Jos van den Berg - Veranderen Bouwen Groeien€ 10,00
Een op een, de essentie van retail branding en design
€ 10,00
Ophalen of Verzenden
200sinds 7 apr. '25, 17:02
Kenmerken
Beschrijving
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 238
Retail is de spiegel van de maatschappij en, omdat de maatschappij voortdurend in beweging is, moet retail hierop anticiperen om bestaansrecht te houden. In het kort: 'act, react or suffer!' Dit boek heeft betrekking op alle facetten van retail branding, holistische formule-ontwikkeling en de essentiële 1 op 1 relatie met uw klanten. Het is het tweede boek van Michel van Tongeren. Het eerste boek 'Retail Branding: from stopping power to shopping power.' ging over hoe retail branding werkt. Het nieuwe boek gaat daar ook over, maar nog meer over hoe dat in retail tot stand gebracht kan worden. Het legt uit hoe u continu alert kunt zijn op de veranderingen en kansen die zich aandoen, hoe u diep inzicht in uw merk kunt krijgen en hoe u dit vervolgens kunt vertalen naar een perfect opererende winkelformule. Deze onderwerpen zijn weergegeven in het Platform Development Model©, welke de rode draad vormt van dit boek.
Het boek is praktisch, omdat het kan worden gebruikt als een handleiding voor retailers, mensen die een winkel willen beginnen...
Advertentienummer: m2254797106
Populaire zoektermen
jimmy nelson boek in Kunst en Cultuur | Fotografie en Designhuman design boekgrote fotografen volkskrant in Fotografie en Designhoog design boek in Boekenmarketing de essentiedesign thinking teun den dekkernaakt fotografienaaktfotografie in Fotografie en Designmoderne kunst in Kunst en Cultuur | Beeldendmarketing essentie in Boekenmanager retail niveau 4 boekenessentie van dienstenmarketingmanagementmarketing de essentie 13e editielekturama in Fotografie en Designgetal en ruimte vwo 1vierkant badrose beerrayonexschilderij vrouw abstractbronco fordmaria congregatieschouw in Boten en Schepenazor 53truck game in PlayStation 2