Tom Kikkert - Duurzame businessmodellenGereserveerd
Ruud Boer - Brand Design
€ 20,00
Ophalen of Verzenden
210sinds 20 apr. '25, 14:46
Kenmerken
Beschrijving
Ondertitel: Het standaardwerk voor het bouwen van merken
Taal: Nederlands; Vlaams
Met de introductie van dit boek in 2002 heeft Ruud Boer het begrip Brand Design in Nederland op de kaart gezet bij marketingopleidingen en -professionals. Zijn Brand Design-model heeft inmiddels ruim 30.000 marketeers geholpen bij het vormen en vormgeven van merken. Deze zevende editie is weer helemaal actueel met bondige theorie, veel praktijkvoorbeelden van fysieke en digitale merkuitingen, overzichtelijke modellen en makkelijk leesbare tekst. Nieuw zijn de twintig Mini-Cases waarin Register Marketeers je een kijkje achter de schermen geven. Het boek wordt geleverd met een toegangscode voor MyLab: een online leeromgeving met ondersteunend studie- en lesmateriaal voor zowel studenten als docenten. Je vindt hier onder andere het volledige boek in digitale vorm (eText), een begrippentrainer, oefeningen, modellen, cases en handige checklists. ‘Het standaardwerk voor het bouwen van merken.’ Harry van Delft – Associate Professor Agrifood Marketing at HAS University ‘Fantastisch dat we een autoriteit hebbe...
Taal: Nederlands; Vlaams
Met de introductie van dit boek in 2002 heeft Ruud Boer het begrip Brand Design in Nederland op de kaart gezet bij marketingopleidingen en -professionals. Zijn Brand Design-model heeft inmiddels ruim 30.000 marketeers geholpen bij het vormen en vormgeven van merken. Deze zevende editie is weer helemaal actueel met bondige theorie, veel praktijkvoorbeelden van fysieke en digitale merkuitingen, overzichtelijke modellen en makkelijk leesbare tekst. Nieuw zijn de twintig Mini-Cases waarin Register Marketeers je een kijkje achter de schermen geven. Het boek wordt geleverd met een toegangscode voor MyLab: een online leeromgeving met ondersteunend studie- en lesmateriaal voor zowel studenten als docenten. Je vindt hier onder andere het volledige boek in digitale vorm (eText), een begrippentrainer, oefeningen, modellen, cases en handige checklists. ‘Het standaardwerk voor het bouwen van merken.’ Harry van Delft – Associate Professor Agrifood Marketing at HAS University ‘Fantastisch dat we een autoriteit hebbe...
Advertentienummer: m2259508534
Populaire zoektermen
Schoolboeken in Boekenexamenbundel vwo in Schoolboekenbinas 6e editie in Schoolboekenlyceo in Schoolboekenpluspunt in Schoolboekengeschiedenis werkplaats in Schoolboekenlyceo examenbundel in Schoolboekenlijsters boeken in Schoolboekenoude schoolboekengetal en ruimte vwo in Schoolboekentaal in blokjes in Schoolboekenmaarten in Schoolboekengetal en ruimte uitwerkingen in Schoolboekenstudieboeken in Schoolboekenmercedes 190 automaat in Auto'svtech lieveheersbeestjenorstonegrote keulse potten in Keramiek en Aardewerkgroene telefoonzonwering volvolectuurbak grijsschroef 17 in Watersport en Botenkano harderwijkphilips tv matchline