Bevorderen van gezondheid en gezond gedrag, 1e herziene edit€ 15,00
Reint Jan Renes - Draaiboek gedragsverandering
€ 15,00
Ophalen of Verzenden
10sinds 4 mei. '25, 19:11
Kenmerken
ConditieNieuw
Jaar (oorspr.)2016
AuteurReint Jan Renes; Sander Hermsen
Beschrijving
Nooit gebruikt! Zie mijn andere advertenties voor meer boeken voor de hbo-v opleiding
Ondertitel: de psychologie van beinvloeding begrijpen en gebruiken
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 160
Er wordt van alles ingzet om het gedrag van mensen te veranderen: humor, celebrities, nudging en veel (te veel) informatie. Gedragsverandering is een actueel onderwerp: jongeren moeten minder drinken, autorijders voorzichtiger rijden, medewerkers stressvrijer werken. Bij de overheid, maar ook in het bedrijfsleven worden (reclame)campagnes, acties, (digitale) producten en online toepassingen ontworpen. Met wisselend succes.
Wetenschappers Sander Hermsen en Reint Jan Renes laten in een levendige mix van concrete voorbeelden en de nieuwste inzichten zien hoe gedragsbeïnvloeding echt werkt. Wat maakt wel en wat maakt niet een effectieve campagne, product of dienst?
Hun model, Persuasive by Design, is al in een groot aantal organisaties met succes toegepast. Dit boek is daardoor geschikt voor iedereen die wat te winnen heeft bij gezonder, veiliger, duurzamer of efficiënter gedrag.
Ondertitel: de psychologie van beinvloeding begrijpen en gebruiken
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 160
Er wordt van alles ingzet om het gedrag van mensen te veranderen: humor, celebrities, nudging en veel (te veel) informatie. Gedragsverandering is een actueel onderwerp: jongeren moeten minder drinken, autorijders voorzichtiger rijden, medewerkers stressvrijer werken. Bij de overheid, maar ook in het bedrijfsleven worden (reclame)campagnes, acties, (digitale) producten en online toepassingen ontworpen. Met wisselend succes.
Wetenschappers Sander Hermsen en Reint Jan Renes laten in een levendige mix van concrete voorbeelden en de nieuwste inzichten zien hoe gedragsbeïnvloeding echt werkt. Wat maakt wel en wat maakt niet een effectieve campagne, product of dienst?
Hun model, Persuasive by Design, is al in een groot aantal organisaties met succes toegepast. Dit boek is daardoor geschikt voor iedereen die wat te winnen heeft bij gezonder, veiliger, duurzamer of efficiënter gedrag.
Advertentienummer: m2264518952
Populaire zoektermen
medicijnen in Wetenschapmalenstein in Wetenschapgans in WetenschapNieuw in WetenschapAntiek en Kunst in WetenschapWetenschap in Boekenforensische in Wetenschapgoederenrecht pitlo in Wetenschapnatuur en techniek in Wetenschapgezondheidsvoorlichting en gedragsveranderingjan jans en de kindererendirk janwetenschap in beeldjan biggel boekenvelgen 16 inch renault clio in Banden en Velgendiamondgazelle racefiets 2020bates motel blu raykabelboom e46 in Auto-onderdelencoevorden witgoedinstrumentenpaneel a3 in Auto-onderdelenrutherford in Godsdienst, Theologiebuddha hoofd in Antiek en Kunstford fiesta velgen 4x108 in Banden en Velgen