Kenmerken
Bouwjaar2016
Cilinderinhoud125
Kilometerstand34000
Aantal versnellingen6
Beschrijving
Yamaha WR125r 2016,
MOET SNEL WEG
dikke supermotard velgen van Excel
Volledige uitlaat Arrow, met en zonder demper klinkt erg goed
34k gelopen
Gloednieuwe ketting en voorachtertandwielen
Redelijk nieuwe achterband
Ik had eerst een 2takt 125 maar dit is uiteindelijk zoveel makkelijker en geen gezeik, altijd simpel aan met estart en nooit gezeik met injectie. Voor dit vermogen is een supermoto dan heel leuk t.o.v. een racer of naked omdat hij erg wendbaar is. Ook voor lange personen is deze motor een hele goeie keuze, wat wel erg lastig kan zijn met 125cc. Ik ben zelf 193cm en de maat is echt top.
Zelf vind ik het blauwe frame echt erg mooi hieraan in combi met verder alles zwart met de dikke kleinere supermoto velgen ipv dunne gammele bandjes, en het spiegeltje onder het stuur is echt heel fijn, je kunt goed er door alles zien en stoort niet het uiterlijk.
De handkappen geven ook echt een mooie ‘point of view’, heel andere ervaring dan een dun smal klein brommertje.
Felle mooie klipperlichtjes, remlicht en kentekenlicht, dashboard kmteller alles werkt allemaal naar behoren
Zit een usb-lader bij het stuur wat vaak goed van pas komt.
Aandachtspunten van meest storend naar minder, die meegenomen zijn in de prijs dus geen ‘ja maar ik moet dit zelf vervangen en dat’ ja dat zit in de prijs:
- Balhoofdlager moet ECHT vervangen worden, opzich geen grote klus maar je voelt tijdens rijden een knik in stuur en dat rijdt vervelend.
- Motor is eens op standaard (stilstaand) omgevallen en achterspatbord is een beetje gebroken, zit ook klein scheurtje in sticker vooraan
- De uitlaat is bij de demper slordig gelast
- Handvaten zijn erg aan vernieuwing toe
- Remblokjes mogen ook wel nieuwe op
- Uitlaat heeft wat roest plekjes, was een half jaar geleden nog super mooi dus is goed weg te halen. Ook op achterbrug en standaard wat roestplekjes, het motorblok is een beetje vies maar een stevige poetsbeurt glimt die weer zoals een half jaar geleden, zag er toen heel netjes uit. De excel velgen zijn achter wel vies en licht beschadigd (steentjes etc), met goeie poetsbeurt glimt deze ook wel weer zoals vooraan, dan zijn ze wel erg mooi.
- De teller zegt 39k gelopen omdat er origineel grotere wielen op zitten (die krijg je erbij), na wielformaat correctie telt hij nu correct maar heeft tijdje gereden met onjuist formaat dus in werkelijkheid heeft ie zo’n 5k minder gelopen, 34k dus.
- De achterband is vrij nieuw maar LIJKT alsof hij weinig profiel heeft omdat dat gewoon de type band is, dat vind ik fijn rijden en biedt veel grip bij droog wegdek.
- Toeter wordt aangedreven door dynamo lijkt het wel dus als je hele lage toeren zit geeft die geen geluid 🧐
De Quadlock haal ik er van af tenzij aanvraag voor iets extra
Mijn Scorpion Exo-R1 air Carbon helm maat M mag ook weg voor €300, is een jaar oud en voorzichtig mee omgegaan.
De Cardo Packtalk Edge die daarin zit mag er ook bij voor €250, gloednieuw.
Om hem weer netjes te hebben met die kap en remblokjes en balhoofdlager en misschien een uitlaat lasje zit je rond de €150 aan onderhoud, dat met dat ik hem snel weg wil hebben maar dat hij wel het laatste bouwjaar van dit model is vind ik 2300 een flink goeie prijs.
MOET SNEL WEG
dikke supermotard velgen van Excel
Volledige uitlaat Arrow, met en zonder demper klinkt erg goed
34k gelopen
Gloednieuwe ketting en voorachtertandwielen
Redelijk nieuwe achterband
Ik had eerst een 2takt 125 maar dit is uiteindelijk zoveel makkelijker en geen gezeik, altijd simpel aan met estart en nooit gezeik met injectie. Voor dit vermogen is een supermoto dan heel leuk t.o.v. een racer of naked omdat hij erg wendbaar is. Ook voor lange personen is deze motor een hele goeie keuze, wat wel erg lastig kan zijn met 125cc. Ik ben zelf 193cm en de maat is echt top.
Zelf vind ik het blauwe frame echt erg mooi hieraan in combi met verder alles zwart met de dikke kleinere supermoto velgen ipv dunne gammele bandjes, en het spiegeltje onder het stuur is echt heel fijn, je kunt goed er door alles zien en stoort niet het uiterlijk.
De handkappen geven ook echt een mooie ‘point of view’, heel andere ervaring dan een dun smal klein brommertje.
Felle mooie klipperlichtjes, remlicht en kentekenlicht, dashboard kmteller alles werkt allemaal naar behoren
Zit een usb-lader bij het stuur wat vaak goed van pas komt.
Aandachtspunten van meest storend naar minder, die meegenomen zijn in de prijs dus geen ‘ja maar ik moet dit zelf vervangen en dat’ ja dat zit in de prijs:
- Balhoofdlager moet ECHT vervangen worden, opzich geen grote klus maar je voelt tijdens rijden een knik in stuur en dat rijdt vervelend.
- Motor is eens op standaard (stilstaand) omgevallen en achterspatbord is een beetje gebroken, zit ook klein scheurtje in sticker vooraan
- De uitlaat is bij de demper slordig gelast
- Handvaten zijn erg aan vernieuwing toe
- Remblokjes mogen ook wel nieuwe op
- Uitlaat heeft wat roest plekjes, was een half jaar geleden nog super mooi dus is goed weg te halen. Ook op achterbrug en standaard wat roestplekjes, het motorblok is een beetje vies maar een stevige poetsbeurt glimt die weer zoals een half jaar geleden, zag er toen heel netjes uit. De excel velgen zijn achter wel vies en licht beschadigd (steentjes etc), met goeie poetsbeurt glimt deze ook wel weer zoals vooraan, dan zijn ze wel erg mooi.
- De teller zegt 39k gelopen omdat er origineel grotere wielen op zitten (die krijg je erbij), na wielformaat correctie telt hij nu correct maar heeft tijdje gereden met onjuist formaat dus in werkelijkheid heeft ie zo’n 5k minder gelopen, 34k dus.
- De achterband is vrij nieuw maar LIJKT alsof hij weinig profiel heeft omdat dat gewoon de type band is, dat vind ik fijn rijden en biedt veel grip bij droog wegdek.
- Toeter wordt aangedreven door dynamo lijkt het wel dus als je hele lage toeren zit geeft die geen geluid 🧐
De Quadlock haal ik er van af tenzij aanvraag voor iets extra
Mijn Scorpion Exo-R1 air Carbon helm maat M mag ook weg voor €300, is een jaar oud en voorzichtig mee omgegaan.
De Cardo Packtalk Edge die daarin zit mag er ook bij voor €250, gloednieuw.
Om hem weer netjes te hebben met die kap en remblokjes en balhoofdlager en misschien een uitlaat lasje zit je rond de €150 aan onderhoud, dat met dat ik hem snel weg wil hebben maar dat hij wel het laatste bouwjaar van dit model is vind ik 2300 een flink goeie prijs.
Advertentienummer: m230038072347814sinds 16 aug. '25, 18:26
Populaire zoektermen
Brommers | Derbiderbi sendaderbi gpr 50yamaha schakelbrommerderbi senda xtremederbi senda 50ccderbi 50ccderbi drd proderbi gprderbi 125derbi gp1derbi sendaderbi schakelbrommerderbi drd evoultimate ears in Luidsprekersfelman in Slaapkamer | Matrassen en Bedbodemscorpus christi in Antiek | Religieuiltje silvolde in Merken en Reclamevoorwerpenligne roset ploum in Banken | Bankstellenikea boekenkast hemnes in Kasten | Boekenkastenvintage beeld gips in Kunst | Beelden en Houtsnijwerkensturdy in Tafels | Eettafelsstretchfolie in Zeil en Folietoetsenbord voor ipad in Toetsenborden