Te koop digitale architectuurBieden
Jan van Bon - De USM-methode - versie 2
Bieden
Ophalen of Verzenden
Afhaalpunt voor € 4,95 of thuis voor € 5,95
Thuisbezorgd voor € 6,95
40sinds 4 mei. '25, 14:17
Kenmerken
ConditieZo goed als nieuw
Jaar (oorspr.)2019
AuteurJan van Bon
Beschrijving
Ondertitel: het standaard managementsysteem voor dienstverleners
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 284
USM is een universele, methodische werkwijze om dienstverlening te managen.De USM-methode voorziet in een gestandaardiseerd managementsysteem waarmee een serviceorganisatie z’n mensen, z’n middelen, z’n werkwijzen, en z’n services managet. USM is in te zetten bij alle dienstverlenende organisaties en afdelingen. De methode biedt een eenvoudig leerbare werkwijze, gebaseerd op bedrijfskundige principes.Al die serviceorganisaties kunnen hun werkwijzen, organisatie en tooling snel, eenvoudig en goedkoop inrichten en integreren, met behulp van de USM-methode. Daarmee leggen ze de bodem onder een klantgerichte, zich continu verbeterende organisatie. USM past perfect op moderne aanpakken zoals Enterprise Service Management, Integrated Facility Management, OneFM, Design thinking, Agile en LEAN, en is de ideale partner van populaire frameworks zoals ITIL, COBIT en BiSL. Met USM richt u op een degelijke en duurzame wijze een shared service center in, over meerdere taakgebieden...
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 284
USM is een universele, methodische werkwijze om dienstverlening te managen.De USM-methode voorziet in een gestandaardiseerd managementsysteem waarmee een serviceorganisatie z’n mensen, z’n middelen, z’n werkwijzen, en z’n services managet. USM is in te zetten bij alle dienstverlenende organisaties en afdelingen. De methode biedt een eenvoudig leerbare werkwijze, gebaseerd op bedrijfskundige principes.Al die serviceorganisaties kunnen hun werkwijzen, organisatie en tooling snel, eenvoudig en goedkoop inrichten en integreren, met behulp van de USM-methode. Daarmee leggen ze de bodem onder een klantgerichte, zich continu verbeterende organisatie. USM past perfect op moderne aanpakken zoals Enterprise Service Management, Integrated Facility Management, OneFM, Design thinking, Agile en LEAN, en is de ideale partner van populaire frameworks zoals ITIL, COBIT en BiSL. Met USM richt u op een degelijke en duurzame wijze een shared service center in, over meerdere taakgebieden...
Advertentienummer: m2264366316
Populaire zoektermen
medicijnen in Wetenschapmalenstein in Wetenschapgans in WetenschapNieuw in WetenschapAntiek en Kunst in WetenschapWetenschap in Boekenforensische in Wetenschapgoederenrecht pitlo in Wetenschapnatuur en techniek in Wetenschapsedona methode boek nederlandsdiabetes omkeren methode kookboekjan jans en de kindererendirk janali b methodecorsiva in Sloepenjura s95luikoverslagdeegsnijder in Keukenbenodigdhedenleer bureau vervangentoshiba satellite 17 inchfur sjaaljim reeves cdkoog aan de zaan in Watersport en Botenaudi velgen 15 inch