Brigitte Faber-de Lange - Inkoop€ 15,00
Job Mensink - Merkcultuur
110sinds 2 jun. '25, 17:35
€ 18,00
Ophalen of Verzenden
Kenmerken
ConditieNieuw
Jaar (oorspr.)2015
AuteurJob Mensink; Chris Kersbergen; Ton Rodenburg
Beschrijving
Ondertitel: stappenplan verbinden van mensen en merken
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 248
Het succes van sterke merken is terug te voeren op de mensen die ervoor werken. In de vorige eeuw was de waarde van een bedrijf voor 90 procent te herleiden tot tastbare zaken zoals machines, gebouwen en voorraden. Tegenwoordig is dat nog maar 20 procent en wordt het grootste deel van de waarde bepaald door de 'living assets': het merk en de medewerkers. Tevreden klanten en goede bedrijfsresultaten zijn vooral het resultaat van de inspanningen, talenten en persoonlijkheid van de medewerkers die zich inzetten voor het waarmaken van de merkbelofte.
Veel organisaties worstelen met het succesvol verbinden van de kracht en talenten van hun mensen (mensperspectief) met hun merkambities (merkperspectief). Merkcultuur: stappenplan verbinden van mensen en merken biedt (toekomstige) managers en professionals in marketing, communicatie en HR een nieuwe benadering, om samen organisatiemerken een meer uitgesproken karakter te geven...
Advertentienummer: m2274855822
Populaire zoektermen
medicijnen in Wetenschapmalenstein in Wetenschapgans in WetenschapNieuw in WetenschapAntiek en Kunst in WetenschapWetenschap in Boekenforensische in Wetenschapgoederenrecht pitlo in Wetenschapnatuur en techniek in Wetenschapwetenschap in beeldforensische wetenschap in Boekenwetenschap in beeld in Boekenschrijven voor de wetenschap in Studie en Cursushet avontuur van mens en wetenschap in Boekenpolaris ranger te kooponderdelen in Vtechsamson en gert in Cd's en Dvd'sgas bbq met bakplaatstaafslot160 x 230disney evil queenengels b2leistenen in Tekstborden en Spreukenprolink