Business model generatie 9789013074086€ 25,00
Basisboek marketingcommunicatie 9789046905227
€ 40,00
Ophalen of Verzenden
Afhaalpunt voor € 4,95 of thuis voor € 5,95
Thuisbezorgd voor € 6,95
270sinds 1 feb. '25, 13:03
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
Beschrijving
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 416
Contributors: Esther de Berg; Rutger Mackenbach
Kiezen we voor sales promotions of sponsoring? Bereiken we onze doelgroep via televisie of Facebook? Basisboek marketingcommunicatie geeft een overzicht van alle instrumenten die een organisatie kan inzetten voor marketingcommunicatie. Daarbij worden nieuwe (online) en traditionele media geïntegreerd besproken.
De volgende marketingcommunicatie-instrumenten komen aan bod: reclame, sales promotions, interactiemarketing, persoonlijke verkoop, public relations, winkelcommunicatie, evenementen en sponsoring. Ook is er uitgebreid aandacht voor het marketingcommunicatieplan, consumentengedrag, mediaplanning en de kosten van de inzet van marketingcommunicatiemiddelen. De theorie wordt ondersteund met voorbeelden en illustraties.
Op de website staan voor studenten per hoofdstuk leerdoelen, cases, kennisvragen, uitgebreide samenvattingen en een begrippentrainer. Voor docenten zijn er op aanvraag richtantwoorden bij de cases en kennisvragen, toetsvragen, PowerPoints en een projecthandleiding voor ...
Aantal pagina's: 416
Contributors: Esther de Berg; Rutger Mackenbach
Kiezen we voor sales promotions of sponsoring? Bereiken we onze doelgroep via televisie of Facebook? Basisboek marketingcommunicatie geeft een overzicht van alle instrumenten die een organisatie kan inzetten voor marketingcommunicatie. Daarbij worden nieuwe (online) en traditionele media geïntegreerd besproken.
De volgende marketingcommunicatie-instrumenten komen aan bod: reclame, sales promotions, interactiemarketing, persoonlijke verkoop, public relations, winkelcommunicatie, evenementen en sponsoring. Ook is er uitgebreid aandacht voor het marketingcommunicatieplan, consumentengedrag, mediaplanning en de kosten van de inzet van marketingcommunicatiemiddelen. De theorie wordt ondersteund met voorbeelden en illustraties.
Op de website staan voor studenten per hoofdstuk leerdoelen, cases, kennisvragen, uitgebreide samenvattingen en een begrippentrainer. Voor docenten zijn er op aanvraag richtantwoorden bij de cases en kennisvragen, toetsvragen, PowerPoints en een projecthandleiding voor ...
Advertentienummer: m2230080446
Populaire zoektermen
athena summary in Studieboeken en Cursussenstudieboeken integrale veiligheidskundebasisboek bouwkundeteleac cursussenbasisboek psychologiebasisboek bouwkunde in Boekenbasisboek integrale veiligheidbasisboek online marketingstudieboeken in Boekenmarketingcommunicatie in 14 stappen in Boekenbasisboek systeemgericht werkentweedehands studieboeken hbobasisboek aanpak schuldenbasisboek wiskundestarmix stofafzuigercentral park tuinmeubelenbalenciaga in Kleding & Herenikea vintage salontafelego heggeschaarboerderij te koop schiedamvoetbal set in Duplo en Legogietijzeren louvre pot5 euro in Aquariumvissentubble bad in Badkamermeubels