auto moet voordelig zijn en dat maakt het lastiger de kosten terug te verdienen.
Seat vond de oplossing in samenwerking. De Seat Mii is samen met Skoda en moederbedrijf Volkswagen ontwikkeld. Op basis van een gemeenschappelijk ontwerp bouwt ieder van de drie merken een eigen auto. Om de kosten laag te houden zijn de verschillen tussen de Seat Mii, Skoda Citigo en Volkswagen Up! gering. Immers, te grote aanpassingen zouden de auto onnodig duur maken.
In vergelijking met de beide stalgenoten heeft de Seat Mii een wat scherpere blik die meer zelfvertrouwen uitstraalt. Ook deze kleinste Seat wordt gekenmerkt door de rechte, strakke lijnen van het "arrow design" (alhoewel dat door de zwarte kleur van de demo nauwelijks zichtbaar is). De velgen van het type "Ania" zorgen bovendien voor een sportief tintje.
Interieur
Aan de binnenzijde is het verschil met de Skoda en de Volkswagen nog kleiner. Ook het Seat-dashboard wordt gedomineerd door een paneel in de kleur van de lak (zilvergrijs in het geval van een zwarte auto, om het geheel niet te somber te maken). De bouwkwaliteit is die van een Volkswagen; de gebruikte materialen voelen degelijk aan en alles is stevig in elkaar geschroefd.
Gezien de buitenmaten is de ruimte voorin prima. De ruimte op de achterbank is gering, maar dat geldt voor de meeste auto's in dit segment. De bagageruimte is gemiddeld groot, maar kent wel een enorme tildrempel. Ronduit onhandig is het feit dat de hoedenplank niet mee scharniert met de achterklep. Wie vergeet de hoedenplank naar beneden te doen, ziet niets meer in de binnenspiegel.
Seat voorziet de Mii van een eigen stuurwiel, een andere opdruk op de versnellingshendel en een ander paneeltje achter de belangrijkste knoppen. Heel belangrijk: bij de Volkswagen Up! loopt de lijn onder de achterruiten op. Dat staat leuk, maar maakt het voor kleine kinderen lastiger om naar buiten te kijken. De Mii is kindvriendelijker dankzij de rechte lijn onder de achterste zijruiten.
Het interieur staat bol van de vindingen om de prijs te drukken zonder de bruikbaarheid of de veiligheid te verlagen. Zo hebben de stoelen geïntegreerde hoofdsteunen, dat is eenvoudiger te produceren en het bespaart onderdelen.
Veiligheid
Op het punt van veiligheid verslaat het trio Volkswagen, Skoda en Seat de concurrentie ruimschoots. De auto is niet alleen voorzien van alle gangbare passieve veiligheidsvoorzieningen (is: een ongeluk zo goed mogelijk doorstaan), maar kent ook een bijzondere actieve voorziening.
Met "City Emergency Braking" remt de Mii geheel zelfstandig voor objecten (bij snelheden tot maximaal 30 km/u). Hiermee worden kop-staart botsingen effectief voorkomen en zeker in de stad is dat een waardevolle voorziening.
Audio en navigatie
Optioneel kan de Mii worden voorzien van een half geïntegreerd navigatiesysteem. Specialist "Navigon" levert een op maat gemaakt, draagbaar navigatiesysteem voor de Mii. Seat voorziet in een armpje op het dashboard, waar het toestel van Navigon in kan worden geklikt.
Deze combinatie biedt veel meer dan alleen een handige houder. Via de elektronica in de houder, communiceren de auto en het navigatiesysteem met elkaar. Zo klinken de instructies van het navigatiesysteem uit de luidsprekers van de auto.
Middels een Micro SD-kaart kunnen ook mp3-bestanden worden afgespeeld via het audiosysteem van de Mii. Omgekeerd kan de auto het beeldscherm benutten om een zeer uitgebreide boordcomputer te tonen. Kortom: het "Seat Portable System" biedt veel meerwaarde voor een bescheiden prijs (let op: niet achteraf in te bouwen).
Weggedrag
Ondanks het jonge, sportieve imago van Seat rijdt de Mii niet anders dan de Skoda Citigo of Volkswagen Up! Dat is absoluut geen kritiekpunt, want de Mii stuurt heerlijk, ook naar Seat-normen. Op de snelweg valt de Mii op door een goede "rechtuit stabiliteit". Dat wil zeggen dat de auto weinig stuurcorrecties nodig heeft om rechtuit te blijven rijden en dat maakt het afleggen van lange afstanden makkelijker.
In de stad is de Mii wendbaar en overzichtelijk. De besturing geeft voldoende "feedback" en daarom is de Mii zelfs een tikkeltje uitdagend. Al snel merkt de bestuurder dat de auto ook bij hoge snelheden geen krimp geeft en dat vraagt bijna om een baldadige rijstijl. Alhoewel de Mii in absolute zin geen snelle auto is, is de Mii menigeen te vlug af in de stad dankzij de enorme wendbaarheid.
Prestaties en verbruik
De Seat Mii is leverbaar met een motor die, afhankelijk van de gekozen uitvoering, 60 of 75 pk levert. Het verschil tussen beide uitvoeringen is in de praktijk gering. Beide varianten zijn levendig, maar de 75 pk versie bijt op hoge snelheid beter door. Vooral tijdens tussenacceleraties op de buitenweg is dat prettig.
Bij een auto als deze is het verbruik veel belangrijker dan de prestaties. Om het verbruik te verlagen voorziet Seat in een boordcomputer, een schakelindicator en een stop/start-systeem. Deze laatste doet zijn werk al na een minuut en is daarmee effectiever dan soortgelijke systemen van andere merken die pas na vijf minuten (als de motor warm is) actief worden. Immers: de meeste ritten beginnen in de stad.
Volgens Seat legt de 75 pk sterke Mii gemiddeld 23,8 kilometer op een liter benzine af. Met enige goede wil is dat verbruik daadwerkelijk te realiseren. Door stelselmatig niet harder dan 100 km/u te rijden en vooral lange afstanden af te leggen, was de testauto nog iets zuiniger dan de fabrieksopgave. Zelfs tijdens haastige ritten bij nacht en ontij (lees: storm tegen) liep het verbruik nooit verder op dan 1 op 20.
Conclusie
Wie op zoek is naar een kleine, voordelige auto heeft een enorme keuze. Dankzij een slim ontwerp en samenwerking met Skoda en Volkswagen, voegt Seat daar een verleidelijke aanbieding aan toe. Het slimme ontwerp zorgt er namelijk voor dat de Mii compact en toch ruim is. Al even slimme techniek maakt de auto veilig (de Mii kan zelfs automatisch remmen voor obstakels) en luxueus (het semi-geïntegreerde navigatiesysteem biedt veel extra mogelijkheden tegen een scherpe prijs)..
Wij streven naar zo hoog mogelijke kwaliteit voor een scherpe prijs, wij hanteren op alle voertuigen een *standaardpakket €395,=, deze prijs is gebaseerd op een meeneemprijs.
Ook is er de mogelijkheid optioneel 6 maanden / 12 maanden Autotrust GARANTIE voor voertuigen tot 12 jaar oud of 200.000 km, valt het voertuig van uw keuze buiten deze voorwaarden dan gaat de aflevering in overleg.
*standaardpakket:
- Tenaamstelling van de auto - Vrijwaring van eventuele inruilauto - Rem controle - Geldige APK - Brandstof € 25,= - Controle van verlichting - Controle van motor-oliepeil, zo nodig bijvullen - Controle van koelvloeistof, zo nodig bijvullen - Controle van bandenspanning, zo nodig bijvullen - Interieur wordt grondig chemisch gereinigd - Exterieur zal nagenoeg zijn oorspronkelijk staat terug krijgen d.m.v. complete Polijst-/Wax- & Poetsbeurt.
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom nooit alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Wij proberen onze auto's zo scherp mogelijk en concurrerend te prijzen. Vandaar dat onze prijzen niet onderhandelbaar zijn!
HOUD REKENING MET DE VOLGENDE ZAKEN ALS U DIRECT DE NIEUWE AUTO MEE WILT NEMEN:
*U hoeft niet naar een postkantoor voor de tenaamstelling van uw nieuwe auto dit kunnen wij ter plaatse direct regelen voor u.
Wel is hiervoor nodig een Nederlands geldig rijbewijs.
*Betaling: wij hebben geen pinautomaat maar werken via bank betaalapp of directe overschrijving vanuit uw bank.
Houdt hierbij rekening dat grote bedragen (boven de €1.500, =) altijd 4 uur van tevoren klaargezet moeten worden.
Hiervoor moet u uw bank-limiet /overschrijvings-limiet van tevoren voor verhogen om het bedrag te kunnen overmaken.
*De auto mag de Bolide Boetiek verlaten wanneer deze volledig betaald is en het bedrag zichtbaar is op onze rekening en te naam gesteld is op de nieuwe eigenaar.
U bent van harte welkom deze auto te komen bekijken!
Gezien onze hoge omloopsnelheid is het raadzaam ons te bellen of stuur een WhatsApp (06-38169595) voordat u vertrekt om te informeren naar de beschikbaarheid, dit om onnodige teleurstelling te voorkomen.
Bolide Boetiek
Zilverstraat 64
2544 EL, Den Haag
06- 38 16 95 95
Geopend op :
Maandag 10:00 uur tot 17:00 uur
Dinsdag 10:00 uur tot 17:00 uur
Woensdag Gesloten
Donderdag 10:00 uur tot 17:00 uur
Vrijdag Gesloten
Zaterdag 10:00 uur tot 16:00 uur
Zondag Gesloten
Bolide Boetiek
Zilverstraat 64
2544EL DEN HAAG
Tel: 0638169595
E-mail: info@bolideboetiek.nl
Aantal deuren: 5
Kleur: Rood
Technische informatie
Vermogen: 44 kW (60 PK)
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Bandenmaat: 175/65 R14
Acceleratie (0-100): 14,4 s
Topsnelheid: 161 km/u
Maten en gewichten
Laadvermogen: 450 kg
GVW: 1.290 kg
Afmetingen (LxBxH): 356 x 164 x 148 cm
Wielbasis: 241 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu en verbruik
Brandstofverbruik in de stad: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
CO₂-uitstoot: 95 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 74 per kwartaal
Comfort & Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurbekrachtiging
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Halogeen mistlampen
- Lichtmetalen velgen 14"
- Signaalkleur rood
- Sportonderstel
Veiligheid
- Accident Avoidance System
- Airbag(s) side voor
- Airbag bestuurder
- Airbag passagier
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti Blokkeer Systeem (ABS)
- Electronic Stability Program
- Electronic Stability Program (ESP)
- Extra getint glas
- Start/stop systeem
- Startblokkering
Overig
- 1e Eigenaar
- Achterbank 1/3 - 2/3
- Alarm klasse I
- Bluetooth
- Getint glas
- Navigatie
- NERLANDSE-AUTO !!
- Onderhoudsboekjes
- Privacy glas achter extra getint
- Stuurbekrachtiging
- Telefoonvoorbereiding voor mobiele telefoon
- Toerenteller
plus
Prima weggedrag
Voordelig in aanschaf en gebruik
Wie op zoek is naar een kleine auto moet compromissen sluiten. Een auto kan niet compact en toch ruim zijn. Een auto kan niet snel en tegelijkertijd zuinig zijn. Een auto kan ook niet luxueus en voordelig zijn. En een op-en-top Spaanse Seat kan al helemaal geen Duitse degelijkheid bieden. Of toch wel?
Een goede auto maken is niet moeilijk. Een goede auto tegen een lage prijs maken is een hele uitdaging. Om te beginnen zijn de ontwikkelingskosten van een nieuw model torenhoog. Juist een kleine auto moet voordelig zijn en dat maakt het lastiger de kosten terug te verdienen.
Seat vond de oplossing in samenwerking. De Seat Mii is samen met Skoda en moederbedrijf Volkswagen ontwikkeld. Op basis van een gemeenschappelijk ontwerp bouwt ieder van de drie merken een eigen auto. Om de kosten laag te houden zijn de verschillen tussen de Seat Mii, Skoda Citigo en Volkswagen Up! gering. Immers, te grote aanpassingen zouden de auto onnodig duur maken.
In vergelijking met de beide stalgenoten heeft de Seat Mii een wat scherpere blik die meer zelfvertrouwen uitstraalt. Ook deze kleinste Seat wordt gekenmerkt door de rechte, strakke lijnen van het "arrow design" (alhoewel dat door de zwarte kleur van de demo nauwelijks zichtbaar is). De velgen van het type "Ania" zorgen bovendien voor een sportief tintje.
Interieur
Aan de binnenzijde is het verschil met de Skoda en de Volkswagen nog kleiner. Ook het Seat-dashboard wordt gedomineerd door een paneel in de kleur van de lak (zilvergrijs in het geval van een zwarte auto, om het geheel niet te somber te maken). De bouwkwaliteit is die van een Volkswagen; de gebruikte materialen voelen degelijk aan en alles is stevig in elkaar geschroefd.
Gezien de buitenmaten is de ruimte voorin prima. De ruimte op de achterbank is gering, maar dat geldt voor de meeste auto's in dit segment. De bagageruimte is gemiddeld groot, maar kent wel een enorme tildrempel. Ronduit onhandig is het feit dat de hoedenplank niet mee scharniert met de achterklep. Wie vergeet de hoedenplank naar beneden te doen, ziet niets meer in de binnenspiegel.
Seat voorziet de Mii van een eigen stuurwiel, een andere opdruk op de versnellingshendel en een ander paneeltje achter de belangrijkste knoppen. Heel belangrijk: bij de Volkswagen Up! loopt de lijn onder de achterruiten op. Dat staat leuk, maar maakt het voor kleine kinderen lastiger om naar buiten te kijken. De Mii is kindvriendelijker dankzij de rechte lijn onder de achterste zijruiten.
Het interieur staat bol van de vindingen om de prijs te drukken zonder de bruikbaarheid of de veiligheid te verlagen. Zo hebben de stoelen geïntegreerde hoofdsteunen, dat is eenvoudiger te produceren en het bespaart onderdelen.
Veiligheid
Op het punt van veiligheid verslaat het trio Volkswagen, Skoda en Seat de concurrentie ruimschoots. De auto is niet alleen voorzien van alle gangbare passieve veiligheidsvoorzieningen (is: een ongeluk zo goed mogelijk doorstaan), maar kent ook een bijzondere actieve voorziening.
Met "City Emergency Braking" remt de Mii geheel zelfstandig voor objecten (bij snelheden tot maximaal 30 km/u). Hiermee worden kop-staart botsingen effectief voorkomen en zeker in de stad is dat een waardevolle voorziening.
Audio en navigatie
Optioneel kan de Mii worden voorzien van een half geïntegreerd navigatiesysteem. Specialist "Navigon" levert een op maat gemaakt, draagbaar navigatiesysteem voor de Mii. Seat voorziet in een armpje op het dashboard, waar het toestel van Navigon in kan worden geklikt.
Deze combinatie biedt veel meer dan alleen een handige houder. Via de elektronica in de houder, communiceren de auto en het navigatiesysteem met elkaar. Zo klinken de instructies van het navigatiesysteem uit de luidsprekers van de auto.
Middels een Micro SD-kaart kunnen ook mp3-bestanden worden afgespeeld via het audiosysteem van de Mii. Omgekeerd kan de auto het beeldscherm benutten om een zeer uitgebreide boordcomputer te tonen. Kortom: het "Seat Portable System" biedt veel meerwaarde voor een bescheiden prijs (let op: niet achteraf in te bouwen).
Weggedrag
Ondanks het jonge, sportieve imago van Seat rijdt de Mii niet anders dan de Skoda Citigo of Volkswagen Up! Dat is absoluut geen kritiekpunt, want de Mii stuurt heerlijk, ook naar Seat-normen. Op de snelweg valt de Mii op door een goede "rechtuit stabiliteit". Dat wil zeggen dat de auto weinig stuurcorrecties nodig heeft om rechtuit te blijven rijden en dat maakt het afleggen van lange afstanden makkelijker.
In de stad is de Mii wendbaar en overzichtelijk. De besturing geeft voldoende "feedback" en daarom is de Mii zelfs een tikkeltje uitdagend. Al snel merkt de bestuurder dat de auto ook bij hoge snelheden geen krimp geeft en dat vraagt bijna om een baldadige rijstijl. Alhoewel de Mii in absolute zin geen snelle auto is, is de Mii menigeen te vlug af in de stad dankzij de enorme wendbaarheid.
Prestaties en verbruik
De Seat Mii is leverbaar met een motor die, afhankelijk van de gekozen uitvoering, 60 of 75 pk levert. Het verschil tussen beide uitvoeringen is in de praktijk gering. Beide varianten zijn levendig, maar de 75 pk versie bijt op hoge snelheid beter door. Vooral tijdens tussenacceleraties op de buitenweg is dat prettig.
Bij een auto als deze is het verbruik veel belangrijker dan de prestaties. Om het verbruik te verlagen voorziet Seat in een boordcomputer, een schakelindicator en een stop/start-systeem. Deze laatste doet zijn werk al na een minuut en is daarmee effectiever dan soortgelijke systemen van andere merken die pas na vijf minuten (als de motor warm is) actief worden. Immers: de meeste ritten beginnen in de stad.
Volgens Seat legt de 75 pk sterke Mii gemiddeld 23,8 kilometer op een liter benzine af. Met enige goede wil is dat verbruik daadwerkelijk te realiseren. Door stelselmatig niet harder dan 100 km/u te rijden en vooral lange afstanden af te leggen, was de testauto nog iets zuiniger dan de fabrieksopgave. Zelfs tijdens haastige ritten bij nacht en ontij (lees: storm tegen) liep het verbruik nooit verder op dan 1 op 20.
Conclusie
Wie op zoek is naar een kleine, voordelige auto heeft een enorme keuze. Dankzij een slim ontwerp en samenwerking met Skoda en Volkswagen, voegt Seat daar een verleidelijke aanbieding aan toe. Het slimme ontwerp zorgt er namelijk voor dat de Mii compact en toch ruim is. Al even slimme techniek maakt de auto veilig (de Mii kan zelfs automatisch remmen voor obstakels) en luxueus (het semi-geïntegreerde navigatiesysteem biedt veel extra mogelijkheden tegen een scherpe prijs)..
Wij streven naar zo hoog mogelijke kwaliteit voor een scherpe prijs, wij hanteren op alle voertuigen een *standaardpakket €395,=, deze prijs is gebaseerd op een meeneemprijs.
Ook is er de mogelijkheid optioneel 6 maanden / 12 maanden Autotrust GARANTIE voor voertuigen tot 12 jaar oud of 200.000 km, valt het voertuig van uw keuze buiten deze voorwaarden dan gaat de aflevering in overleg.
*standaardpakket:
- Tenaamstelling van de auto - Vrijwaring van eventuele inruilauto - Rem controle - Geldige APK - Brandstof € 25,= - Controle van verlichting - Controle van motor-oliepeil, zo nodig bijvullen - Controle van koelvloeistof, zo nodig bijvullen - Controle van bandenspanning, zo nodig bijvullen - Interieur wordt grondig chemisch gereinigd - Exterieur zal nagenoeg zijn oorspronkelijk staat terug krijgen d.m.v. complete Polijst-/Wax- & Poetsbeurt.
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom nooit alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Wij proberen onze auto's zo scherp mogelijk en concurrerend te prijzen. Vandaar dat onze prijzen niet onderhandelbaar zijn!
HOUD REKENING MET DE VOLGENDE ZAKEN ALS U DIRECT DE NIEUWE AUTO MEE WILT NEMEN:
*U hoeft niet naar een postkantoor voor de tenaamstelling van uw nieuwe auto dit kunnen wij ter plaatse direct regelen voor u.
Wel is hiervoor nodig een Nederlands geldig rijbewijs.
*Betaling: wij hebben geen pinautomaat maar werken via bank betaalapp of directe overschrijving vanuit uw bank.
Houdt hierbij rekening dat grote bedragen (boven de €1.500, =) altijd 4 uur van tevoren klaargezet moeten worden.
Hiervoor moet u uw bank-limiet /overschrijvings-limiet van tevoren voor verhogen om het bedrag te kunnen overmaken.
*De auto mag de Bolide Boetiek verlaten wanneer deze volledig betaald is en het bedrag zichtbaar is op onze rekening en te naam gesteld is op de nieuwe eigenaar.
U bent van harte welkom deze auto te komen bekijken!
Gezien onze hoge omloopsnelheid is het raadzaam ons te bellen of stuur een WhatsApp (06-38169595) voordat u vertrekt om te informeren naar de beschikbaarheid, dit om onnodige teleurstelling te voorkomen.
Bolide Boetiek
Zilverstraat 64
2544 EL, Den Haag
06- 38 16 95 95
Geopend op :
Maandag 10:00 uur tot 17:00 uur
Dinsdag 10:00 uur tot 17:00 uur
Woensdag Gesloten
Donderdag 10:00 uur tot 17:00 uur
Vrijdag Gesloten
Zaterdag 10:00 uur tot 16:00 uur
Zondag Gesloten
Bolide Boetiek
Zilverstraat 64
2544EL DEN HAAG
Tel: 0638169595
E-mail: info@bolideboetiek.nl
Website
www.bolideboetiek.nl/Advertentienummer: m2263275817
Kopen zonder zorgen?
Aankoopkeuring vanaf €179. Boek via Marktplaats en krijg 10% korting
Meer informatiePopulaire zoektermen
seat miiseat ibizaseat leonseat leon cupra in Seatseatseat mii in Seatseat mii chill outseat ibiza cupra in Seatseat arosaseat ibiza fr in Seatseat mii automaatseat cupraseat bocanegraseat ibiza in Seathouten vrachtwagenoranje sjaal hemabus benzinegerrit wijngaardenhalskettingmd2020surfing pikachu pinkoffiemachine onderdelenradiator ombouw sentimo in Verwarming en Radiatorenthe order 1886