Jane Faerber - Het ultieme low carb kookboek€ 15,00
Fred Lee - Als disney de baas was in uw ziekenhuis
Bieden
Ophalen of Verzenden
390sinds 19 mar. '25, 16:15
Kenmerken
ConditieNieuw
Jaar (oorspr.)2009
AuteurFred Lee
Beschrijving
Ondertitel: 9 1/2 dingen die u anders zou doen
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 223
Dit meesterwerk van de door verpleegkundigen (moeder én echtgenote) omringde Fred Lee, stelt daadwerkelijk de perceptie en beleving van de patiënt centraal. Uiterst leerzaam voor dokters die zelf nooit patiënt zijn geweest.Prof.dr. Armand Girbes, hoofd afdeling IC volwassenen en voorzitter divisie IV VUmcLee's aanpak leert ons dat goed gastheerschap niet zomaar een slim trucje is, maar een houding waardoor we ons veel meer betrokken voelen bij de kern van ons werk. Daar kan ons ziekenhuis alleen maar voordeel van hebben.Jaap van den Heuvel, voorzitter raad van bestuur Reinier de Graaf GroepTevredenheid van patiënten hangt naast de kwaliteit van de medische zorg af van de manier waarop de zorg wordt aangeboden. Gastvrijheid en aandacht zijn daarbij kernbegrippen. Fred Lee zet dit op inspirerende wijze neer. Dit boek is daarmee een belangrijke stap in het verbeteren van onze klantgerichtheid.Marjanne Sint, voorzitter raad van bestuur Isala kliniekenEen heerlijk boek waarin het echt gaat om d...
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 223
Dit meesterwerk van de door verpleegkundigen (moeder én echtgenote) omringde Fred Lee, stelt daadwerkelijk de perceptie en beleving van de patiënt centraal. Uiterst leerzaam voor dokters die zelf nooit patiënt zijn geweest.Prof.dr. Armand Girbes, hoofd afdeling IC volwassenen en voorzitter divisie IV VUmcLee's aanpak leert ons dat goed gastheerschap niet zomaar een slim trucje is, maar een houding waardoor we ons veel meer betrokken voelen bij de kern van ons werk. Daar kan ons ziekenhuis alleen maar voordeel van hebben.Jaap van den Heuvel, voorzitter raad van bestuur Reinier de Graaf GroepTevredenheid van patiënten hangt naast de kwaliteit van de medische zorg af van de manier waarop de zorg wordt aangeboden. Gastvrijheid en aandacht zijn daarbij kernbegrippen. Fred Lee zet dit op inspirerende wijze neer. Dit boek is daarmee een belangrijke stap in het verbeteren van onze klantgerichtheid.Marjanne Sint, voorzitter raad van bestuur Isala kliniekenEen heerlijk boek waarin het echt gaat om d...
Advertentienummer: m2247625036
Populaire zoektermen
medicijnen in Wetenschapmalenstein in Wetenschapgans in WetenschapNieuw in WetenschapAntiek en Kunst in WetenschapWetenschap in Boekenforensische in Wetenschapgoederenrecht pitlo in Wetenschapnatuur en techniek in Wetenschaphet vuur de baasdisney boekenclub in Boekendisney club boekenje gevoel de baaswalt disney boekendriehoek sleuteltatoeëerder gezochtjosh v planner in Agenda'syeezy slide 41egaline mixermini geiserspiegel 40 cm in Spiegelsbrommobiel in Carrosserie en Plaatwerkopgezette wasbeereetkamerstoelen uitverkoop