Broek voor dames -- maat XS / S (nieuw!)€ 6,95
Kenmerken
Conditie
Zo goed als nieuw
Niveau
HBO
Beschrijving
Aangeboden:
Boek HBO: Services Management - An Integrated Approach
Auteurs: Bart van Looy, Paul Gemmel, Roland van Dierdonck
Aantal pagina's: 529
Druk: 2e editie
Meer dan 75% van de afgestudeerden vindt momenteel werk in de dienstverlenende sector, maar er zijn maar weinig boeken die specifiek over het onderwerp servicemanagement gaan. Deze tweede editie biedt een uitgebreid inzicht in de servicemanagementsector en het belang ervan in de huidige economieën. Het boek is gebaseerd op drie centrale onderdelen van servicemanagement: klanten, medewerkers en operations. Het laatste deel van het boek behandelt de kwestie van prestatiemanagement en servicestrategie. Op basis van een reeks onderzoeksworkshops met academici en praktijkmensen van het Service management centre, de Vlerick school of management, Universiteit Gent, hebben de auteurs diepgaande casestudy's en enquêteonderzoek ontwikkeld om studenten te helpen een grondig begrip te ontwikkelen van de specifieke uitdagingen en problemen van servicemanagement van vandaag.
Services management tweede editie is ideaal voor service management-studenten binnen een business of tourism-diploma, maar ook van groot belang voor operations, management, marketing en algemene bedrijfskunde studenten.
Het boek kunt u ophalen in Zoetermeer of u kunt het laten verzenden. De verzendkosten zijn voor uw rekening.
Zie ook mijn overige advertenties.
(T) (Z-8) (BP)
Boek HBO: Services Management - An Integrated Approach
Auteurs: Bart van Looy, Paul Gemmel, Roland van Dierdonck
Aantal pagina's: 529
Druk: 2e editie
Meer dan 75% van de afgestudeerden vindt momenteel werk in de dienstverlenende sector, maar er zijn maar weinig boeken die specifiek over het onderwerp servicemanagement gaan. Deze tweede editie biedt een uitgebreid inzicht in de servicemanagementsector en het belang ervan in de huidige economieën. Het boek is gebaseerd op drie centrale onderdelen van servicemanagement: klanten, medewerkers en operations. Het laatste deel van het boek behandelt de kwestie van prestatiemanagement en servicestrategie. Op basis van een reeks onderzoeksworkshops met academici en praktijkmensen van het Service management centre, de Vlerick school of management, Universiteit Gent, hebben de auteurs diepgaande casestudy's en enquêteonderzoek ontwikkeld om studenten te helpen een grondig begrip te ontwikkelen van de specifieke uitdagingen en problemen van servicemanagement van vandaag.
Services management tweede editie is ideaal voor service management-studenten binnen een business of tourism-diploma, maar ook van groot belang voor operations, management, marketing en algemene bedrijfskunde studenten.
Het boek kunt u ophalen in Zoetermeer of u kunt het laten verzenden. De verzendkosten zijn voor uw rekening.
Zie ook mijn overige advertenties.
(T) (Z-8) (BP)
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Zoetermeer
39x bekeken
0x bewaard
Sinds 19 jul '25
Advertentienummer: m2290396448
Populaire zoektermen
Studieboeken en Cursussenvgt boekhbo verpleegkundeStudieboeken en Cursussenhk living boekhbo rechten boeken jaar 1hbo verpleegkunde jaar 1biology a global approachvgt boekboek isbnhbo toegepaste psychologie jaar 1studieboeken verkopentriple c boekhuman physiology an integrated approachcamping wasmachine in Kampeeraccessoiresfiets met derailleur in Fietsen | Racefietsenvertellis in Kalenderspatchwork poef in Banken | Voetenbanken en Poefentexxxel in Keuken | Serviesxenon koplampen polo in Verlichtingvarsity in Postersgarmin horloge bandjes in Sporthorlogesstoves in Fornuizensister act kleding in Feestartikelen