Kawasaki KZ550/KZ750 voorwiel compleet€ 40,00
Kenmerken
Bouwjaar2014
Cilinderinhoud77
Aantal versnellingen6
Beschrijving
Ben jij op zoek naar een unieke en vlotte schakelbrommer? Dan is deze Aprilia RS4 50 echt wat voor jou! Deze brommer is vorig jaar namelijk zo goed als volledig herbouwd en uitgerust met een custom paintjob, gebaseerd op de Aprilia RSV4 Xtrenta Limited Edition. Een tweede hiervan ga je dus echt niet vinden!
De brommer rijdt goed, schakelt soepel en het rem- en bochtengedrag zijn uitstekend. Oftewel: met dit sportieve model kun je rekenen op een wegligging en rijrespons die ver boven de gemiddelde brommer uitsteken.
Hieronder vind je een opsomming van alles wat gebeurd is tijdens het herbouwen van de Aprilia:
Motorisch
-Nieuwe Stage 6 77cc BR cilinderkit
-Nieuwe Stage 6 HPC krukas (door Stage6 speciaal gemaakt voor de 77cc kit)
-Nieuwe Malossi 5-plaats koppeling
-Nieuwe Yasuni R3 uitlaat
-Nieuwe Stage 6 24mm PWK carburateur
-Nieuw VForce3 membraan met Carbon klepjes
-Nieuwe Putoline GP10 versnellingsbakolie
-Nieuwe Putoline koelvloeistof
-Alle lagers in motorblok vervangen (SKF)
-Alle keerringen, pakkingen, rubbers nieuw
-Nieuwe (grotere) radiateur om koeling te bevorderen
-Alle blokbouten/inbussen nieuw
-Motorblok afgesteld en ingereden (staat nu circa 850km op deze setup)
-Kortom: volledige blokrevisie waarbij alle slijtage-onderdelen aangepakt zijn.
Elektronisch
-Nieuw LED achterlicht met geïntegreerde knipperlichten (zie foto 11 voor knipperlicht)
-Nieuwe accu 12V 6Ah
-Nieuwe bougie NGK BR9EG
Suspensie/ophanging
-Er is een volledige voorvork revisie uitgevoerd, hierbij zijn de volgende onderdelen vervangen:
•Nieuwe voorvork keerringen (origineel Aprilia)
•Nieuwe voorvork stofkappen (origineel Aprilia)
•Nieuwe Putoline HPX 10 R voorvorkolie
•Nieuwe balhoofdlagers (SKF)
Aandrijving
-Nieuwe Michelin Pilot Street banden
-Nieuwe voorremschijf
-Nieuwe achterremschijf
-Nieuwe Polini EVO voorremblokken
-Alle wiellagers vervangen (SKF)
•Ketting ingesmeerd en onderhouden met Putoline DX11
Uiterlijk
-Custom paintjob die zelf gespoten & afgelakt is
-Motorblok gelakt met hittebestendige lak
-Nieuwe rimstriping
Nieuwe Tankpad (OEM Aprilia)
Extra toelichtingen:
-De oliepomp is gedemonteerd i.v.m. betrouwbaarheid, waardoor zelf mengen dus vereist is. Om deze reden wordt de brommer verkocht inclusief Polini maatbeker.
-Ik heb deze brommer altijd gereden op Euro98 E5 in combinatie met Castrol Power RS 2T olie, met mengverhouding 1:45.
-De paddockstand zoals op de foto’s te zien is, zit niet inbegrepen bij de brommer. Deze kan er echter optioneel wel bijgekocht worden.
-In het dashboard zit een klein lampje met een groene ‘N’, die normaliter dient als indicator dat de brommer in z’n neutraal staat. Helaas werkt de neutraalsensor niet naar behoren en blijft dit lampje dus ook groen wanneer de brommer wel in een versnelling staat/rijdt. Ik kon echter geen vervangend onderdeel voor deze sensor vinden. Dit is naar mijn mening verder niet storend en vormt daarnaast geen belemmering voor de betrouwbaarheid/werking van de brommer.
-De laatste 2 foto’s tonen de brommer zoals deze gekocht is.
Kortom: een brommer die in goede conditie is en vanuit technisch oogpunt in topstaat verkeerd!
De prijs is in principe vast, bieden mag, maar houd het netjes. Op onzin wordt niet gereageerd.
Mocht u nog vragen hebben, stel deze dan gerust!
Trefwoorden:
Aprilia RS4 50 / RS 50 / Derbi GPR / Yamaha TZR / Rieju RS2 / Motorhispania RX / 50cc / 70cc / 77cc / 80cc / Senda / DRD / SX / Beta / sherco / brommer
De brommer rijdt goed, schakelt soepel en het rem- en bochtengedrag zijn uitstekend. Oftewel: met dit sportieve model kun je rekenen op een wegligging en rijrespons die ver boven de gemiddelde brommer uitsteken.
Hieronder vind je een opsomming van alles wat gebeurd is tijdens het herbouwen van de Aprilia:
Motorisch
-Nieuwe Stage 6 77cc BR cilinderkit
-Nieuwe Stage 6 HPC krukas (door Stage6 speciaal gemaakt voor de 77cc kit)
-Nieuwe Malossi 5-plaats koppeling
-Nieuwe Yasuni R3 uitlaat
-Nieuwe Stage 6 24mm PWK carburateur
-Nieuw VForce3 membraan met Carbon klepjes
-Nieuwe Putoline GP10 versnellingsbakolie
-Nieuwe Putoline koelvloeistof
-Alle lagers in motorblok vervangen (SKF)
-Alle keerringen, pakkingen, rubbers nieuw
-Nieuwe (grotere) radiateur om koeling te bevorderen
-Alle blokbouten/inbussen nieuw
-Motorblok afgesteld en ingereden (staat nu circa 850km op deze setup)
-Kortom: volledige blokrevisie waarbij alle slijtage-onderdelen aangepakt zijn.
Elektronisch
-Nieuw LED achterlicht met geïntegreerde knipperlichten (zie foto 11 voor knipperlicht)
-Nieuwe accu 12V 6Ah
-Nieuwe bougie NGK BR9EG
Suspensie/ophanging
-Er is een volledige voorvork revisie uitgevoerd, hierbij zijn de volgende onderdelen vervangen:
•Nieuwe voorvork keerringen (origineel Aprilia)
•Nieuwe voorvork stofkappen (origineel Aprilia)
•Nieuwe Putoline HPX 10 R voorvorkolie
•Nieuwe balhoofdlagers (SKF)
Aandrijving
-Nieuwe Michelin Pilot Street banden
-Nieuwe voorremschijf
-Nieuwe achterremschijf
-Nieuwe Polini EVO voorremblokken
-Alle wiellagers vervangen (SKF)
•Ketting ingesmeerd en onderhouden met Putoline DX11
Uiterlijk
-Custom paintjob die zelf gespoten & afgelakt is
-Motorblok gelakt met hittebestendige lak
-Nieuwe rimstriping
Nieuwe Tankpad (OEM Aprilia)
Extra toelichtingen:
-De oliepomp is gedemonteerd i.v.m. betrouwbaarheid, waardoor zelf mengen dus vereist is. Om deze reden wordt de brommer verkocht inclusief Polini maatbeker.
-Ik heb deze brommer altijd gereden op Euro98 E5 in combinatie met Castrol Power RS 2T olie, met mengverhouding 1:45.
-De paddockstand zoals op de foto’s te zien is, zit niet inbegrepen bij de brommer. Deze kan er echter optioneel wel bijgekocht worden.
-In het dashboard zit een klein lampje met een groene ‘N’, die normaliter dient als indicator dat de brommer in z’n neutraal staat. Helaas werkt de neutraalsensor niet naar behoren en blijft dit lampje dus ook groen wanneer de brommer wel in een versnelling staat/rijdt. Ik kon echter geen vervangend onderdeel voor deze sensor vinden. Dit is naar mijn mening verder niet storend en vormt daarnaast geen belemmering voor de betrouwbaarheid/werking van de brommer.
-De laatste 2 foto’s tonen de brommer zoals deze gekocht is.
Kortom: een brommer die in goede conditie is en vanuit technisch oogpunt in topstaat verkeerd!
De prijs is in principe vast, bieden mag, maar houd het netjes. Op onzin wordt niet gereageerd.
Mocht u nog vragen hebben, stel deze dan gerust!
Trefwoorden:
Aprilia RS4 50 / RS 50 / Derbi GPR / Yamaha TZR / Rieju RS2 / Motorhispania RX / 50cc / 70cc / 77cc / 80cc / Senda / DRD / SX / Beta / sherco / brommer
Advertentienummer: m230070712381741sinds 17 aug. '25, 16:15
Populaire zoektermen
Brommers | Derbiderbi sendaderbi gpr 50aprilia sx 50sherco 50aprilia schakelbrommerderbi senda xtremederbi senda 50ccaprilia brommerderbi 50ccderbi drd proderbi gprderbi 125derbi gp1suns stockholm in Tuinsets en Loungesetskoeien scheerapparaat in Paarden en Pony's | Verzorgingsproductenvan morrison brown eyed girl in Cd's | Rockdinky toys 555 in Modelauto's | 1:43compleet juwel aquarium in Vissen | Aquaria en Toebehorenelektrische fiets maastricht in Fietsen | Dames | Damesfietsenaandrijfas brommobiel in Brommobielen en Scootmobielenspel der torens in Speelgoed | Educatief en Creatiefhyundai thuislader in Overige Auto-onderdelendakrenovatie in Dakpannen en Dakbedekking