Job Mensink - Merkcultuur

110sinds 2 jun. '25, 17:35
€ 18,00
Ophalen of Verzenden
Deel via
of

Kenmerken

ConditieNieuw
Jaar (oorspr.)2015
AuteurJob Mensink; Chris Kersbergen; Ton Rodenburg

Beschrijving



Ondertitel: stappenplan verbinden van mensen en merken

Taal: Nederlands; Vlaams

Aantal pagina's: 248

Het succes van sterke merken is terug te voeren op de mensen die ervoor werken. In de vorige eeuw was de waarde van een bedrijf voor 90 procent te herleiden tot tastbare zaken zoals machines, gebouwen en voorraden. Tegenwoordig is dat nog maar 20 procent en wordt het grootste deel van de waarde bepaald door de 'living assets': het merk en de medewerkers. Tevreden klanten en goede bedrijfsresultaten zijn vooral het resultaat van de inspanningen, talenten en persoonlijkheid van de medewerkers die zich inzetten voor het waarmaken van de merkbelofte.
Veel organisaties worstelen met het succesvol verbinden van de kracht en talenten van hun mensen (mensperspectief) met hun merkambities (merkperspectief). Merkcultuur: stappenplan verbinden van mensen en merken biedt (toekomstige) managers en professionals in marketing, communicatie en HR een nieuwe benadering, om samen organisatiemerken een meer uitgesproken karakter te geven...
Advertentienummer: m2274855822