Jean-Pierre Thomassen - TopService voor veeleisende klanten

€ 30,00
Ophalen of Verzenden
100sinds 20 apr. '25, 14:44
Deel via
of

Kenmerken

ConditieZo goed als nieuw
TypeSociale wetenschap
Jaar (oorspr.)2021
AuteurJean-Pierre Thomassen; Dennis Opstal

Beschrijving

Ondertitel: De zes principes van uitzonderlijke klantbeleving

Taal: Nederlands; Vlaams

Aantal pagina's: 160

Hoe bied je magnifieke service aan de klanten die de lat hoog leggen?Uw organisatie heeft dagelijks contact met klanten, gasten, cliënten of patiënten. Sommigen vinden alles goed, anderen zijn veeleisend en leggen de lat hoog en laten dat duidelijk merken ook. In dit boek richten wij ons op deze laatste groep. Klanten die kritisch zijn, veeleisend en gewend aan topservice in de dienstverlening, retail, de zorg en de publieke dienstverlening.Klanten zijn mondiger geworden, weten beter wat hun rechten zijn en maken hier nadrukkelijk gebruik van. Deze klanten een geweldige ervaring bieden, is topsport. Het zijn de medewerkers die het verschil kunnen maken! Websites, formulieren, chatbots, klantruimten, procedures en leidinggevenden hebben dit vermogen veel minder. U bent degene die een persoonlijke touch aan een gesprek kan toevoegen en de klant een bijzonder gevoel kan geven. Hoe u ’s ochtends uw bed uitkomt, waarom u naar uw werk komt, de passie die u voor uw werk en organisa...
Advertentienummer: m2259507686