Toine van Boxel - Basisvaardigheden Excel€ 17,50
Frank Quix - S.A.L.E.
€ 7,50
Ophalen
40sinds 10 mei. '25, 20:47
Kenmerken
ConditieGelezen
TypeSociale wetenschap
Jaar (oorspr.)2020
AuteurFrank Quix
Beschrijving
- kijk mijn profiel voor meer boeken van de studies Ondernemerschap & Retail Management en Communicatie
Ondertitel: Snelheid Adaptiviteit Lerend Excellerend
Taal: Nederlands; Vlaams
Hoe kun je als retailer blijvend winnen in de toekomst? In dit boek zijn we op zoek gegaan naar het antwoord op deze vraag. Op basis van deskresearch en interviews met 30 retail executives van retailbedrijven is het ontwikkelmodel S.A.L.E. ontstaan. Dit model gaat ervan uit dat een retailorganisatie zich op vier onderdelen moet blijven ontwikkelen: Snelheid, Adaptiviteit, Lerend vermogen en Excellerend vermogen.S.A.L.E. biedt inzicht in de complexe vraagstukken die er liggen, en geeft een richting aan die retailers kunnen gebruiken om tot antwoorden en oplossingen te komen. S.A.L.E. helpt als aanjager om vaste patronen te doorbreken en om van iedere retailer een winnende organisatie te maken. Het sluit daardoor aan bij het doel van de Stichting Anton Dreesmann Leerstoel voor Retailmarketing. Deze stichting zet zich al 30 jaar in om theorie en praktijk bij elkaar te brengen om zo het retailvak verder te ontwikkelen.
Ondertitel: Snelheid Adaptiviteit Lerend Excellerend
Taal: Nederlands; Vlaams
Hoe kun je als retailer blijvend winnen in de toekomst? In dit boek zijn we op zoek gegaan naar het antwoord op deze vraag. Op basis van deskresearch en interviews met 30 retail executives van retailbedrijven is het ontwikkelmodel S.A.L.E. ontstaan. Dit model gaat ervan uit dat een retailorganisatie zich op vier onderdelen moet blijven ontwikkelen: Snelheid, Adaptiviteit, Lerend vermogen en Excellerend vermogen.S.A.L.E. biedt inzicht in de complexe vraagstukken die er liggen, en geeft een richting aan die retailers kunnen gebruiken om tot antwoorden en oplossingen te komen. S.A.L.E. helpt als aanjager om vaste patronen te doorbreken en om van iedere retailer een winnende organisatie te maken. Het sluit daardoor aan bij het doel van de Stichting Anton Dreesmann Leerstoel voor Retailmarketing. Deze stichting zet zich al 30 jaar in om theorie en praktijk bij elkaar te brengen om zo het retailvak verder te ontwikkelen.
Advertentienummer: m2266873679
Populaire zoektermen
medicijnen in Wetenschapmalenstein in Wetenschapgans in WetenschapNieuw in WetenschapAntiek en Kunst in WetenschapWetenschap in Boekenforensische in Wetenschapgoederenrecht pitlo in Wetenschapnatuur en techniek in Wetenschapretailmarketing quix in Boekenanne frank boekwetenschap in beeldstripboek anne frankfrank anrijs boekenlandheklp remfokkersducati tasbmw f11 mattenoude pop in Speelgoeddirksland in Dieren en Toebehorenontspanningsmassage massage tilburgmarklin 3319een verzorgpony in Overige Paardenspullen