Ruud Boer - Brand Design€ 20,00
Jean-Pierre Thomassen - TopService voor veeleisende klanten
€ 30,00
Ophalen of Verzenden
100sinds 20 apr. '25, 14:44
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
TypeSociale wetenschap
Jaar (oorspr.)2021
AuteurJean-Pierre Thomassen; Dennis Opstal
Beschrijving
Ondertitel: De zes principes van uitzonderlijke klantbeleving
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 160
Hoe bied je magnifieke service aan de klanten die de lat hoog leggen?Uw organisatie heeft dagelijks contact met klanten, gasten, cliënten of patiënten. Sommigen vinden alles goed, anderen zijn veeleisend en leggen de lat hoog en laten dat duidelijk merken ook. In dit boek richten wij ons op deze laatste groep. Klanten die kritisch zijn, veeleisend en gewend aan topservice in de dienstverlening, retail, de zorg en de publieke dienstverlening.Klanten zijn mondiger geworden, weten beter wat hun rechten zijn en maken hier nadrukkelijk gebruik van. Deze klanten een geweldige ervaring bieden, is topsport. Het zijn de medewerkers die het verschil kunnen maken! Websites, formulieren, chatbots, klantruimten, procedures en leidinggevenden hebben dit vermogen veel minder. U bent degene die een persoonlijke touch aan een gesprek kan toevoegen en de klant een bijzonder gevoel kan geven. Hoe u ’s ochtends uw bed uitkomt, waarom u naar uw werk komt, de passie die u voor uw werk en organisa...
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 160
Hoe bied je magnifieke service aan de klanten die de lat hoog leggen?Uw organisatie heeft dagelijks contact met klanten, gasten, cliënten of patiënten. Sommigen vinden alles goed, anderen zijn veeleisend en leggen de lat hoog en laten dat duidelijk merken ook. In dit boek richten wij ons op deze laatste groep. Klanten die kritisch zijn, veeleisend en gewend aan topservice in de dienstverlening, retail, de zorg en de publieke dienstverlening.Klanten zijn mondiger geworden, weten beter wat hun rechten zijn en maken hier nadrukkelijk gebruik van. Deze klanten een geweldige ervaring bieden, is topsport. Het zijn de medewerkers die het verschil kunnen maken! Websites, formulieren, chatbots, klantruimten, procedures en leidinggevenden hebben dit vermogen veel minder. U bent degene die een persoonlijke touch aan een gesprek kan toevoegen en de klant een bijzonder gevoel kan geven. Hoe u ’s ochtends uw bed uitkomt, waarom u naar uw werk komt, de passie die u voor uw werk en organisa...
Advertentienummer: m2259507686
Populaire zoektermen
medicijnen in Wetenschapmalenstein in Wetenschapgans in WetenschapNieuw in WetenschapAntiek en Kunst in WetenschapWetenschap in Boekenforensische in Wetenschapgoederenrecht pitlo in Wetenschapnatuur en techniek in Wetenschaphoe laat ik mijn klanten kwispelenpierre heijboer doemvluchtwetenschap in beeldjean m aueldoe mij maar klantenrizomaruf occasion3 persoons stapelbed jysktyhofsteen koralenkoker 100 x 50 in Metalenhollands glad zilver in Antiek en Kunstdroog wit seizoenhond terrierspeedboot 140 pk in Speedboten